Seiten

wtorek, 16 listopada 2010

Make Up For Ever - HD Foundation


Podklad MUFE kupilam juz jakis czas temu... mam odcien Ivoire nr. 115. Jest bardzo jasny, mleczny odcien. Kupilam go zachecona pozytywnymi opiniami i ogolnymi zachwytami nad mazidlami MUFE.
Producent zapewnia, ze podklad ujednolica cere... nadajac jej ladny, naturalny kolor... dzieki mikroczasteczce (fukozel) chroni przed utrata wody i przed niekorzystnymi czynnikami zewnetrznymi. Nietlusta formula ma zapewnic suche, matowe wykonczenie.

A teraz do rzeczy :D
  • podklad bardzo dobrze sie rozprowadza i owszem ladnie stapia sie ze skora... dajac obiecywany naturalny wyglad, jak widac na rece... tylko jedynym problemem jest to, ze twarz nie wyglada tak dobrze jak dlon ;)
  • co za tym idzie... podklad ma dosc slabe krycie... i co dla bezproblemowej cery nie stanowi przeszkody... tak dla takiej co ma cos do ukrycia bedzie niewlasciwy
  • Kolor nie ciemnieje na twarzy ale sciera sie dosc szybko... trwalosc jak dla mnie dosc kiepska... czego nie rozumiem, bo on ogolnie do cery mieszanej
  • i tak po paru godzinach do znikania, dolaczylo swiecenie... co mi sie bardzo nie spodobalo... ale poniewaz i tak uzywalam go glownie do pracy, to bylam to w stanie przezyc :]
  • plusem jest niewatpliwie niesamowity wybor kolorow (26 odcieni)
  • podklad zawiera silikony
Jakby nie bylo przegral po calosci z BB kremami, wiec go odstawilam na bok... tak to pewnie zuzylabym do konca... bo przeciez nie wyrzuce... ale na pewno nie kupie ponownie... bo przy cenie 34,00 € ... naprawde znajde cos lepszego :)

5 komentarzy:

  1. Desti szkoda ze nie sledziłam tego co pisałaś o tym podkaldzie bo pisałaś o nim na którymś wątku wizażowym.
    poza wyborem kolorów podkład nie zachwyca co więcej mnie zapycha:( ale powiem że po nałożeniu moja buzia ładnie wygladała i na tym koniec... :/

    OdpowiedzUsuń
  2. pisalam na watku MUFE... i jest tam tez pare innych opini mieszancow cerowych, ktorym niestety ten podklad w ogole nie podchodzi.
    I to fakt... on tylko ladnie wyglada... a u mnie tez nie za dlugo :]

    OdpowiedzUsuń
  3. a gdzie Ty go w ogole tutaj dostalas?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tez mialam co do niego mieszane uczucia. Ale na szczescie wzielam probke zanim rzucilam sie na pelna butle ... a teraz to juz w ogole nie ma o czym mowic, BB rulez :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Agawcia,
    w sklepie online... maja calkiem spory wybor MUFE :) ... bo normalnie jest u nas nie do kupienia...

    paypalem mozna placic :D

    http://www.kultkosmetik.de/make-up/make-up-for-ever/index.htm

    Urbi,
    dokladnie... teraz i tak tylko BB kremy rzadza :))

    OdpowiedzUsuń