Seiten

piątek, 9 września 2011

Bobbi Brown Marrakesh Chic Collection

Bobbi Brown wypuscila limitowana edycje pojedynczych cieni, zainspirowana Marokiem. Musze przyznac, ze bardzo mi sie spodobaly te jedynki. Maja cudnowne odcienie i jak sa do tego tak nasycone jak wygladaja na zdjeciach to moze sie na jakas skusze. Jak dla mnie sa to idealne kolory na jesien a do tego dobrze mi pasuja :)



Limitierte Edition – Rich Color Eye Shadow


Dostepne w 8 kolorach:
  • Sand Dune
  • Desert Lily
  • Coffee Bean
  • Pink Silk
  • Rich Slate
  • Royale
  • Rich Kashmir
  • Wine
Cena 25 €

Oraz nowe odcienie dostepnych szminek
  • Rich Lip Color SPF 12 - Desert Rose
  • Metallic Lip Color - Violet Glaze
  • Creamy Lip Color - Pale Plum i Pink Blossom
  • Lip Color - Desert Plum
Cena 24 €



12 komentarzy:

  1. Cienie są bardzo ładne :). Fajna by z nich paleta była :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Desert lily - przepiękny cień :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie odcienie takie "moje". Genialna kolekcja!

    OdpowiedzUsuń
  4. ojejku, znowu moje kolory . Co za cienie

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne, u nas po 120zł (!)jeden.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta pomadeczka na samym środeczku :)
    A cieni jakoś nie umiem sobie w kacji wyobrazić - zwłaszcza , ze maty .
    No i ta cena !!! 120 pln ?? dziekuje !

    OdpowiedzUsuń
  7. Mami,
    na swatchach wygladaja naprawde ciekawie -> http://www.makeupandbeautyblog.com/cosmetics/fanciful-fall-marrakesh-by-way-of-bohemian-with-the-bobbi-brown-marrakesh-chic-collection-for-fall-2011/

    :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne!! moja tonacja:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Faktycznie są bardzo na tak !
    Tylko u nas wszystkie selektywne marki takie drooogie ! Jeszcze euro dzis prawie 4,30pln.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzięki za link do swatchy - przymierzała się do Rich Slate ale za te pieniądze wolę kupic np. dwa cienie Mac. Szkoda, bo kolory fajne.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mami,
    musze przyznac, ze w euro to sympatyczniej wyglada, choc ceny i tak sa wysokie. Ceny w zlotowkach wygladaja odstraszajaco...

    krzykla,
    zawsze warto poogladac swatche, choc ja i tak bede musiala je ogladnac z bliska :)

    OdpowiedzUsuń