Seiten

czwartek, 3 listopada 2011

Essence paletka LIMITED EDITION

Dla takiej jednej niecierpliwej... zdjecia i swatche paletki Essence Limited Edition.



Paletka jest tak samo jak te z Catrice, bardzo porzadnie wykonana. Mamy w niej 12 cieni o wadze lacznej 13 g i dwa eyelinery o wadze 2,5 g. Wymiary calej palety to 17 x 14,5 cm i ma 2,5 cm wysokosci.



Paletka posiada lusterko i ta czesc gorna trzymana jest przez magnes, wiec nie ma obawy, ze sie sama otworzy lub zniszczy.



Cienie i eyelinery ukryte sa w szufladce, ktora otwiera sie pociagajac za wstazke, ktora sluzy nam za uchwyt.



Otwiera sie ja calkiem latwo ale szufladka sama z siebie tez nie wysuwa sie z opakowania i mam nadzieje, ze tak pozostanie.



Cienie mamy rozne mniej i wiecej blyszczace, jeden z drobinkami... ogolnie perlowe i satynowe. Sa miekkie i podobnej jakosci jak te z Catrice, to samo jezeli chodzi o napigmentowanie.



W paletce mamy dwa pedzelki. Kulke do cieni i sciety do linerow.



Tak prezentuja sie cienie w swietle dziennym.



Tu wzielam 4 przypadkow cienie, jak widac trafila mi sie sama perla.



Wszystkie kolory (mozna powiekszyc wtedy lepiej widac).



Eyelinery sa przyjemne w uzyciu, miekkie ale nie takie jak w sloiczkach, wiec nie ma obawy, ze rozmazemy je po calej palecie. W sumie nie da sie wbic w nie pedzelka, no chyba ze ktos sie postara. Kolory to szary i braz, bezdrobinkowe. Kreski rysuje sie latwo i z poslizgiem.



To byloby na tyle. Mam nadzieje, ze ciekawosc zostala zaspokojona :)

48 komentarzy:

  1. Super! Chciałabym taką paletkę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie bym ją przygarnęła ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawa kolorystycznie i wykonanie też bardzo porządne !

    OdpowiedzUsuń
  4. Super paletka, ciekawe czy dotrze do Polski ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ło, mamuniu. Chcęęęęęęęęęęęęęęęęęęęęę, umieram!

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie wygląda ;) w PL pewnie się nie pojawi jak połowa kosmetyków..

    OdpowiedzUsuń
  7. A jaka cena tej paletki? Bardzo fajna recenzja :)

    OdpowiedzUsuń
  8. WOOOOOOOOOOW !! Jakie cudo! I se wypraszam Ty wiesz co :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Będę się na nią czaić, zobaczymy, czy będzie w Polsce... :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale ładne kolory ! I dobrze,że linery twardsze bo te w słoiczkach zostawiłam parę razy na noc otwarte żeby podeschły a i tak są jak wino, po paru miesiącach posiadania w końcu maluje się nimi super :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczna paletka. Dałabym się za nią pokroić :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Miluie,
    9,95 €

    Urbi,
    po tej ilosci "O" wnioskuje, ze Ci sie podoba :D ... czyli dobrze, ze dla Ciebie tez kupilam ?? :P

    Pilar,
    ja lubie te kremowe linery i nie przeszkadza mi ich miekkosc ale w takiej paletce nie bylo by to optymane, bo faktycznie moglaby calosc wymazac...

    OdpowiedzUsuń
  13. naprawdę fajne kolory... tylko szkoda, że pewnie nie będzie dostępna w PL ;/

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow jakie świetne kolory, a odcień różowy wygląda prześlicznie!! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Sympatyczne kolorki.. Nie pogardziłabym tą paletką :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudne! Chetnie bym taką paletkę przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja tez wątpie ze pojawi się w Polsce, a wiele bym za nią dała:)! Wygląda świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  18. paletka piękna, kolory mega piękne, ale na szczęście nie dla mnie:D! i już jestem szczęśliwsza, że aż tak nie będę miała złamanego serca;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Paleta mi się strasznie podobała dopóki nie zobaczyłam cieni... jakoś żaden kolor do mnie nie przemawia =]

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak tylko pojawi się w PL (o ile w ogóle...) to muszę ją mieć - choćby dla samego opakowania :D

    OdpowiedzUsuń
  21. fajna fajna :)))) dobrze że mam miliony cieni bo bym za nią płakała :P

    OdpowiedzUsuń
  22. świetna! mam nadzieję, że będzie dostępna w Polsce :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale nieziemsko piekne kolorki! Takie delikatne i subtelne.. na wieczor i na dzien.. Ach :)))) Moglaby sie pojawic w PL.. choc watpie..

