Seiten

poniedziałek, 2 stycznia 2012

look... imprezowy ;)

Bo tak tez go w sumie mozna nazwac. Tak wygladalam w Sylwestra i bardzo to pasowalo do mojej pizamy i skarpetek z pomponami :D ... wlasciwie mialam nic nie robic, tak sobie myslalam, ze po co... ale po trzy godzinnej drzemce po poludniu, tak jakby odzyskalam sily i czekajac na 12.00, machnelam sobie oko a przy okazji przetestowalam wstepnie dwa pigmenty Zoevy. I wyszedl mi taki brazowo - czerwony makijaz, taki typowo sroczy... bo wiadomo papuzich kolorow to ja na oku nie lubie, nawet w Sylwestra ;)


Wykorzystalam jeszcze do makijazu oka cieni MAC, z paletki Packed To Go: 6 warm smoky eye shadows uzylam Tempting (czyli ten zloty w prawym gornym rogu) a z mojego skladaka wzielam Mylar pod luk brwiowy i troche Smut i Trax. Swatche wszystkich tych cieni znajdziecie oczywiscie na blogu.

Z pigmentow Zoeva, o ktorych pisalam tutaj... wzielam Oxidized Earth i Lovestoned do rozswietlenia. Pigmenty nakladalam na sucho, nie chcialo mi sie bawic na mokro, choc efekt na pewno bylby wiekszy, szczegolnie jezeli chodzi o intensywnosc koloru. Ja co prawda doswiadczenia z pigmentami ogolnie nie mam ale te mi sie spodobaly i calkiem mozliwe, ze sie z nimi bardziej zaprzyjaznie. Calosc trzymala sie bardzo ladnie i bez zmian wytrzymala do 3 w nocy. Uzylam takze linera Zoeva, tym razem nie zelowego a liquid w kolorze Burbon Street, pokazywalam wam go tutaj.



Oczywiscie w tym przypadku sztuczne rzesy byly obowiazkowym dodatkiem. Siegnelam po moje ulubione Ardell, tylko tym razem byly to Wispies. Uwielbiam efekt jaki daja na oku ale jeszcze bardziej lubie komfort noszenia, ktory daja mi tylko te rzesy. Tylko w ich ppzypadku potrafie zapomniec, ze mam sztuczne rzesy na powiece.



Bonusik ;)


Uzylam bazy Dior Skinflash, zeby sie troche rozswietlic i zlikwidowac dosc widoczne oznaki zmeczenia, podklad Guerlain Lingerie. Lubie bazy rozswietlajace ale niestety po paru godzinach zaczyna mi sie swiecic nos i wygladam jak Rudolf :/ ... oczywiscie po potraktowaniu bibulka albo pudrem wraca do normy ale i tak mnie to troche denerwuje. Na ustach nudkowa pomadka Kiko pociagnieta blyszczykiem Catrice Liquid Metal Gloss z nowej LE. Roz Catrice z LE Floralista. Calosc oczywiscie potraktowalam kulkami Guerlain o ile dobrze pamietam, to byly to moje przerobione pastele.

36 komentarzy:

  1. Super :) Bardzo w moim stylu, uwielbiam takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny! próbowalam w tym roku pierwszy raz przykleić rzęsy- posklejalam powieke a rzęsy zniszczyłam:) no nic:) probuje dalej:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny!!!! Byłabym niesamowicie szczęśliwa, gdybyś pomalowała mnie na sylwestra!!! Powinnaś zacząć robić step'y!

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny makijaż :-))
    na sylwestar byłam machnięta na ciemno-fioletowo z brokatowymi drobinkami ale byłam na tyle mądra iż całkowicie zapomniałam o rzęsach :-(( i przypomniało mi się iż miałam je przykleićjuż po fakcie - ale nic to 20 stycznia impreza zakladowa to już będe pamietać - też mam wispies (z resztą zakupione po przeczytaniu na Twoim blogu) i je uwielbiam i kocham i ..... (można mnożyc) za to co robią z okiem

    OdpowiedzUsuń
  5. a MAC-owe cieniemnie strasznie nie lubią - i nie umiem nimi nic ciekawego zrobić ;-((

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny makijaż. i bardzo Ci do twarzy w nim :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Sroczko uwielbiam Cię czytac i ogladać Twoje makijaże. Mam pytanie jak Ci się ten Trax sprawuje, bo mój jest twardy jak kamień i strasznie go nie lubię używać, patrzec tak bo jest śliczny w pudełku. Czy udało Ci się wykonać makijaż tylko tym cieniem ?
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mru mru mru ..jak futro sobie zamrukam :D
    A Ardellki i ja w Sylwestra lepiłam :D i koleżance też ! sie trzymaly do samego rana -uwielbiam te rzęsiska .Dzieki Tobie!

