niedziela, 23 stycznia 2011

Dior Addict Ultra Gloss - 707 Trianon Sliver

Jak go zobaczylam na zdjeciach reklamowych wiosennej kolekcji to przez moment zastanawialam sie co to wlasciwie ma byc ;) ... ale przewaznie tego typu kolory wygladaja calkiem delikatnie na ustach i nikt by na to nie wpadl, ze kolor w opakowaniu moze byc tak intensywny.
Dior Addict Ultra Gloss 707 Trianon Silver :)

Z obu proponowanych na wiosne blyszczykow ten mi zdecydowanie bardziej przypadl do gustu... przede wszystki dlatego, ze jest inny. Zawartosc 6,3 ml ... ma optycznie powiekszac i rozswietlac usta. Cena 26 €

Juz po pierwszym otwarciu wiedzialam, ze to bedzie wlasnie to co lubie :) ... w przypadku blyszczyka... bo zdecydowanie wolalabym, zeby nakladalo sie go aplikatorem a nie pedzelkiem.

Kolor jak widac jest poltransparentny... migoczacy srebrzystymi drobinkami, ktore nie sa w ogole wyczuwalne na ustach.

Takie kolory daja sliczna mieniaca sie tafle... dosc trudna do uchwycienia na zdjeciu... gdyz koloru w sumie nie ma... a drobinki w rozny sposob odbijaja swiatlo. W kazdym razie bardzo mi sie podoba... i dobrze, ze go kliknelam bo zniknal z dougiego online z predkoscia swiatla...

10 komentarzy:

  1. Bardzo ładny odcień.
    Faktycznie dość przerażająco wygląda w opakowaniu.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lady,
    dlatego blyszczyki trzeba testowac... bo opierajac sie na wygladzie w opakowaniu mozna sie niezle "optycznie" pomylic ;)

    Saturday - Night,
    mi tez sie podoba ;) ...

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny jest ! :) Gratuluje zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmmm ja chyba jestem slepa, bo jedyne co widze to najzwyklejszy w swiecie transparentny blyszczyk z drobinkami :/ Kolor w opakowaniu wyglada ciekawie i rzeczywiscie oryginalnie, ale w akcji - owszem, super ladny efekt, ale srednio oryginalny :confused:

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne jest te zdjęcie z ustami, błyszczyk nadaje bardzo fajny blask..

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda slicznie, szkoda,że jest w formie 'błyszczykowej' - niezbyt przepadam, bo mi się do ust włosy kleją denerwująco.
    Ciekawe,czy szminki takie chłodno lodowe robią :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aliss,
    dziekuje :)

    Urbi,
    a czego sie spodziewalas :] ... ja wiedzialam ,ze on taki bedzie bo tego typu sa zawsze poltransparentne... a na ustach w rzeczywistosci slicznie sie prezentuje... fajny chlodny, taflowy efekt... z tym, ze to na zdjeciu uchwycic trudno :P ...

    Arbuziary,
    :))

    E.,
    no tak... klejace wlosy bywaja denerwujace... ale ja nie lubie szminek ;) ... i w sumie az tak czesto na szczescie nie laduja moje wlosy na ustach ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładnie wygląda na ustach i w dodatku fajnie wygląda w opakowaniu :) uwielbiam efekt tafli, jednak fakt jak to ze zdjeciami bywa... trudno uchwycić "ten efekt"

    OdpowiedzUsuń
  9. pieknie wychodza tylko zdjecia wycinane z filmu :] ... ja niestety kombinuje z normalnymi zdjeciami, przewaznie z lampa... co w przypadku niektorych cieni i blyszczykow nie jest za dobre ale co zrobic :P ...

    a blyszczyk cudny... i zawsze mozna go osobiscie pomacac i sie przekonac czy sie podoba czy nie :D

    OdpowiedzUsuń