Seiten

środa, 23 listopada 2011

Luce The Armani Light Collection Giorgio Armani Beauty Spring 2012

Propozycja Giorgio Armani na wiosne 2012 :)



Giorgio Armani Beauty Eye Palette


Giorgio Armani Beauty Tourmaline Pink Blush



Giorgio Armani Beauty Eye Pencils

Giorgio Armani Beauty Gloss d’Armani

  • Greige d’Armani
  • Caffeine
  • Wild Rose
  • Blush


Wpadly mi w oko przede wszystkim blyszczyki, podobaja mi sie wszystkie 4 i pewnie sprobuje im sie przyjrzec w sklepie jak sie maja zdjecia reklamowe do rzeczywistowsci. Ladny jest tez roz ale mam watpliwosci, czy bedzie on widoczny na twarzy, ewentualnie jak bedzie mial drobinki, to zawsze bedzie go mozna uzyc jako rozswietlacza. Kredki wygladaja na zlotawe, wiec nic dla mnie. Cienie dosc pastelowe... co znaczy, ze na lekkie dzienniaki beda sie nadawac ale pewnie szalu nie bedzie.

14 komentarzy:

  1. Nie wiem czy na coś się zdecyduję. Cienie mają nieciekawe kolory, podobnie róż i kredki, a błyszczyków zaś nie lubię tak bardzo... No ale kto wie co będzie jak zobaczę to w realu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. a mnie sie róż bardzo podoba , taki troszkę chanelowski:) i 2 ostanie błyszczyki niczego sobie, Armani ma fajne takie kremowe raczej, natomiast cienie nieładne, takie nijakie się wydają.
    Maus ależ Ty masz wyprzedzenie makijażowych trendów:S Superrrr

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobają mi się cienie. Może rzeczywiście trochę "nijakie", ale patrząc na zapowiedzi wiosennych kolekcji różnych firm (i w makijażu i w paznokciach) widać ewidentną dominację pasteli (szczególnie rozbielony róż, błękit i pistacja).

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakoś nie mogę się przekonac do Megan Fox :P. Ale błyszczyki wydają mi się godne uwagi,zwłaszcza te kawowe.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uf, uf nic mi się nie podoba ;>

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszędzie teraz dominują jasne, pastelowe kolory... Chyba tylko jedna firma się wyłamała, ale nie przypomnę sobie która...

    OdpowiedzUsuń
  7. No wlasnie tak pastelowo a z doswiadczenia wiem, ze pastelowo srednio wyglada na oku... i nie dlatego, ze brzydkie co po prostu jasne w polaczeniu z jasnym nie da mocnego efektu :P

    Annathea,
    ja za nia nie przepadam ale skubana jest fotogeniczna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nic mi w oko nie wpadło z tej kolekcji, jakaś taka nudna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. TheRedRibbon,
    Armani nie ma szalonych kolorow, jego kolekcje zawsza sa bardziej "stonowane" :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ha! Taki makijaż jak ma modelka to ja aktualnie bardzo często noszę, czyli wychodzi na to, że wyprzedzam trendy ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. messalexa,
    fajny ten makijaz i swietnie podkresla niebieska teczowke :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo delikatna ta kolekcja - ewentualnie cocdzienny letni makijaż

    OdpowiedzUsuń
  13. O fajna kolekcja :) Bardzo lubię kosmetyki armaniego, mam puder i brązer i należą do moich ulubieńców :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nulka,
    dokladnie :)

    Tanyia,
    ja juz pare razy sie przygladalam... i w koncu sie na cos skusze :P

    OdpowiedzUsuń