    OdpowiedzUsuń
  9. hm ja też się pomalowałam na siedzenie w domu :) jak robisz tak perfekcyjnie równe cieniowanie :) ? używasz taśmy? zaznaczasz eyelinerem delikatnie granicę ? mi zawsze wychodzi niesymetrycznie i jakoś nie mam pomysłu jak zdziałać aby to poprawić. Niektórym pomaga chyba przeciąganie kreski w górę od dolnej powieki, no ale u mnie ta opcja odpada.

    OdpowiedzUsuń
  10. Makijaż naprawdę przepiękny :) w moim guście ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. cudny, bardzo bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny makijaż. Wreszcie kupiłam Meteoryty ( w dużym stopniu się do tego przyczyniłaś) i muszę powiedzieć ,że to na pewno nie będą ostatnie magiczne kuleczki w mojej kosmetyczce:)

    OdpowiedzUsuń
  13. super ;D
    http://life-giving-magic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładny makijaż Sroczko:-)fajnie,że sztuczne rzęsy Ci nie przeszkadzały,to znaczy,że są super,wiele zależy od wykonania i paska na których sa umieszczone,a wyglądają super!

    OdpowiedzUsuń
  15. cudownie pomalowane oczy, i piękne te rzęski, jestem kolejny raz pod wrażeniem! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Desti brak słów, po prostu cudo. Twoje makijaże zawsze były boskie, ale ten powala na kolana:)

    OdpowiedzUsuń
  17. pięknie wyszło, rzęsy wyglądają wystrzałowo :) a kolory super :)

    OdpowiedzUsuń
  18. dziekuje dziewczyny :*

    Kolorowy Pieprz,
    polecam rzesy Ardell, najbardziej przyjemne w obsludze, choc nie powiem ja sie tez zawsze namecze, zenim przykleje ;) ... i klej Duo, jest najlepszy :)

    Fraise26,
    ja nie wiem czy potrafilabym kogos pomalowac, to podobno wcale nie takie latwe :P ... a co do stepow, to niestety nic z tego nie bedzie ;) ... nie mam cierpliwosci ani szczegolnie checi ale wynika to tez z tego, ze u mnie to jest czysty zywiol i zanim uzyskam efekt koncowy to sto razy zmieniam koncepcje i poprawiam, tego sie nie da pokazac na paru zdjeciach :D

    Nulka,
    bo macowe cienie sa dosc fanaberyjne ;)

    Tosiak,
    te cienie przewaznie sa dosc twarde i czasami trzeba sie z nimi nawalczyc ;) ja ogolnie lacze je z innymi, bo niektorymi maczkami wlasnie nie da sie zrobic "samodzielnych" makijazy :]

    Abscysynka,
    przy takich makijazach uzywam tasmy :) sama z siebie tez nie potrafie uzyskac az tak prostej lini :)

    Basia8212,
    te rzesy sa niesamowite :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Nielotchen,
    merci kochana :*

    mialam duzo czasu i moglam sie bawic ;D ...

    OdpowiedzUsuń
  20. Makijaż super. Pięknie podkreśla kolor Twoich tęczówek.

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubię Cię w takiej mocniejszej wersji :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękny makijaż! Zazdroszczę talentu:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bosko Sroczko :):):) :* i bardzo mi się rzęsiska podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  24. super makijaz :) i moje ulubione rzesy :)

    OdpowiedzUsuń
  25. uuuuu, bardzo seksownie! Pięknie wyglądasz w tym makijażu a rzęsy są po prostu świetne - widoczne ale nie przesadzone.

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładny makijaż. Masz talent!!
    Pozdrawiam
    ruda

    OdpowiedzUsuń