Seiten

czwartek, 3 listopada 2011

MAC Glitter & Ice... z bliska :)

Oprocz paletki Essence interesowala mnie jeszcze now kolekcja MAC Glitter & Ice, ktora tez juz jest dostepna. Jedyne czego nie bylo w sklepie to zestaw pigmentow i mini blyszczykow.



Lip & Nail Bag - Iced Delights dostepny w 4 zestawach kolorystycznych, cena 44 € ... jedyne co mi sie spodobalo to blyszczyk "Golden Blanket" w jednym z zestawow, pokazywala go na swoim blogu Kasia (klik) ale niestety zalaczona szminka w dzikiej czerwieni, mnie zniechecila...



6 Snowglobe Eye Shadows, w 3 roznych zestawach kolorystycznych, ktore maja bardzo srocze opakowania ale niestety mnie jinteresujaca zawartosc. Mi sie zaden zestaw nie podobal. Ani kolorystycznie ani jakosciowo, jakies takie cienkie te kolory i za cene 44€ naprawde mozna sie czegos wiecej spodziewac.



Holiday Colour Collection miala najbardziej interesujace produkty. Ja bardzo lubie te pojedyncze cienie (22 €), koloru duzo one nie daja ale za to cudny polysk i co jakis czas sie na taki cien skusze. Pomadki (19,50 €) wygladaly ciekawie, nawet dla mnie niepomadkowej i na tyle kuszaco, ze jedna przygarnelam. I oczywiscie to co mnie najbardziej interesowalo, czyli pudry (23 €) ... wystarczylo jedno mazniecie i wiedzialam, ze bedzie moj :)



Moje trzy nabytki, w srebrnych kartonikach i uroczych bialych opakowaniach.



Musze przyznac, ze te biale opakowania... eleganckie i proste to jakze mila odmiana od czarnych stanadardowych i czasami wsciekle kolorowych limitowanych. Moje malenstwa to jak zwykle bezo - roze i szarosci :)



MAC Beauty Powder - w kolorze Snowglobe, to drobno zmielony pudro - rozswietlacz, bezdrobinkowy dajacy wlasciwie lekko taflowy efekt. Ten jasny ma lekko rozowy odcien, to byla milosc od pierwszego spojrzenia.



MAC Mineralize Eyeshadow - w kolorze Frozen Blue, z tym ze nie ma w nim ani grama niebieskosci, jest to chlodny zmrozony perlowo - szary kolor.



MAC Cremesheen Liptick - w kolorze Double Spin, to cudna kremowa pomadka, ktora zauroczyla mnie juz na zdjeciach reklamowych. Bezdrobinkowy jasny bez z minimalna nuta pudrowego rozu, po prostu cudo.



Bardzo ale to bardzo bylam happy, ze udalo mi sie te rzeczy nabyc :)

19 komentarzy:

  1. Świetne zakupy.
    U mnie podobnie - ani zestawy ani paletki nie chwyciły za serce.
    kolekcja GI - najciekawsze rzeczy. Też kupiłam beauty powder - ale w odcieniu how beautiful. Do tego jeszcze paint pot - morning frost.

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tej 3 najbardziej zaintrygował mnie puder:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomadka przepiękna!!! pokaż jak wygląda na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. alekandra,
    pudry sa cudne, oba mi sie podobaly ale ja wzielam ten jasniejszy :D

    Magda60005,
    cudny jest :)

    MiLi,
    pokaze ale wszystko po kolei, bo za chwile sie pogubie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. MAC Cremesheen Liptick - fantastyczny odcień !! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Desti, pomadka ponad wszystko nie nazywa się Soft Sable, jeśli już to Double Spin, coś poknociłaś :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Lilianaa,
    mnie tez zauroczyla :)

    Seven Of Nine,
    faktycznie poknocilam :P dzieki... przegladalam strone dougiego jak pisalam posta i nie to skopiowalam co chcialam :]

    simply_a_woman,
    :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny widok :D zabrałabym wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie też uszczęśliwiłyby takie zakupy ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. W moim mieście jest jeden ( mnie znany przynajmniej ) sklep MACa i jakoś zawsze mi do niego nie po drodze ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. pokaż swatche! :)
    koniecznie szminkę na ustach - dobrze kryje?
    i snowglobe mnie zaciekawiłaś, nie ma drobin? tylko tafla? :>
    w pl z tego co wiem to pustki są na razie, się dziewczyny rzuciły.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mami,
    no to ci pech ;D ... mi czesto nie po drodze ale ja mam jeszcze online maca i dougiego gdzie tez jest mac... wiec jestem ze wszystkich stron atakowana ;)

    Pralka,
    pokaze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo udane zakupy :) zwłaszcza szminka i puder :)

    OdpowiedzUsuń
  14. puder jest wspaniały ;) ten cień też :) podejrzewam, że do końca grudnia jeszcze nie raz skieruję swoje kroki w stronę salonu MAC'a :)

    OdpowiedzUsuń
  15. smoky evening eyes,
    obawiam sie, ze ja tez :P

    OdpowiedzUsuń
  16. tez bym to przygarnela z checia ;)

    OdpowiedzUsuń