Seiten

niedziela, 6 listopada 2011

KIKO Light Impulse Future Make Up LE

Light Impulse Future Make Up to nowa limitowana kolekcja firmy KIKO. I mam tylko cicha nadzieje, ze sie u mnie tez pojawi ale pewna tego nie jestem. U mnie poprzednia kolekcja Chic Chalet jest jako jesienno - zimowa. I to bedzie czarna rozpacz jak sie okaze, ze nic z tego nie bedzie. Ponizej pare produktow z LE, ktore mnie wyjatkowo zainteresowaly, reszte znajdziecie na stronie firmowej.



Shimmer Pearls (13,90 €)

  • 01 Radiance Bronzer
  • 02 Optical Highlighter
  • 03 Illuminating Blush


Light Impulse Face Palette (18,90 €)

  • 01 Cool Mauve Contouring
  • 02 Warm Tangerine Glow



Water Eyeshadow (8,90 €)

Dostepny w 6 kolorach.


Hologram Nail Lacquer (4,90 €)

Dostepny w 5 odcieniach.

***

A przy okazji drogie czytelniczki z Niemiec,
produkty Kiko mozemy teraz kupowac przez internet.

KIKO online shop

:)

46 komentarzy:

  1. Dżizas o malo co nie dostalam zawalu!!!! KULKI !!!! I paletki do konturowania :slina: I lakier HOLO :slina: AAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Urbi,
    no dokladnie tak wygladalam przed chwila jak to zobaczylam :] ... i przeciez jak sie ta LE u mnie nie pojawi to sie zaplacze :/

    chcialabym wszystkie 3 kulki :D chlodna paletke do konturowania i conajmniej 3 lakiery i 2 cienie...

    OdpowiedzUsuń
  3. kulki i paletki do konturowania sa mega!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kulki i lakiery holo cudowne! szkoda że nie mam szans :P

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja 20 listopada lecę do Bolonii i już mojej koleżance oznajmiłam, że idziemy do Kiko! Niaf-niaf :D.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bez jaj, udała im się ta kolekcja... Choc lakiery holo na ich stronie maja tylko 2 gwiazdki z 5 mozliwych... wiec jest nadzieja (?!), ze sa do bani :]

    OdpowiedzUsuń
  7. Zzielona,
    oszzzz Ty... teraz to zzielenialam ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Urbi,
    ja ich lakiery i tak love :D ... ale co tam lakiery... kulki i paletki do konturowania :slina: ...

    OdpowiedzUsuń
  9. mmmmm piękniutkie te kulki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fakt, kulki i paletki... ehhhhhh

    OdpowiedzUsuń
  11. Urbi,
    masz juz UD ?? :))) maila Ci wczoraj wyslalam :]

    OdpowiedzUsuń
  12. Kulki i cienie genialnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  13. maus, ja mam Kiko raz w roku, a Ty przez cały czas :D. I do tego nowe paletki z Catrice ;P. Cały czas zzielenieję ;).

    OdpowiedzUsuń
  14. Kuuuuulllkkiiiii ♥ Mam nadzieje,ze u mnie beda!
    Jesli u Ciebie nie beda dostepne,a u mnie sie pojawia,to chetnie pomoge Ci w zakupie :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Maja,
    jak u mnie nie bedzie, to u Ciebie pewnie tez nie :P ... bo jak beda to wszedzie, chyba tak jeszcze nie bylo, zeby KIKO wybiorczo dawalo LE :]

    We Francji ta LE jest juz dostepna a u nas na strone cisza :/ ... chyba, ze masz gdzies w poblizu Kiko i mozesz sprawdzic :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow, świetna kolekcja, szkoda, że w Polsce te kosmetyki nie są dostępne :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Mami,
    masochizm... to sie nazywa masochizm :D

    OdpowiedzUsuń
  18. O Maus!!!! Ty dreczysz Nas!:P
    Kulki i te lakiery holo-alez bym chciala!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Hexx,
    hehe... tez bym chciala a nie wiem czy beda :] a przy okazji na przyszlosc... w Londynie sa dwa sklepy Kiko ;P

    OdpowiedzUsuń
  20. Maus to nie jest dobra wiadomosc :P ale zanim ja sie do Londynu wybiore to troche minie...bo juz wieksza wyprawa:(

    Zgubilam sie w mailach bo chyba nic mi nie odpisalas na ostatniego:P

    OdpowiedzUsuń
  21. Hexx,
    wlasnie jestem w trakcie pisania, bo przegladalam poczte i zauwazylam, ze Ci nie odpisalam :P ... polazlam do tesciowej spytac, gdzie ta rodzina tam mieszka i zanim zeszlam to zapomnialam odpisac hehe...