    OdpowiedzUsuń
  24. Ooo, widzę, że jesteś z Bawarii... Muszę spytać: gdzie dokładnie kupiłaś tę paletkę? Tzn. w jakim sklepie? Mam znajomych w Monachium, a nuż ją znajdą :P (teraz będzie mi się śniła po nocach...)

    OdpowiedzUsuń
  25. AAAAAA no co Ty ?!?!?! Zaraz chyba wsiade w jakis samolot i do Ciebie polece by Cie porzadnie i osobiscie wysciskac :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Już znalazłam we wcześniejszym wpisie :P Ale Ci bałaganu w komentarzach narobiłam :P

    OdpowiedzUsuń
  27. Urbi,
    czekam :D ... w sumie widac w poprzednim poscie, ze mam dwie :P ... jak kupowalam, to slubny spojrzal i stwierdzil "no tak... druga pewnie dla Urbi" ...

    Saint Lilith,
    nic sie nie stalo :) ja nie wiem, czy gdzies ja w Monachium mozna dostac, bo nie bylo Monachium na tej liscie co linka do niej podalam...

    OdpowiedzUsuń
  28. ciekawość tak, ale chęć posiadania wręcz przeciwnie :P

    OdpowiedzUsuń
  29. Sroczko, przez Ciebie wpadłam w depresję, bo u nas nie będzie tych paletek :(

    Cudowna jest!

    OdpowiedzUsuń
  30. bardzo, bardzo, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  31. *Natalia*,
    uuuu... szkoda...

    MATLEENA make up,
    9.95€

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetna paletka, ale kolory tak naprawdę bardzo uniwersalne, nie wyszukane i pasujące dla wszystkich. Mi się bardzo podoba, ale jak dziewczyny zrobia napad na nature to nie bedzie nic :(

    OdpowiedzUsuń
  33. prezentuje sie bardzo ciekawie, czekam na makijaz :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Tej paletki niesttey w Polsce nie będzie ;/ Pytałam już przedstawicielkę essence :(

    OdpowiedzUsuń
  35. Gdzie kupiłaś? :)
    I gdzie się o tym dowiedziałaś? Bo na niemieckiej stronie Essence milczą na ten temat, chyba, że ja nie potrafię szukać.
    Czy eyelinery mają tą samą jakość, co te w słoiczku?
    I były inne kolorystyki tych paletek? :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Asiunia,
    ja ja kupilam w DM a dowiedzialam sie na niemieckich blogach, bo dziewczyny juz dawno o niej pisaly.
    Linery opisalam w poscie, jakosc maja ta sama tylko nie sa takie miekkie ale mimo wszystko latwo sie nimi maluje kreske.
    I to jest jedyny zestaw kolorystyczny, to byla bardzo limitowana edycja, dostepna tylko w niektorych miastach, nie mam pojecia wg jakiego planu to rozdzielali ale jak dla mnie nie ma w tym za grosz sensu ;)

    w poprzednim poscie gdzie pokazywalam zakupy, dala tez linka do Fashion Fee, u niej jest lista sklepow i miast gdzie mozna ta paletke bylo w tym tygodniu dostac -> http://www.fashion-fee.com/2011/10/info-essence-limited-eyeshadow-palette.html

    OdpowiedzUsuń
  37. Cudo. Jestem zdepresjonowana, że w PL nic nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
  38. ALEKSANDRA,
    tej paletki niestety nie bedzie... ale ona i u mnie nie byla latwa do dostania :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Szkoda, ze w PL jej nie ma, bo zawiera kolorki, które chciałabym mieć. :) Może coś podobnego znajdę, a raczej na pewno znajdę, ale czy za tą cenę? ;P

    OdpowiedzUsuń
  40. Vila,
    ta paletke bedzie mozna u mnie wygrac :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Same opakowanie jest prześliczne aż szkoda używać :) Bardzo dobre na prezent :)

    OdpowiedzUsuń