sobota, 19 listopada 2011

Guerlain Spring 2012 Collection - Les Roses Et Le Noir

Tak prezentuje sie wiosenna kolekcja Guerlain 2012 Les Roses Et Le Noir, dostepne jeszcze bedzie paletka 6 cieni, w kolorach podobnych jak ta rozowa. Twarza tej marki juz od dluzszego czasu jest Natalia Vodianova i jak dla mnie idealnie tu pasuje :)



Météorites Cruel Gardénia - $76



Mascara Noir G de Guerlain - $50 (refill $28)



Ecrin 4 Couleurs - Les Aquas - $64


Ecrin 4 Couleurs - Les Roses - $64



Rouge G - Rose Collection - $51 - in four limited edition shades: 75 Rose Barbare - incandescent fuchsia; 74 Rose Piquant - radiant pink; 73 Rose Ensoleillé - with sensual accents; and 72 Rose Innocent - pure and iridescent pink

Source: beautycrazed (http://s.tt/13O3i)

Rouge G - Rose Collection - $51
Rouge G - Rose Collection - $51 - in four limited edition shades: 75 Rose Barbare - incandescent fuchsia; 74 Rose Piquant - radiant pink; 73 Rose Ensoleillé - with sensual accents; and 72 Rose Innocent - pure and iridescent pink

Source: beautycrazed (http://s.tt/13O3i)

Rouge G - Rose Collection - $51 - in four limited edition shades: 75 Rose Barbare - incandescent fuchsia; 74 Rose Piquant - radiant pink; 73 Rose Ensoleillé - with sensual accents; and 72 Rose Innocent - pure and iridescent pink

Source: beautycrazed (http://s.tt/13O3i)

Rouge G - Rose Collection - $51 - in four limited edition shades: 75 Rose Barbare - incandescent fuchsia; 74 Rose Piquant - radiant pink; 73 Rose Ensoleillé - with sensual accents; and 72 Rose Innocent - pure and iridescent pink

Source: beautycrazed (http://s.tt/13O3i)


  • 75 Rose Barbare
  • 74 Rose Piquant
  • 73 Rose Ensoleillé
  • 72 Rose Innocent



KissKiss Gloss - $35
  • 869 Rose In Bloom
  • 870 Cherry Pink
  • 871 Frosted Pink
  • 872 Flush Pink


Jak to ze srokami bywa, oczywiscie zainteresowal mnie rozswietlacz, wyglada bardzo apetczynie. Drugim prosuktem jest tusz. Tworzac tego posta, doszlam do tego, ze jeszcze nigdy nie mialam ich tuszu. Powody moga byc dwa... albo nie mieli noc co sroece w oko wpadlo albo sa kiepskie. Z tym, ze ten do mnie mowi. Ciekawi mnie to jak bedzie sie w nim wymieniac wklady, bo czegos takiego jeszcze nie bylo a rzecz calkiem praktyczna, tym bardziej ze wklad to prawie polowa ceny tuszu, ktory i tak powala cena. W ciemno go na pewno nie kupie... aczkolwiek to opakowanie z lusterkiem jest takie rozkosznie srocze. Wracajac do kolekcji, cienie sobie daruje... z wielu powodow. Obie srodkowe pomadki tez mi sie podobaja, ciekawe jak beda wygladac na zywo. W blyszczykach widze blink blink, wiec tez specjalnie nie kusza :]

A wam jak sie podoba ta kolekcja ??

18 komentarzy:

  1. najpiękniejszy rozświetlacz, ale podobają mi się też pomadki

    OdpowiedzUsuń
  2. Druga pomadka ... mniaaammm ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. o jezu, rozswietlacz! musi byc moj!

    OdpowiedzUsuń
  4. rozswietlacz przepieknyyy jest:D:D pomadki tez bardzo w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolekcja jak kolekcja, ale Vodianovej to mam już po dziurki w nosie :|

    OdpowiedzUsuń
  6. Seraphase,
    a mi ona nie przeszkadza i zawsze z checia na nia patrze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rozświetlacz jest bardzo ciekawy aż przyjrzę mu się z bliska:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kwiatek jest przepiękny, ale zapewne cena w PL będzie wątpliwej urody... Natalia jest przepiękna, uwielbiam ją w kampaniach Guerlain:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie spodobał się rozświetlacz, ale jego cena napewno będzie w Polsce kosmiczna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. motylek023,
    ceny tego typu produktow zawsze sa kosmiczne :D

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny ten rozświetlacz :) szkoda byłoby mi go zniszczyć pędzlem :D

    OdpowiedzUsuń
  12. wizażownia,
    no tak ale kupic i nie uzywac ;) ... tez w sumie szkoda...

    OdpowiedzUsuń
  13. Też bardzo zainteresowała mnie możliwość kupienia zapasu do tuszu... Ciekawe jak to się sprawdza.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnie sie tez oczy zaswiecily na widok rozswietlacza. Tylko cena niefajna :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Pomadki i rozświetlacz są wspaniałe! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten rozświetlacz jest boski!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ach ta różyczka skradła mi serce. Tusz też bardzo sroczy i zzachęcajacy, gdyby tylko te ceny nie były dla mnie takie zaporowe... Kto wie, może kiedyś bedzie mnie na to wszystko stać i nic mnie nei powstrzyma. :D

    OdpowiedzUsuń
  18. kolekcja śliczna (różyczki ach) - cena niekoniecznie :-)

    OdpowiedzUsuń