Seiten

wtorek, 15 listopada 2011

Catrice London Palette (LE Big City Life) ... swatche :)

London to ostatnia z plaletek z limitowanki Catrice Big City Life. Tym razem w sumie prawie same swatche, bo wystarczajaco juz napisalam na temat tej limitki.



I oczywiscie nie moze zabraknac swatchy 6 cieni i dwoch rozy. Kolory ogolnie sa dosc delikatne, chyba najbardziej z wszystkich 4 paletek.



Do tego tu mamy najwiecej cieni, ktore sa praktycznie matowe lub lekko satynowe przez co tez sa najslabiej napigmentowane i niedo konca latwe w uzyciu.



Paletka nadaje sie do lekkich dziennych makijazy, bo raczej nie uda sie z nie jwyciagnac nic intensywnego i uwazam, ze jest to najslabsza paletka z calej czworki. I o ile tamte trzy w sumie maja ta sama jakosc, tak w stosunku do tej mam mieszane uczucia.



Od lewej: Hyde Park, Globe Theatre, City Hall



Od lewej: Piccadilly Circus, Big Ben, Tower Bridge



Zdecydowanie bardziej podobaja mi sie roze... oba :)
Bezdrobinkowe i dobrze nasycone.



Od lewej: Greenwich, London Eye



:)

25 komentarzy:

  1. hmmm... trzeba po prostu lubić niebieski kolor, jedynie róż London Eye byłby fajny dla mnie, ale tak to paleta by leżała pewnie w kącie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolorki nie dla moich oczu, ale niektóre są nawet ciekawe:)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne pastele:) mam pastelowo- błekitne oczy- mogłoby byc ciekawie:) co do catrice to sama nie wiem co myslec:) mam róż- uwielbiam go...lakieru do paznokci- nienawidzę:) ryzykować ? nie ryzykowac:)? chyba skusze się na róz:P

    OdpowiedzUsuń
  4. To zestawienie podoba mi się najmniej z całej LE :)

    OdpowiedzUsuń
  5. róże ladne i pudelko też, ale jakos mnie nie rzuca na kolana :)

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie byla paletka BERLIN i LONDON(tylko)....kupilam Berlin oczywsicie, bo ja z tych brazowych jestem, niebieskie mnie nie porywaja.....a w Berlinie zakochalam sie.....

    OdpowiedzUsuń
  7. Sroczko, kiedy Ty zdążysz to wszystko zużyć? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zupełnie nie moje kolorki, jedynie róż ten ciemniejszy mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana dziękuję Ci za taką ekspresową wysyłkę! W dniu dzisiejszym dotarła przesyłka :) Dziękuję za takie pancerne zapakowanie, bo dzięki temu kosmetyki nic nie ucierpiały. Moja Mama ma ''za chwilę'' urodziny i zamierzam ją uszczęśliwić tym zestawem i przy okazji trochę ''podbierać''. Także ta nagroda ''spadła mi z nieba''. Jeszcze raz DZIĘKUJĘ za Twoją szczęśliwą rękę ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Orientujesz się czy są jeszcze dostępne? Bo mam kawałek do Natury ( a chyba tam można znaleźć tą firmę ) i nie mam ochoty jechać na próżno ;) i jak była cena tej paletki?

    OdpowiedzUsuń
  11. Globe Theatre jest przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawe jak będą wyglądały na Twoim oku:) czekam z niecierpliwością:)

    OdpowiedzUsuń
  13. niecierpek,
    nie wiem :D ale kto powiedzial, ze ja to musze zuzyc ;)

    Bella,
    niech Wam dobrze sluza ::D

    Kasiutek,
    gdzie dostepne... ja je kupowalam w Niemczech i tu u mnie juz ich nie ma.

    OdpowiedzUsuń
  14. właśnie znalazłam u siebie Naturę i mają Catrice ale nie mają na tą chwilę limitek i nie wiedzą oczywiscie czy będą mieć jutro maja towar od nich i mam dzwonić a i pani była na tyle zainteresowana iż spisała o co mi chodzi i będzie rozmawiać z przedstawicielem :-))

    OdpowiedzUsuń
  15. Nulka,
    to milo ze strony tej pani, bo one czesto w ogole nie maja ochoty sie czegokolwiek dowiedziec :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Rety, wszystkie mi się podobają, ale chyba róże z tej najbardziej ;>

    OdpowiedzUsuń
  17. Potwierdziłaś moje przypuszczenia. Nie moje kolory

    OdpowiedzUsuń
  18. mejaczek,
    bo one sa dosc specyficzne i ja w sumie tez od razu wiedzialam, ze ten bedzie najslabszy z tych 4 :)

    OdpowiedzUsuń
  19. u mnie w naturze dostali Londyn i Berlin (dzwoniła mi kierowniczka tak jak obiecała)

    OdpowiedzUsuń