Seiten

czwartek, 17 listopada 2011

Sigma Synthetic Kabuki... czyli pedzle, pedzelki :)

Poniewaz pedzle Sigmy bardzo lubie i musze przyznac, ze jakosciowo sie podciagaja i sa coraz lepsi... to oczywiscie nie uszlo mojej uwadze pojawienie sie nowych pedzli Synthetic Kabuki. Kupic je mozna pojedynczo lub w komplecie na ich stronie.

Ostatnio bardzo polubielam syntetyczne pedzle, sa przyjemniejsze i latwiejsze w oblsudze. A poniewaz kulke mam z sephory, plaski z Hakuro a scietego nie potrzebuje...



to zdecydowalam sie na ten zakonczony szpiczasto, czyli F86 - Synthetic Tapered Kabuki ($16.00) i zeby mu nie bylo samotnie, w tej dlugiej podrozy zza kaluzy, to wzielam jeszcze pedzelek, ktory juz od dawna jest w sprzedazy... tez zreszta syntetyczny F70 - Concealer ($9.00), taki typowy jezyczek. Nic nowego wiec nie bede sie zaglebiac ;)



Wracajac do glownego bohatera tego postu, czyli do Tapered Kabuki. Prawde mowiac bylam zaskoczona dokladnoscia wykonania i ten pedzel spokojnie moglby znalezc sie w jednej grupie z macowymi pedzlami. Dopracowany z wytloczona nazwa firmy na skuwce. Wlosie bardzo geste, rowno przyciete, mieciusie... ale calosc ma odpowiednia twardosc, tak zeby go mozna wygodnie uzywac.



Pedzel z Hakuro wzielam dla porownania wielkosci. Poniewaz tego pedzla tez mam zamiar uzywac do konturowania i tak sobie mysle, ze niektore produkty bede mogla dokladniej albo wlasciwie precyzyjniej nalozyc tym pedzlem z Sigmy.



Bardzo jestem ciekawa jak bedzie sobie radzil i nie moge sie doczekac az zrobie sobie jutro makijaz... a wrazeniami na pewno sie przy okazji z wami podziele :)

20 komentarzy:

  1. wspaniałe...uwielbiam pedzelki do makijazu

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej, jaki fajny! Pewnie byłby świetny do podkładu dla mnie... Uuu, kusisz :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Musze w końcu zakupić jakiś porządny zestaw pędzli do makijażu :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. fajniutki ten pędzelek :) koniecznie podziel sie z nami tym, jak sie sprawuje w makijazu

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo mi się podobają pędzle z Sigmy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobny (jeśli chodzi o kształty) zestaw pojawił się ostatnio też z serii ecotools! :)
    Widziałam pędzelki na iherb - komplet czterech pędzelków kosztuje niecałe 14$. Ogólnie zestaw wyprzedaje się błyskawicznie (ostatnio pojawił się w ten poniedziałek, a w środę po pędzelkach nie było już śladu). Nie dziwię się, sama skusiłam się na taki komplecik i jestem strasznie ciekawa jak pędzelki będą się sprawować! :) Sigma to niestety dla mnie za wysokie progi...
    Dla zainteresowanych link: http://www.iherb.com/EcoTools-Beautiful-Expressions-Kabuki-Set-Limited-Edition-4-Piece-Set/39229?at=0

    OdpowiedzUsuń
  7. agnesss25,
    ja tez :D

    Seraphase,
    do podkladu tez bylby swietny :)

    Hazel Eyed,
    jasne :)

    Adele1921,
    ksztalt moze i podobny ale pomijajac juz, ze te z ecotools sa krotkie, to widac ze jakoscia tez tak sobie. Mnie akurat pedzle tej firmy w ogole nie interesuja ale wiem, ze wiele osob jest z nich zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie zastanawia jedno: czemu tyle ludzi uważa, że te pędzle są niesamowicie drogie? Po cenach, które podałaś widaż że są ok, a jeśli jakościowo są naprawde dobre to nie rozumiem narzekania. Jak tylko dorwe się jakoś do Paypala to z chęcią je kiedyś wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lady In Purplee,
    to pewnie zalezy od tego co dla kogo jest drogo :) ... najdrozszy pedzel, duzy do pudru to koszt 22 $ czyli ca. 17 € ... bo dla mnie jest cena calkiem sympatyczna ale w przeliczeniu na zlotowki to juz kolo 76 zl, moze byc ze dla kogos to sporo... tym bardziej po doliczeniu przesylki bo ona tez kolo 10 - 15 $ wychodzi... no i chcialoby sie nie jeden ale dwa albo trzy pedzle...

    a jakosc naprawde sie poprawila :)

    OdpowiedzUsuń
  10. cudny jest ten spiczasty :) może być idealny do konturowania..

    OdpowiedzUsuń
  11. Popatrzylam, że na allegro są w całkiem znośnych cenach to aię może skusze skoro polecasz :) Trzeba w końcu sobie też jakiś prezent na świeta zrobić :D

    OdpowiedzUsuń
  12. intensywnie przeglądam Twoje wątki pędzlowe - musze sie w cos zaopatrzyć i podglądam co polecasz

    OdpowiedzUsuń
  13. Wygląda na bardzo precyzyjny, ale ja się słabo znam na pędzlach ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam wrażenie, że Twój H13, jest bardziej okrągły - ja mam takie klasyczne jajo...
    http://kolorowewariacje.blogspot.com/2011/09/pedzel-do-konturowania-twarzy.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Redhotka,
    wszystko zalezy pod jakim katem zrobi sie zdjecie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi najbardziej podoba się właśnie ten pędzel, chociaż nie mam żadnego z Sigmy to sądzę ,że wiele z ich produktów jest godne uwagi:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Magda60005,
    ja bardzo lubie ich pedzle :) a nad takim ksztaltem tez juz sie jakis czas zastanawialam i jak Sigma taki wypuscila to nie moglam sie oprzec :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie mam żadnego pędzla Sigmy u mnie rządzi MAC, ale może kiedyś te wyglądają na ładnie wykończone :).

    OdpowiedzUsuń
  19. Lyna_sama,
    ja lubie w sumie obie firmy, wszystkoe zalezy od tego jakiego pedzla potrzebuje :D

    OdpowiedzUsuń