środa, 24 listopada 2010

MACowe mini zakupy


Ostatnio wpadly mi w lapki:

cien z Tartan Tale: Semi-Precious
kredka Powerpoint: Permaplum
eyeliner: Liquidlast Point Black

Przede wszystkim spodobal mi sie ten kolor :) ... bardzo fajna sliwka i jestem ciekawa jak sie bedzie prezentowal na oku... juz widze go w ciemnym makijazu... z szarosciami, czernia... i sztucznymi rzesiskami ;D

Moja pierwsza kredka tej firmy... ciemny fioletowy kolor... do tego stopnia ciemny, ze to wlasciwie cos miedzy czarnym a fioletem... z fajnym polyskiem... bedzie dobrze pasowac do szosteczek z Tartan Tale :)

Na swatchu znajduje sie jeszcze eyeliner... ale o nim bedzie osobno... bo wlasciwie nie wiem co o nim myslec... jest czarny jak smola to fakt... ale...

2 komentarze:

  1. Kredka jest bardzo apetyczna zreszta cien takze i bardziej kojarzy mi sie z rozkrojona jezyna niz sliwka;)

    OdpowiedzUsuń
  2. no wlasnie do konca mam problem z umiejscowieniem tego koloru... to cos miedzy jezyna a sliwka ;)

    OdpowiedzUsuń