piątek, 28 stycznia 2011

BeYu Jungle Queen

Poniewaz dopadla mnie angina i funkcjonuje na zasilaniu awaryjnym... to adekwatnie do tego zdechla tez moja inwencja tworcza co do postow... niestety chwilowo siedzenie przy kompie boli ;)

Mimo wszystko cos tam w srocze oko wpadlo.

BeYu wypuscilo w polowie stycznia (choc pewnie i tak jeszcze nie ma w dougim) ... ostatnio bardzo popularny lakier pekajacy... plus pare nowych kolorow inspirowanych kolorami dzungli. Do tego mamy jeszcze szybko schnacy Top Coat.

  • Lakiery € 5,80


  • Crackling Top Coat € 5,80

  • Quick Dry Top Coat € 5,80


Hmmm... ostatnio mnie wzielo na testowanie roznych lakierow... z BeYu jeszcze nie mialam zadnego... moze sie im przy okazji przyjrze z bliska ;P

3 komentarze:

  1. Szybkiego powrotu do zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Sroczko cos kurcze moje komentarze ostatnio znikaja u Ciebie hmmm napisalam ze zycze szybkiego powrotu do zdrowka,dokladnie kolo roku temu tez na to chorowalam ale jak uuuuu myslalm ze sie przekrece,antybiotyki nic nie pomagalo,takze duuuzo zdrowka

    OdpowiedzUsuń
  3. Cammie,
    dziekuje :)

    Agawcia,
    ja na szczecie tym razem poszlam odpowiednio wczesnie... jakbym czekala przez weekend i poszla dopiero w poniedzialek to bylo by juz bardzo zle... pomijajac, ze ja musze pracowac, wiec musze byc jako tako na chodzie :]

    OdpowiedzUsuń