Seiten

piątek, 4 listopada 2011

Dairy Fun sole do kapieli...

Bardzo chcialam wyprobowac produkty Dairy Fun. Jako milosniczka moczenia konczyn w goracych kapielach i pachnacych dodatkow to tych kapieli, nie moglam przejsc obojetnie obok. Bo z nazwy prezentuja sie te sole calkiem obiecujaco. Oczywiscie firma u mnie bardzo wybiorczo dostepna, wiec nie pozostalo mi nic innego jak scignac ze rzeczy z pl.



Pierwsza z nich soczyscie owocowo czyli Peach&Mango,
druga tak troche swiatecznie zimowo czyli Caramel Apple.



Moja przygode zaczelam od brzoskwini z mango. Sol jak to sol, jak wyglada wiemy wszystkie... ta ma do tego lekko rozowy kolor i w opakowaniu calkiem przyjemny zapach. No wlasnie... tu pojawia sie problem. Bo musze przyznac, ze sie troche zawiodlam. Nie wiem czy za malo wspalam tej soli ale wydawalo mi sie, ze wystarczy. W polaczeniu z woda zapach praktycznie zniknal, kolor zreszta tez... i czulam jedynie ciepla wode z sola. Ja tak sobie myslalam, ze nie bedzie on zabojczo intensywny i moze troche rozpuszczona jestem ukochanymi perelkami Tetesept i plynami Kneipp ale mimo wszystko spodziewalam sie troche lepszego wrazenia wechowo - wizualnego.



Opakowanie zawiera 400 g i na dlugo to ono tez nie wystarczy ale to nie szkodzi, bo jak tak ma to pachniec to i tak srednia przyjemnosc z kapieli. Krowkowe opakowania mi sie przydadza, na moje inne sole i perelki.

A w najblizszym czasie przetestuje karmelowe jablko i mam nadzieje, ze bedzie troche lepiej, bo zapach ma na prawde bardzo przyjemny i troche bardziej intensywny.



W przyszlosci juz raczej nie kupie tych soli, bo wzielam je glownie dla walorow kapielowych, ktorych za bardzo nie ma i pozostane przy perelkach, ktore nie tylko ciesza oko ale i bosko pachna :)

18 komentarzy:

  1. dostałam na imieninki dwa produkty - balsam, i proszek do kąpieli, ale jeszcze nie testowałam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Opakowania mają przesłodkie :)
    szkoda że z zapachem tak słabo...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam mango i brzoskwinię proszek do kąpieli i zapach jest zniewalający. Proszek po rozpuszczeniu robi pianę, która nie trzyma się zbyt długo, ale woda ładnie pachnie i przez to całe mieszkanie tez ;p Poza tym jak dzbanuszek stoi (pudry są w takich dzbankach jakby na mleko) i jest troszeczkę odkryty to cała łazienka pachnie mango i brzoskwinką caaaały czas :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam niczego z Dairy Fun- darowałam sobie po przejrzeniu KWC.

    OdpowiedzUsuń
  6. Opakowania maja słodkie -a produkty ... no cóż .W sumie szkoda .

    OdpowiedzUsuń
  7. Hmm, dobrze wiedzieć... Za to żele pod prysznic Dairy Fun Ci polecam, pachną obłędnie również w trakcie stosowania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Opakowania są słodkie, ale jeszcze nie czytałam pozytywnej recenzji tych soli.

    OdpowiedzUsuń
  9. moniaaa,
    tak sobie wlasnie myslalam, ze moze proszek ma bardziej intensywny zapach :)

    zoila,
    ja chcialam pojemniczki z krowka ;)

    Chanel,
    dobrze rozumiem... nie wyobrazam sobie bez wanny...

    Mami,
    niestety...

    Viollet,
    na zel sie moze skusze, te chyba mozna u mnie kupic :)

    Annathea,
    ja niestety w ogole nie czytalam nic przed zakupem... gdybym poszukala jakis info to pewnie bym wiedziala czego oczekiwac :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja miałam Peach&Mango, i nie powiem też musiałam jej trochę nasywac aby zapach był jakikolwiek ;) o kolorze mogłam zapomnieć - wsypywałam ją do kąpieli :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Anna,
    podejrzewam, ze nawet po wsypaniu calego opakowania nie bylo by za mocnego zapachu :]

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie używałam soli, więc nie mogę się odnieść do Twojej opinii... ale używałam masło do ciało o zapachu mango i brzoskwinia i było cuuudooowneeee :D

    OdpowiedzUsuń
  13. daj znać co z tym jabłkiem bo na sezon zimowy to nogi same wchodzą mi do wanny :D bardzo podobają mi się opakowania, fajna zabawna grafika i ten słoik :)

    OdpowiedzUsuń
  14. MiLi,
    czyli wychodzi na to, ze sole ogolnie sa slabe...

    Abscysynka,
    napisze :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja słyszałam dużo dobrego o peelingach z tej serii, karmel i jabłuszko chętnie bym wypróbowała. Soli nie chcę, bo nie mam wanny:P

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja tam samo jak Zoila! Opakowania kuszą, ale opinie już nie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja bardzo lubię krówki :) aktualnie mam sól mleko i miód :)

    OdpowiedzUsuń