środa, 23 listopada 2011

co sroka lubi najbardziej... czyli paletka Moonlight w akcji :)

Ostatnio do mnie dotarlo, ze nie pokazywalam jeszcze paru rzeczy ze sroczego kuferka. Rzeczy, ktore naleza do moich ulubiencow i ktore, w przyplywie tych wszystkich nowosci kiedys mi po prostu umknely. A do tego znalazlam zdjecia, ktore zrobilam gdy produkty byly nowiutkie, co mi sie teraz zdecydowanie przyda.

Jedna z nich jest Dior 5-Colour Eye Shadow Palette Moonlight 029 LE.



Jest to paletka, na ktora zachorowalam po tym jak ja pierwszy raz zobaczylam. Byla czescia LE 2008 Night Diamond Holiday Collection i o ile dobrze pamietam w ogole nie byla u nas dostepna. Bo przewaznie edycje Holiday nie docieraja do Niemiec. Mi sie udalo zakupic ta paletke dzieki pomocy jednej z wizazanek, bo zeby bylo weselej... jak ja w koncu dorwalam na ebayu, to sprzedawca nie wysylal do de. Ale mam ja... mam i uwielbiam.



Ta paletka nie da sie zrobic bardzo mocnego makijazu, dla mnie jest ona swietna do dziennych "mocniejszych", choc w tym przypadku jest to delikatny dzienniak. Bardzo ja lubie za ten czarny, to jest wlasciwie czarna perla, ktora cudnie sie prezentuje na oku. Delikatnie podkresla, lub nalozona na cala ruchoma powieke daje mocniejszy efekt, z ktorym bez problemu mozna sie pokazac w pracy i ogolnie w ciagu dnia. Kreseczke zrobilam zelowym linerem Zoeva.





Pozostale kolory w paletce sa jasne ale roznia sie od siebie kolorem, nawet jak na zdjeciu nie widac tego za bardzo. Dwa z nich bardzo ladnie opalizuja, reszta to perla... wiec nie jest to paletka dla osob, nie lubiacych blink blink, bo matow to tu nie znajdziemy.


:)

22 komentarze:

  1. Same smakolyki:))) dobrze, ze jestem odporna na 5-tki Diora;)
    a tymczasem zapraszam do zabawy
    http://tysiacjedenpomyslowipasji.blogspot.com/2011/11/tag-subiektywny-ranking-przystojniakow.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje oczy w fioletach wyglądają zjawiskowo!
    Paletka przepiękna, ostatnio chodzi za mną miks wrzosów, bo nie mam takowego w swoich zbiorach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna paletka! bardzo lubię cienie w takich kolorach.

    OdpowiedzUsuń
  4. wolę moją paletkę Essence Mettalics za 15 zł xd :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietna paletka:) Lubie takie kolory jak w tej paletce:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne kolorki :) a czym kreska zrobiona?

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz takie piękne oczy :)
    Swoją drogą ja dzisiaj w podobnych kolorach byłam zmalowana:)

    OdpowiedzUsuń
  8. masz bardzo ladne rzesy na tym zdjeciu z zamknietymi oczkami:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ladniusio :ehem: A maila to dostala? :/

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiem, ze niekosmetykowo, wiec mnie nie zastrzel :P Chetnie poznam srocze ciacha (tag):
    http://urbanstateofmind.blogspot.com/2011/11/typy-urbaniaste.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna. No i ja na piątki Diora nie jestem odporna. Te cienie sa świetne: trwałe i łatwe do rozcierania. Ale za to jestem odporna na cienie z połyskiem. Taka paleta, tylko matowa byłaby spełnieniem moich marzeń.

    OdpowiedzUsuń
  12. piękna paletka - uwielbiam szaraczkową kolorystykę z polyskiem :-))

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna paletka i bardzo ładny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  14. W paletce nie robią na mnie wrażenia, ale na Twoich powiekach wyglądają zjawiskowo.

    OdpowiedzUsuń
  15. Idalia,
    Tobie tez by pasowaly... niebieskie oczka lubia takie odcienie :)

    Badzynka,
    to fajnie ze Ci sluzy, dla mnie akurat cena nie gra roli tylko jakosc i rozumiem, ze porownywanie Essence do Diora wynika glownie z niewiedzy na temat roznic. Moze jakbym miala 15 lat mniej to tez wolalabym Essence, niestety z czasem wymagania sie trche zmieniaja i nasza skora tez :]

    Lady In Purplee,
    przeciez napisalam, ze linerem Zoeva :) ... juz go wiele razy pokazywalam...

    wizażownia,
    dziekuje :)

    ilovemakeup,
    to zasluga odzywki i dobrego tuszu :)

    Urbi,
    dostalam :* ale taka ilosc ludzkiej podlosci jest trudna do strawienia i musialam sie z tym przespac, bo to co mi sie cisnelo pod klawisze, nie nadawalo sie do publikacji :]

    Sabbath,
    jakby byla matowa, to pewnie nie znalazlaby sie w moim kuferku ;)

    Annathea,
    czesto tak jest, dlatego trzeba przetestowac :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Hihi, bo siedziałaby w moim. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Sabbath,
    pewnie tak :)

    Mami,
    :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny makijaż, uwielbiam takie odcienie, na Twoich oczach wyglądają zjawiskowo. Paletka śliczna ech.... powzdycham jeszcze sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. mama Stelli i Livii,
    i ja sie w takich odcieniach najlepiej czuje :) ... a paletke uwielbiam, jak i wszystkie inne Diora :)

    OdpowiedzUsuń