Seiten

niedziela, 23 stycznia 2011

BB kremy - zestawienie kolorow

Poniewaz ciagle sporo zamieszania jest z kolorystyka BB kremow... zrobilam zestawienie tych, ktore ja posiadam. Chcialam jednak jeszcze raz podkreslic, ze w sumie dopranie kremu na podstawie posiadanych podkladow jest w sumie niemozliwe. BB kremy oprocz tych niewielu firm co maja dwa ewentualnie trzy odcienie (Missha) ... maja jeden kolor i roznica jest to, ze niektore beze ida w roz a inne w zolc. Co zreszta na kazdej skorze moze tez inaczej wygladac.
Moja skora idzie w kierunku zotlym ale rozowe mnie nie swinkuje wiec ogolnie mam szczescie bo wiekszosc odcieni mi pasuje. BB kremy dopasowuja sie do naszej skory, wiec czesto tez inaczej wygladaja wycisniete z tubki, inaczej chwile po nalozeniu na twarz. Czasami dobranie odpowiedniego kremu to probowanie az sie trafi na wlasciwy.

Tak wygladaja moje BB kremy na mnie


  1. Hanskin Collagen Lifting (zolty bez)
  2. Missha Perfect Cover no.21 (idzie lekko w roz)
  3. Lioele Beyond The Solution (zolty bez)
  4. Hanskin Skin Control (jasyn zotly bez)
  5. Dr.Jart + Detox Healing Black Label (bezowy roz)

15 komentarzy:

  1. czy ja dobrze widze ze Hanskin Collagen podobny kolorystycznie do Lioele?

    OdpowiedzUsuń
  2. Agawcia,
    tak sa dosc posobne :) ...

    OdpowiedzUsuń
  3. Do mnie leci Missha PC nr 13, mam nadzieje, że będzie podobna kolorystycznie do 4:)

    OdpowiedzUsuń
  4. to nastepny bb bedzie ten jupi!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Hanskin wygląda barrrrdzo zachęcająco(kolorystycznie:) )

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonyme,
    ona dosc jasna wiec pewnie tak :)

    Agawcia,
    :))

    E.,
    te kremiki w ogole sa bardzo fajne... lubie oba... plus ten na noc i pewnie jeszcze jakis kupie :)

    Urbi,
    nie ma za co :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytam, przeglądam i mocno się zastanawiam czy się nie wkręcić w tą manię BBcreamową :)
    Mam tylko jedno pytanie, czy któryś z nich służy suchej skórze? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dezemka,
    wiekszosc firm na kremy dla skory suchej... te czesto maja "water" w nazwie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale mi chodzi o BBcreamy :)
    Wyczytałam gdzieś że np. misha i elemong pozostawiają suche skórki :(
    Wyczytałam również że odkąd używasz azjatyckich kosmetyków nie masz problemów ze skórą? A miałaś wcześniej jakieś?
    Chodzi o BBcreamy czy ogólnie o pielęgnację azjatyckimi kosmetykami?Przeglądam dzielnie wątek i widzę że testowałaś trochę np. kremik na noc :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dezemko,
    ja pisalam o BB kremach... bo wiekoszsc ma do suchych cer :) ... BRTC ma... i Missha... ja nie znam wszystkich nazw. Mi Missha nie podkresla skorek, to moze tez zalezec od tego jaki sie krem pod nia uzyje.

    Problemy mialam rozne... mam cere mieszana... do tego zrobila sie wrazliwa... wiec to mi cos wyskoczylo... strefa T sie przetluszczala... policzki przesuszaly... do tego mam pare przebarwien i na policzkach czasami problemy z naczynkami :] ... cera poprawila mi sie ogolnie odkad przestawilam sie na azjatyckie kosmetyki... zaczerwienienia w sumie zniknely, kolor cery sie wyrownal, rzadziej mi cos wyskakuje... skora ogolnie sie uspokoila :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuje :) Zachęcona Twoim blogiem zamówiłam sobie pierwszą Misshe, zobaczymy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. mam nadzieje, ze Ci bedzie pasowac :)

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja mimo wszystko chcialabym sprobować srebrnego Jarta - moze akurat dla mnie bedzie dobry (na razie uzywalam BRTC Blemish Recover Balm i jestem bardzo zadowolona, tylko kolorek jest troszke za jasny - na co dzien nie widac, ale na zdjeciach naprawde mocno sie odbija i wygladam troche jak duch). Wracajac do srebrnego Jarta - to właśnie chciałam sie zapytać jak on wyglądał kolorystycznie? Bo czarny wyglada na dość ciemny.

    OdpowiedzUsuń
  14. Natalia,
    prawde mowiac nie pamietam jak on wygladal kolorystycznie... tym bardziej w porownaniu do innych... a czarny nawet jak na zdjeciach wyglada dosc ciemno to na twarzy jest jasny...

    OdpowiedzUsuń