Seiten

sobota, 21 stycznia 2012

pandorkowe motylki :)

Ostatnio byly kwiatki to teraz czas na motylki ;)



Element ten wystepuje w trzech wersjach. Motyle (790895), kwiaty i zawijasy. A poniewaz kawiatkow chwilowo pod dostatkiem i mam juz jeden element z motywem motyla, ktory czul sie dosc samotnie... to padno na ten koralik. I tak oto ta bransoletka sie znowu zapelnia a druga lezy i czeka na nowa kolekcje elementow :)



Widzialam ostatnio w sklepie te nowe dwie bransoletki i chyba mi sie juz troche mniej podobaja. Myslalam, ze w przypadku tej z jednym klipsem, to bedzie gruby lancuch, ze to bedzie polaczone. A w rzeczywistosci sa to pojedyncze cienkie lancuszki i tak mnie to troche wybilo z konceptu jaki mialam ale tak to bywa jak sie czlowiek napali jak szczerbaty na suchary i sam sobie cos stworzy w glowie, nie znajac faktow ;)

***

A tak przy okazji to sie lekko zalamalam, bo od kwietnia zamykaja moja ulubiona strone do obrobki zdjec picnik.com ...
i gdzie ja teraz bede kolaze robic i zdjecia obcinac :(


38 komentarzy:

  1. Hello, maus.

      Even more severe in winter, but.
      Your work is embraced in your gentleness.

      Thank you for the warmth of your heart.

      The prayer for all peace.
      
    Have a good weekend. From Japan ruma ❃

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki cudny ! śliczne motylki ..ech wiosny się chce nawet Sroce na nadgrastku !!:D
    A tu brrr... , zimno i jeszcze gile z nosa kapią buuu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pociagajaca jestes ;D ... w takim razie zdrowka zycze :)

      O tak czekam na wiosne z utesknieniem ale to co widze za oknem, wyglada jak zima w pelni... snieg sypie :/

      Usuń
    2. Dziękuje dziękuje :*
      u nas i sypie i odwilż ...wszystko naraz :/ i jeszcze słońce momentami świeci.
      Dobrze , ze jest Twoj Blog ;) można się w pachnące światy przenieśc heheh ..i nawet motyle są :D

      Usuń
    3. pogodowo to u mnie podobnie, czasami mam w ciagu dnia trzy pory roku :/ ... chwilowo mam zime :] a co za tym idzie, jak dalej bedzie sypac to czeka mnie troche sportu, czyli odsniezanie podworka...

      Usuń
  3. Może w Picasie? ;)
    PS Śliczna ta Twoja bransoletka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje :)

      chyba bede musiala poprobowac rozne programy, ehhh... picnik byl taki przyjemny w obsludze...

      Usuń
  4. Kolaże możesz robić w darmowym programie PhotoScape, a zdjęcia obcinać chociażby w Microsoft Office Picture Menager :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zanotowane :) obejrze sobie potem oba programy. W moim fotoszopie niestety nie moge robic kolazy, mam jakis blad w programie i nic nie pomaga. Obrabiac zdjecia moge, ogolnie moge robic wszystko oprocz kolazy, bo mi ich po prostu nie zapisuje :]

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Tez wlasnie mialam PhotoScape polecic :) Jest naprawde intuicyjny.

      Usuń
  5. Ja wczoraj pobrałam GIMPa, ale okazuje się, że to chyba za dużo dla blonydnki :D.

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny element, czy to się może znudzić ?:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja używam Gimpa, bo właściwie to tylko kadruję zdjęcia. Co najwyżej pobawię się krzywymi i już. Dlatego Gimp mnie satysfakcjonuje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie gimp jakos nie pociaga :)

      Usuń
    2. Na początku też tak miałam, w związku z czym zupełnie nie mogłam się do niego przekonać. A teraz? Kwestia przyzwyczajenia, bo sięgam do niego zawsze, jak potrzebuję zrobić coś ze zdjęciem.

      Usuń
    3. to na pewno ale ja nie chce sie do czegos przekonywac, ja chce prosty program, ktory mnie bede musiala rozgryzac ;)

      Usuń
  8. piękny koralik :)

    ja używam programu dołączonego do drukarki HP do przycinania i poprawiania oświetlenia, a Gimpa używam do zmniejszania zdjęć i ich podpisywania ;) trochę tego dużo, ale nie mogłam odnaleźć wszystkich tych funkcji w jednym programie, a na pewno nie są one tak łatwo i intuicyjnie "obsługiwalne"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no wlasnie dlatego bardzo zaluje, ze zlikwiduja picnik, bo tam bylo wszystko i do tego banalnie proste w obsludze...

      Usuń
  9. Śliczny element. :)
    Kocham takiego typu świecidełka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny koraliczek :) bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana najprostszy i najfajniejszy darmowy program do pbrobki to Photoscape - ja juz oddawna uzywam tylko jego;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bede musiala mu sie blizej przyjrzec, bo jestes druga osoba, ktora o nim wspomina :D ... a jak do tego piszesz, ze jest prosty to moze bedzie to cos dla mnie ;)

      Usuń
  12. Ja też mam PhotoScape i Picase 3.0 :) Wypróbuj, niezłe są.

    A motyl śliczny, do wiosny przeżyje :) ?

    OdpowiedzUsuń
  13. Twoja bransoletka jest co raz ładniejsza :)) Do obróbi zdjęć od .. kurde, 15 lat używam Photoshopa :) I jego zawsze gorąco polecam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do obrobki tez uzywam fotoszopa ale kolazy w nim nie moge robic, pisalam juz wyzej... przycinac zdjec tez nie potrafie :D

      Usuń
  14. Kolaże łatwo zrobić w Picasa :) Ja jestem typowo ciemna jeśli chodzi o takie sprawy, a daje radę ;) Także chyba polecam, jeśli chodzi o poziom łatwości obsługi tego programu.

    Ładne motylki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sciagnlam sobie PhotoScape :) i faktcznie bardzo przyjemny program :D

      Usuń
  15. nie wiem jak u Was, ale w Pl na walentynki [od 10 lutego chyba] ma byc promocja, ze jak sie wyda 299 zl to sie dostaje azurowy korali w serduszka, ladnie by Ci pasowal do kolekcji :)

    ~ilios

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. te koraliki kosztuja 19€ wiec wole sobie sama kupic, jak wydawac duzo wiecej, tylko po to zeby go kupic ;D

      Usuń
  16. ładny Pandorek :) ja teraz czekam na kolejne złotko :) no i liczę na męża.. listę Pandorowo-Walentykową już mu wysłałam na maila, więc liczę, że się zreflektuje :D hihi

    i też polecam PhotoScape, tak jak dziewczyny :) bardzo go lubię i żałuję, że jest wersja tylko na PCeta.. na MACu obrabiam w iphoto :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja chyba w koncu kline sobie jakis bikolor :D ... niektore maja ceny, ktore da sie przezyc ;D

    sciagnelam PhotoScape i faktycznie bardzo przyjemny program :)

    OdpowiedzUsuń