Seiten

wtorek, 1 listopada 2011

Catrice Berlin Palette (LE Big City Life) ... swatche :)

W sumie na koniec dziesiejszego dnia mam jeszcze obiecane zdjecia kolejnej paletki z LE Big City Life... tym razem jest to Berlin.



Same paletki i moje wrazenia opisalam juz w dwoch postach, w tym gdzie pokazalam Nowy York i w tym, ze makijazem nia wykonanym, wiec nie ma sensu zebym sie powtarzala, tym razem skupie sie glownie na kolorystyce.



Berlin Palette to glownie brazy i szarosci. Dosc ciekawe kolory z tym, ze nie jestem do konca przekonana, czy one dla mnie. Bardziej widzialabym w nich blondynke.



Cienie tak samo jak w NY sa perlowe z wyjatkiem jednego i tu jest to cien "Am Alex", bo jest to zdecydowanie bardziej satyna. Najlabszym kolorem jak to czesto bywa jest najjasniejszy, jak dla mnie troche za bardzo sie sypie i pigmentacje tez ma slabsza. Ale w sumie w wiekszosci palet jest jakas czarna owca, ktora nam nie podejdzie w 100%. Konsystencja cieni taka sama jak w NY.



Od lewej: Tiergarten, Brandenburger Tor, Am Alex



Od lewej: Berlin Wall, Checkpoint Charlie, Ku'Damm



Roze to tez nie za bardzo moja bajka, no moze ten jasny jeszcze ale ten drugi to bardziej mi podchodzi pod miedzany rozswietlacz, choc pewnie jako roz tez by sie dalo... jak sie go porzadnie rozetrze to nie jest juz tak intensywny. Ten ciemny jest bardziej perlowy i ma drobinki, jasny jest matem bezdrobinkowym.



Od lewej: Unter den Linden, Siegessäule



Oczywiscie tu tez mamy czarna mini kredke i pacynko - pedzelek.

Na razie mam troche mieszane uczucia, choc kolory mi sie ogolnie podobaja, to jeszcze do konca nie jestem przykonana, czy ja bym sie w tym zestawieniu dobrze czula. A pozatym mam podobne odcienie w mojej paletce NYX Winter in Moscow.

27 komentarzy:

  1. No też mam wrażenie że to nie dla Ciebie paletka ;) chociaż jest tu kilka kolorków zarówno dla brunetek i blondynek ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Unter den Liden i Brandenburger Tor moi ulubieńcy :) Prześliczne kolorki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Abscysynka,
    czyli dobrze mi sie wydawalo :)

    Urbis,
    jak robilam swatche Berlina to pomyslalam, ze to wlasciwie Twoje kolory... chcesz ja ??

    wizażownia,
    Tobie w sumie ta paletka tez bardzo pasuje kolorystycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładne kolorki, podoba mi się bardziej niż NY :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja tam się jaram samym gadżetem <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ba! Tez mi pytanie !!!! :rolleyes: :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna, kolory dużo bardziej pode mnie od poprzedniej NY ◕ ‿ ◕ oby były dostępne w Polsce ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne kolory, idealne do jesiennego smokey.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdraszczam i generalnie dałabym się pociąć za jedną z tych paletek - Sydney! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Do mnie by pasowała bo jestem blondyną :) Kolory całkiem przyjemne.

    OdpowiedzUsuń
  12. Och, Berlin jest świetny :)! Piękne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  13. Checkpoint wpadł mi w oko ;) Pokażesz jakiś makijażyk?

    jeśli mogę spobie pozwolić chciałam Ciebie droga sroczko zaprosić do zabrania udziału w akcji, którą organizuję:
    http://lady-flower123.blogspot.com/2011/11/czerwien-w-kazdej-postaci-akcja-blogowa.html
    Będzie mi niezmiernie miło, bo wręcz ubóstwiam Twoje makijaże i może czerwień zapewne nie jest Twoim ulubionym kolorem to może byś coś zmalowała? ;>

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne, jesienne kolory. Ciekawe czy u nas ta limitowanka będzie dostępna? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgadzam się, że jakoś bardziej pasują do blondynek te odcienie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wygląda cudownie, na dodatek moje kolory *_*

    OdpowiedzUsuń
  17. oj...moje kolorki , musze ja miec:D
    przetrzepie Berlin do gory nogami :D

    OdpowiedzUsuń
  18. lady_flower123,
    ta paletka raczej nie zrobie zadnego makijazu, bo ona leci do Urbi :)

    Neomedia,
    szukaj w Müllerach, bo jak na razie tylko tam spotkalam, tzn. w Norymberdze byl pusty stojak z paroma nedznymi lakierami i naruszonym Londynem :] ... w zadym innym sklepie sladu nie bylo ale za to dorwalam Essence LE :D

    OdpowiedzUsuń
  19. mi sie bardzo podoba!!!!!! zal ze nie ma ich u nas :/

    OdpowiedzUsuń
  20. Swirrusku,
    moze beda... wiadomo, ze u mnie wszystko szybciej sie pojawia :)

    Bella,
    :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  22. @maus: To u Urbi będę wyczekiwać :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Witam, bardzo chętnie odkupię od Ciebie tę paletkę, bardzo mi na tym zależy!!!!! Jeśli tylko cienie nie odpowiadają CI w 100% i nie używasz ich, proszę o kontakt z propozycją ceny paletki na adres: madi69@onet.eu
    Pozdrawiam Cię :)

    OdpowiedzUsuń