środa, 17 listopada 2010

Lioele Beyond The Solution BB Cream


Dzieki Agawci moglam przetestowac Lioele Beyond The Solution... i kremik ten przekonal mnie zarowno pod wzgledem trwalosci jak i krycia. Co prawda dostepny jest tylko w jednym odcieniu ale bez problemu dostosowuje sie do skory. W pierwszym momnecie troche sie przestraszylam bo jak widac na zdjeciu kolor jest dosc ciemny, jednak na twarzy dosc szybko jasnieje. Latwy w nakladaniu ma lekka kremowa konsystencje. Nie dopatrzylam sie czy Lioele ma filtry... wiec chyba nie ma... za to ma dobre dzialanie na moja skore, ktora jest uspokojnona i nawilzona.

Specjalnie wzielam moja podrapana reke (po zabawach z diablem tasmanskim) ... zeby pokazac jak dobrze ten kremik radzi sobie z kryciem. Wiadomo rany drapane sa zaczerwienione i z chropowatym strupkiem... jak widac kremik natychmiast sobie z tym problemem poradzil... nie podkreslajac suchych miejsc i ukrywajac wszystkie zaczerwienienia :)

Po tych parodniowych testach moge spokojnie stwierdzic, ze w rankingu na ulubiony BB krem... Lioele BTS znalalza sie na rowni z Missha PC.

8 komentarzy:

  1. Nio prosze jak Ci podpasowal a myslalam ze bedzie odwrotnie,ja tez go lubie choc mniej kryje nic MPC(bynajmniej moja okwaszona buzie) i moze szybciej blask wywoluje ale tez go lubie i jak chce delikatniejszy makijaz to wlasnie nim sie maziam a jak taki wyjsciowy to Missha idzie w ruch,a jak nawilzyc chce to podkladzik w pieknej zlotej butelce ktorej sie nie da przeswietlic ihihihhihi

    OdpowiedzUsuń
  2. A podpasowal... i to jak :D ... a jak tam parurek ??? tez nie udalo Ci sie go przeswietlic hehe...

    OdpowiedzUsuń
  3. juz normalnie kazda lampka hmmm i nic w dodatki na ciezkosc tez nie zobacze bo ta butelka szklana tez trosze ciezkawa,ale obojetne na pewno na dluzsze "testy"starczy a jak sie skonczy to sie zastanowie czy kupic :)

    OdpowiedzUsuń
  4. powinno... bo ja go na zmiane z innymi podkladami uzywalam... a jednak one sa wydajne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nio to tym bardziej sie ciesze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Slyszalam duzo dobrych opinii o tym bb creamie, moze sie na niego skusze, chociaz teraz najbardziej tesknie do Missha Oriental Herbs bb cream, a uzywam Missha Perfect Cover bb cream. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja od Misshy Oriental Herbs wole Hanskin Collagen Lifting :) ... na lepsze krycie i trwalosc... a w sumie to samo dzialanie :) ... ale dalej poszukuje innych bb kremow anti-aging...

    OdpowiedzUsuń