Seiten

środa, 23 listopada 2011

h&m-owy sweterek :)

Musze przyznac, ze dawno mnie ciuchy z H&M tak nie przyciagaly, jak w przypadku tego co wypuscili na jesien i zime. Do mojej szafy dolaczyl kolejny sweterek :)

Pullover 19,95 € dostepny jest w 4 kolorach:
- czarny z bialymi elementami
- roz z fioletowymi elementami
- turkusowy
- bialy



Choc ten w sumie najlepiej pasuje na poczatek jesieni albo na wiosne. Przez to, ze ma szeroki rekawki 3/4 to nie za wygodnie wpycha sie je w kurtke lub plaszcz. Dlugosc sweterka to okolo 73 cm. czyli taki akurat za kuper. Sklad to 85% Acryl, 15% Polyamid.



:)

21 komentarzy:

  1. Supcio !
    Ja ostatnio też o dwa swetrzyska H&M owe pomniejszyłam pojemność szafy ;)Nie wszytko mnie zachwyca( wolę Mango czy Zarę ) ,ale są rzeczy warte uwagi i można coś upolować .

    OdpowiedzUsuń
  2. superowy:) a jaki kolorek kupiłaś?
    Ja lubie z takimi rekawami.

    OdpowiedzUsuń
  3. zoila,
    :)

    Mami,
    pewnie ze nie wszystko, bo w takim przypadku to nalezalo by sie zglosic na odstrzal sanitarny ;) ale zauwazylam, ze h&m poprawil jakosc ciuchow. Mi jak widac glownie spodobaly sie swetry, choc lubie ich basic bluzki, czyli takie te najzwyklejsze bawelniane. Zara ma fajne rzeczy ale mi z kolei Mango nie podchodzi. Ja bardzo lubie zwykle sklepy typu Esprit, S.Oliver czy Street One ale jak juz pisalam moje szafa jest dosc nudna :D

    OdpowiedzUsuń
  4. o kurcze jest bardzo ładny. Będziesz mogła się w nim pokazać? zastanawiam się czy ten biały pas nie znajdowałby się akurat w najszerszej części mojego ciała czyli na biodrach :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Też bym pewnie wybrała ten sam kolor co TY:) Super:) Może już niedługo będe robiła zakupy w DE za euro ;) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. 4premiere,
    przeciez wstawilam zdjecie :P ... kupilam ten czarny :)

    Abscysynka,
    ten bialy pasek jest mniej wiecej na wysokosci bioder... mozesz sie zmierzyc i zobaczyc bo podalam dlugosc sweterka w rozmiarze M :)

    Julia,
    mi sie ten kolor a wlasciwie polaczenie czarnego z bialym najbardziej podobalo... takie klasyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny, chociaż ja bym wybrała cały biały;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne są, oglądałam je w sklepie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. czarny na tak, biały raczej nie :) ja dzisiaj też się obkupiłam w H&M :) koronkowa sukieneczka w kolorze ecru oraz bombowy czarny kardigan ze skórzanymi kieszeniami

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny i praktyczny kolor do wszystkiego:)

    OdpowiedzUsuń
  11. no tak pokazałaś jaki kupiłaś kolorek :D zakręciłam się, czasem mi sie długo wstawia Twoja stronka:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak - ten kardigan ze skórzanymi kieszeniami i paskiem łazi za mną ile razy tam nie wlezę ....to na niego włażę .. heheh

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi by się coś takiego przydało :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Chwila,
    bialy tez mi sie podobal ale stwierdzilam, ze czarny jest dla mnie bardziej praktyczny :)

    Mami,
    to w koncu wzielabys biedaka ze soba jak za Toba lazi :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Całkiem ładny ten sweterek, tylko mnie jakoś nie za bardzo podobają się te szerokie rękawy :) Ale najważniejsze, że Tobie się podoba i dobrze się w nim czujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny sweterek, bardzo lubie takie na zime wlasnie. A w ogole to po raz pierwszy skusilam sie na zamowienie ze strony h&m i musze niestety powiedziec, ze to jest najgorszy sklep online z jakiego mialam okazje korzystac. Dlugi czas oczekiwania i to, o czym wiele dziewczyn wspominalo, zamowienie wysylanie w kilku czesciach. NIE LUBIE TEGO! O!

    OdpowiedzUsuń
  17. fajny:) ciekawe czy u nas w H&M bedzie:> chociaz szczerze watpie;)

    OdpowiedzUsuń
  18. p.s. online bym się bała z hm zamowic:D ja tam mam przerozne rozmiary u nich;)

    OdpowiedzUsuń
  19. motylek023,
    ja moze tez nie za bardzo kocham takie rekawy ale caloksztalt mi sie podoba, wiec kupilam :)

    Dimiti,
    ja tez mam rozne ale jak mi cos nie pasuje, to moge wymienic w sklepie albo na ich koszt odeslac i zamowic inny rozmiar :)

    OdpowiedzUsuń