piątek, 14 stycznia 2011

Klorane szampon suchy z wyciagiem z pokrzywy

Poniewaz bardzo mnie suche szampony zainteresowaly, postanowilam sprawdzic jak sobie radzi ten z firmy Klorane. Szampon bez konserwantow, barwnikow i talku. Dostosowany do wlosow przetluszczajacych sie... zawiera wyciag z pokrzywy :)

Wg producenta: szampon wchlania nadmiar sebum i pozwala zachowac puszyste wlosy bez koniecznosci codziennego mycia. Pozwala zlagodzic podraznienia skory glowy... wynikajace czesto z codziennego mycia produktami z aktywnymi czynnikami myjacymi. Przydatny gdy jestesmy w szpitalu, na urlopie (w podrozy). Opakowanie zawiera 150 ml... co prawda mniej jak Tigi ale ogolnie cenowo wychodzi na to samo... zaplacilam jakos 36 zl. Jak bedzie z wydajnoscia to sie zobaczy...

Moje wrazenia: Znalazlam to czego szukalam. Duzym plusem jest to, ze szampon jest bezzapachowy. Aktualnie moge myc wlosy co trzeci dzien zamiast codziennie. Co jest dla mnie niesamowitym ulatwieniem... szczegolnie wtedy gdy pracuje. Efekt utrzymuje sie spokojnie caly dzien... wiec nie ma obawy, ze pare godzin po uzyciu bedzie sie znowu wygladalo jak mop do podlogi. Bez problemu usuwa sie z wlosow, nie pozostawiajac sladu... a wlosy sa odswiezone.

7 komentarzy:

  1. Cieszę się że Ci podpasował, ja co prawda muszę przy nim myć co drugi dzień, ale też to jest niesamowity komfort:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Norbit,
    bardzo fajny jest :)) ... jedyny minus to to, ze musze go sciagac z pl...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo tego akurat nie probowaalam choc ogolnie szampony Klorane zbieraja ode mnie dobre noty:-)Dobrze mi sluza.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hexx,
    o zwyklych szamponach nie slyszalam... choc w oko mi wpadlo, ze takie sa :)

    Katrin,
    na allegro... to byla jakas apteka online... wiec ogolnie apteki tez powinny miec :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja go kupiłam w ziko aptece stacjonarnej, ale internetowa też pewnie go ma.

    OdpowiedzUsuń
  6. Norbit,
    u mnie w ogole nie ma... co mnie bardzo denerwuje :] ...

    OdpowiedzUsuń