czwartek, 20 stycznia 2011

Kanebo Sensai baza pod cienie

Tym razem zachwytow nie bedzie ;)

Chcialam napisac pare slow na temat bazy pod cienie Kanebo. Moja przygoda z nia jest dosc burzliwa i niestety nie do konca szczesliwa. Z prostego powodu, ze baza o ile jest calkiem fajna i do tego pielegnujaca bo nawilza... niestety za nic nie chce wspolpracowac z moimi powiekami i ogolnie efekt jest mizerny. Przypuszczam, ze to wina moich powiek, ktore zrobily sie z wiekiem jakies narowiste i trudno mi nad nimi zapanowac :] ...

Baza sama z siebie calkiem przyjemna... ladny zapach... prosta w aplikacji bo jest bardzo kremowa... konsystencje ma jak krem pod oczy. Opakowanie zawiera 6,5 ml. Cena w perfumerii to 24 € ... wiec nie jest tez najnizsza.

Kolor jak widac... jasny bez... ladnie dopasowuje sie do koloru powieki. I poniewaz od dluzszego czasu uzywam jej do robienia swatchy to moge spokojnie stwierdzic, ze faktacznie wyciaga kolor z cieni... ladnie sie na niej rozprowadzaja. No coz... pomimo paru plusow... niekompatybilnosc z moimi powiekami skresla ja z listy produktow, ktore kupie ponownie. I prawde mowiac ciagle mnie to jeszcze denerwuje ale i tak nic nie moge zrobic... co denerwuje mnie jeszcze bardziej ;P

8 komentarzy:

  1. to moze oddasz jak Cie wnerwia? a jak ta baza w porownaniu z baza w "cieniach" guerlain, ktora tez masz? ja mam tylko jedna baze pod cienie MAC, i nie mam porownania....czasami korektor w kremie tez jest dobry jako baza...

    OdpowiedzUsuń
  2. uu to szkoda, bo wygląda bardzo ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. uuuu a fajnie wyglada,mi sie moja z artdeco konczy i sie zastanawiam nad czyms,wiec co mowisz ze nie nie nie nie ta ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam sie z dziewczynami, ze baza super wyglada ... taki ladny bezus ... szkoda, ze nie dziala :(

    OdpowiedzUsuń
  5. "taki ladny bezus" umarłam:D ze śmiechu oczywiście:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Viki,
    Guerlaina oswoilam :) ... dobry jest pod cienie MACa, ktory u mnie na powiekach nie lubi UD ;) ... a nie tyle baza mnie wnerwia co fakt, ze ogolnie jest fajna a mi nie sluzy :]

    Norbit,
    to akurat bardzo subiektywna opinia bo wiadomo jak to jest z powiekami, kazda ma inne... i ja jeszcze pare lat temu w ogole nie potrzebowalam nic na powieki a cienie trzymaly sie super...

    Agawcia,
    ja bede dozgonnie polecac baze z Urban Decay bo dla mnie jest najlepsza :)

    Urbi,
    jak znam zycie pewnie tobie sluzyla by swietnie ;))

    ten bezus zlewa sie ze skora i w sumie nie daje koloru na powiece...

    OdpowiedzUsuń