Seiten

środa, 9 listopada 2011

Benefit Hervana Face Powder Spring 2012



Musze przyznac, ze po raz pierwszy wpadl mi w oko produkt firmy Benefit. Do tej pory jakos nic mnie do siebie nie przekonalo... tak tu podobaja mi sie kolory ale czy na zywo tez bedzie sie interesujaco prezentowal ??



Ciekawi mnie jaki da efekt na twarzy, da sie go nalozyc na cala twarz, czy raczej tylko jako roz. Kolory ma takie, ze pewnie nie wszystkim bedzie pasowac. Choc musze przyznac, ze cene ma bardzo zniechecajaca. W Irlandi (wg strony beaut.ie) ma on kosztowac 33,50 €/23,59 £ ... wiec pewnie podobnie bedzie kosztowal u mnie.



Co o nim sadzicie ??

12 komentarzy:

  1. Świetnie się prezentuje ;) Ciekawe jak bd wyglądał mix tych kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  2. No robi wrażenie, robi :)ale jakoś moje pierwsze pytanie to czy będzie produktem matowym czy z drobinkami... hmmm, ciekawe no ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny, jednak sądzę, że sprawdzi się tylko jako róz.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zainteresował mnie , ciekawe czy też będzie tak cudnie pachniał jak róże z Benefita? :)
    Tylko cena już nie taka fajna.

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny,benefit to jedna z mich ulubionych marek uwielbiam te ich kiczowata opakowania.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolory fajne ale jak do tej pory po tym, co przetestowalam to kolorystycznie pasuje mi tylko Dallas, ktory jest moim ulubiencem.
    Mix kolorow prezentuje sie ciekawie ale zobaczymy jak to bedzie w przypadku mojej kaprysnej cery a raczej jej tonacji...

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi się podoba, ale ta cena... ;/

    OdpowiedzUsuń
  8. oooo, zapowiada się ciekawie :) lubię Benefitowe puderki :)

    OdpowiedzUsuń