Seiten

czwartek, 4 listopada 2010

Artdeco - wczorajsze zakupy

Czyli 4 minerlane wypiekane cienie nr 18,36,10,05 ... bardzo mi sie spodobaly kolory tych nowych cieni, bo do tej pory z mineralnych byly tylko sypkie a z tymi to ja sie jakos nie polubilam i choc wlasciwie chcialam tylko odzywke to nie moglam sie oprzec... tak to jest jak juz cos sroce w rece wpadnie... i w koncu kupilam dwie odzywki na noc do rzes Lash power Night Repair i nowosc Lash Growth Activator... w tym szczegolnie zainteresowala mnie nowosc :) ... producent obiecuje, ze przy codziennym uzywaniu przyspiesza porost rzes o 200% ... zobaczymy :]


3 komentarze:

  1. a napisz Desti cos wiecej o tej odzyweczce,bo ja pierwszy raz na oczy ja widze,a moze i mnie sie spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. napisze, napisze... wszystko w swoim czasie :P ...

    OdpowiedzUsuń