    OdpowiedzUsuń
  22. Czyli jednak dobrze mi sie wydawalo, bo juz myslalam ze sie obrazilas albo cos;)))

    OdpowiedzUsuń
  23. Hexx,
    zdecydowanie albo cos ;))) mail w drodze :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Kulki i paletki do konturowania twarzy *.* ojejkuu cudne!

    OdpowiedzUsuń
  25. wizażownia,
    ja siedzie... cicho kwile i nie moge wzroku od tych zdjec oderwac ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  27. babette,
    a Ty mi tu gdzie z reklama :/

    OdpowiedzUsuń
  28. kulki i paletka do konturowania boskie... szkoda, że nie mam dostępu do KIKO :(

    OdpowiedzUsuń
  29. O matko, jak zobaczyłam tą cool paletkę to padłam. Maus, please,kobieto kup mi i wyślij, ja Ci za to nieba przychylę, kosmetycznego oczywiście:)

    OdpowiedzUsuń
  30. O jakie fajne:) Szkoda ,że w Polsce nie można ich kupić.

    OdpowiedzUsuń
  31. Pieknoscdnia,
    na te zakupy to chyba bede musiala zarznac skarbonke ;))

    OdpowiedzUsuń
  32. Bajka :) dobrze, ze jestem na 'oszczednosciowym' trybie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Przecudowna limitowanka! Ubolewam nad tym, że w Polsce nie mamy dostępu bezpośredniego do tej firmy, ale mam nadzieję, że chociaż Tobie się uda i zdasz nam małe sprawozdanie :D

    OdpowiedzUsuń
  34. ja Kiko znam dopiero od Chic Chalet, ale dzięki Bogu, że w ogóle poznałam! :-DDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  35. Łał!!! Piękności :slina: Zwłaszcza kulki :love: Szkoda, że u nas nie ma Koki :(

    OdpowiedzUsuń
  36. Udalo mi sie zobaczyc ta kolekcje, jak zwykle Kiko popisuje sie swoimi limitkami. Wczesniej wyszly super paletki z Chic Chalet a teraz to...
    Bedzie co mi kupic na urodzinki hihi!
    Kupilam na razie tylko cien Chromo taupe i jest przesliczny, taki taupe z rozowymi delikatnymi drobinkami. Kupilam tez dwustronna kredke, czytalam ze sa podobne do tych z UD..sa mieciutkie ale bardzo trwale, moja jest zielono-fioletowa ale chce jeszcze ta brazowo-sliwkowa!
    A jakos na paletki i kulki sie nie napalilam

    OdpowiedzUsuń
  37. Hmm..a czemu sie boicie ze nie bedzie u was tej limitki? To jest limitka na zime-okres swiateczny, Kiko raczej nie daje wybiorczo limitek, tak mi sie wydaje ze to nie ich polityka? Napiszcie jak to wyglada w krajach innych od rodzimego panstwa tej marki-Wloch.

    OdpowiedzUsuń
  38. Cuciola,
    obawy zawsze mozna miec a moze dlatego, ze na innych stronach online sa juz dostepne a na niemieckiej cigle stara kolekcja jako aktualna kwitnie :]

    OdpowiedzUsuń
  39. hahaha, Maus, czy mam ci poslusznie meldowac codziennie czy ta kolekcja sie juz pojawila w R w Arcadach ? :D Czy masz juz tam wtyki ^^

    OdpowiedzUsuń
  40. firstlionlady,
    hehe mozesz, bo juz sie zastanawialam czy do nich nie zadzwonic :D ... ale jutro jade do München, tam sa dwa sklepy Kiko :P

    OdpowiedzUsuń
  41. Wiadomosc dnia!!!!maus....juz jest w kiko ta LE!!!!!!!


    bylam wczoraj i na wlasne oczy widzialam, niestety nie mialam czasu aby pomacac....dopiero w przyszlym tygodniu moge tam ponownie byc....

    OdpowiedzUsuń
  42. wiem, ze jest :) ... juz jestem po zakupach :D

    OdpowiedzUsuń