Seiten

czwartek, 12 stycznia 2012

KIKO Eye Base Primer... moje wrazenia :)



Podczas ktorys z ostatnich kikowych zakupow, bo juz sie prawde mowiac pogubilam, skusilam sie na baze pod cienie. Testy w sklepie wypadly zachecajaco... wiadomo pomazalam sie baza a potem polecialam na druga strone sklepu myziac po bazie cieniem :)



KIKO Eye Base Prime dostajemy w tubce, czyli jedna z bardziej wygodnych opcji. I cale szczescie bo baza sama w sobie jest dosc gesta ale po powiece rozprowadza sie bardzo ladnie i rowno kryje. W opakowaniu mamy 10 ml w cenie 6,90 €

Jakie zadanie ma baza pod cienie pisac chyba nie musze. Ta bardzo dobrze neutralizuje kolor naszej skory i utrwala cienie, wyciagajac z nich wiecej koloru, szczegolnie w przypadku cieni Kiko, co widac na swatchu. Baza jak wiekszosc ma jasno bezowy kolor.




Uzylam cienia 174, ktory juz wam pare razy pokazywalam min. tutaj, mozna powiedziec, ze to kikowy dupe jedynki chanela ale o tym tez juz bylo. W kazdym razie na swatcha, ktore wstawialam wczesniej tez mozna zobaczyc ten cien bez bazy. Na zdjeciu powyzej, wiadomo po lewej stronie. Oba kikowe cienie, ktore mam to duochromy a te bez bazy bardzo duzo traca. Co zreszta widac po prawej, efekt na kikowej bazie.

Ja jest uzywam odkad kupilam, wiec moge juz spokonie pare slow powiedziec. Lubie ja i moje powieki ja lubia. Dobrze przedluza trwalosc makijazu i to nie tylko w przypadku cieni Kiko, bo uzywalam ja tez z innymi cieniami. Nie uczula, jest bez parabenow i substancji zapachowych.

21 komentarzy:

  1. O Boże, świetnie podbija kolor! Mam nadzieję, że uda mi się ją kupić.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pogłębia kolor .Jeśli trzyma się świetnie to tylko kupić !

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna jest :) Ja mam bazę z kobo i dzisiaj dodałam jej recenzję :)Też jest świetna

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! To się nazywa dobra baza!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiedziałam , ze baza pod cienie daje takie efekty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak :) pomijajac, ze przedluza trwalosc... to ulatwia aplikacje cieni i wyciaga z nich kolor.

      Usuń
  6. Wow, ale zintensyfikowała kolor cienia. Dopisuję ją do mojej listy kosmetyków Kiko, które muszę mieć:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam... tym bardziej jak na liscie masz pojedyncze cienie Kiko :D

      Usuń
  7. fajnie podbija kolor cienia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jak dla mnie ta baza to hit, swietnie utrzymuje cienie, podobnie jak znana baza urban decay no i podobija kolor cieni...zachecam do kupna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmmm... jak tak sobie pomysle, to ta sie nawet sprawuje lepiej jak UD :]

      Usuń
  9. OmG! Muszę ją wypróbować ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Faktycznie, świetnie podkreśla kolor. Musi być dobra. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czesc Sroczko! Wlasnie wczoraj wrocilam z wakacji w Pl. Wybacz mi nieobecnosc. Ale juz nadrabiam! Baze z Kiko tez mam i rowniez i u mnie sprawdza sie ona swietnie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wygląda bardzo zachęcająco :) Ja obecnie testuję bazę Lumene i jak na razie idzie jej całkiem nieźle :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetnie podbiła kolorek.. super!

    OdpowiedzUsuń