Seiten

niedziela, 27 listopada 2011

jesien potrafi byc piekna...

... listopadowa jesien, bo ta mialam na mysli. Niestety w tym roku o ile listopad byl w miare cieply i suchy, tak ostatnie dwa tygodnie utonely we mgle... gestej, paskudnej i sinej mgle. Akumulatory mam puste, brak mi slonca i najchetniej zapadlabym w sen zimowy.



Dzis wylazlo troche slonka... akurat wtedy jak musze pracowac rano i pozniej po poludniu. Na zdjeciach ponizej srocza okolica na poczatku listopada i doprawdy nie wiem, dlaczego tak nie moglo zostac.





Tak w ogole to strasza sniegiem, ze niby ma sie pojawic na poczatku grudnia.
Supi :] ... mam nadzieje, ze jak sie bedzie pojawial to nie u mnie.

Milej i slonecznej niedzieli zycze :)

24 komentarze:

  1. Ale widoki! Piękne. Ja się do śniegu nie śpieszę. Nie lubię go ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzisiaj u mnie też słoneczko wyszło, ale o kolorowej jesieni można zapomnieć. Wszystkie kolorowe liście dawno pospadały..

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też nie chcę jeszcze śniegu, tak jest dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne widoki, aż chce się tam teraz być :D

    OdpowiedzUsuń
  5. pieeeknie tam u Ciebie :D u mnie poczatkiem listopada tak wialo ze wszystkie liscie pospadaly i juz nie jest ladnie :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesień jest piękna o ile nie jest mokra :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia! Taką jesień lubię :) Szkoda, że tak jej mało... Nie znoszę listopada :] Choć w tym roku nie możemy narzekać. Na przykład dzisiaj jest pięknie :) z tym, że liście już dawno pospadały...

    OdpowiedzUsuń
  8. ale pięknie:) no taką jesień to można mieć:D!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia i widoki :) Ja aktualnie mieszkam w regionie Anglii, który można opisać jako połączenie gór z Mazurami :) przy pięknej pogodzie było zjawiskowo! szkoda, że byłam bez aparatu..

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja ogólnie kocham jesień ;) a w tym roku jest przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale u Ciebie ślicznie! W lesie koło, którego mieszkam nie ma już liści, jest smutno i szaro. Zazdroszczę Ci widoków, bo codziennie chodzę z psem na spacer i zdecydowanie wolałabym przebywać wśród tam pięknych żółci i czerwieni!

    OdpowiedzUsuń
  12. fantastyczne widoki, ale śniegowa zima też potrafi być przepiękna

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna jesień! U mnie niestety jesień jest brzydka, szara, mokra... I przez to niestety choruję bez przerwy od połowy października :(
    Dlatego ja chcę śnieg i mróz, bo wtedy trudniej złapać jakieś świństwo, a i humor mam lepszy, bo jest jaśniej na dworze :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna okolica =] Ja właśnie ładuję telefon coby zdjęcia z niego zrzucić i też napisać coś o jesieni i okolicach w których byłam =]

    OdpowiedzUsuń
  15. Taką jesień to ja lubię :) Najbardziej nie lubię takiej pochmurnej...

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię słoneczną jesień :) Na razie jest OK, bo nie ma takiego deszczu i wiatrów, ale podejrzewam, że to cisza przed burzą ;))

    OdpowiedzUsuń
  17. We mgle znikał w tym roku ciągle Pałac Kultury, czasem jak przechodziłam obok myślałam sobie, że czegoś mi brak :D
    Dziwna ta jesień jest, ale przynajmniej nie ma śniegu...

    OdpowiedzUsuń
  18. ładne zdjęcia :) śliczny krajobraz :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uroczo...! Ja mam nadzieję, że śnieg nie zawita szybko do Warszawy, bo droga do pracy wydłuży mi się z godziny w nieskończoność ;>
    Udanej niedzieli!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne widoki! Fakt, słoneczna i sucha jesień może być fantanstyczna

    OdpowiedzUsuń
  21. Katalina,
    ja lubie snieg ale pod warunkiem, ze pozostaje on wysoko w gorach :D

    Candy Killer,
    teraz to tez u mnie juz poopadaly, to zdjecia sprzed 2 tygodni ale poniewaz u mnie bardzo duzo iglakow w lasach stoi, to wyglada to jak namiastka zielonego ;)

    Aliss,
    ooooo... zazdroszcze, czesto ogladam moje zdjecia ze szkockich wakacji, uwielbiam te klimaty i wiem jak to bajkowo potrafi wygladac :)

    strī-linga,
    no tak... szczegolnie moge podziwiac gdy o 6 rano przebijam sie przez snieg a tylek auta tanczy walca... i na te 20 km zamiast 15 min potrzebuje godziny ;D

    Jyyli,
    zdrowka zycze :)

    Lyna_sama,
    u mnie wiekszosc swiata byla przeslonieta :] juz mialam dosc tej ciaglej widocznosci na pare metrow, to jest maczace, gdy wiekszosc czasu sie spedza za kolkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. prześliczna okolica - w tych kolorach prezentuje się niesamowicie :-)
    nic nie słyszałam o śniegach i mam nadzieję iż w najblizszym czasie ich nie będzie ;-)

    OdpowiedzUsuń