Seiten

poniedziałek, 9 stycznia 2012

Unexpected Rosy Taupe... czyli paletka Kiko w akcji :)

To juz chyba ostatnie zdjecia wykonane na dworze :) ... zrobilam je pare dni temu, zanim dostalam lampy. Obiecalam wam makijaz zrobiony obiema paletkami Kiko, dzis mam oko pomalowane ta pierwsza 01 Unexpected Rosy Taupe, ktora wam pokazalam tutaj.



Uzylam kikowej bazy pod cienie, o niej kiedys jeszcze napisze pare slow.
Na ustach kikowa pomadka 501 Light Rose.




Cienie sa bardzo przyjemne w uzyciu i musze przyznac, ze ta nazwa bardzo dobrze pasuje do tej paletki. Uzyskamy raczej dzienne makijaze, chyba zeby zrobic tym ciemnym fioletem smoka, to mozna by zaliczyc jako wieczorowy, jak kiedys taki zrobie, to na pewno wam pokaze.

W kazdym razie bardzoe jestem zadowolona z tej paletki, cienie na bazie trzymaja sie swietnie i bardzo podoba mi sie zestawienie kolorow, przez co mozna naprawde bez problemow zrobic pare fajnych makijazy i nie trzeba sie obawiac, ze sie zrobi kolorystyczne kuku ;)




Bonusik :)


19 komentarzy:

  1. ta paletka jest boska i na Tobie wygląda świetnie. tak jak piszesz nieoczekiwana hehe.
    Szkoda tylko że niedostępna w polszy :-))

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna paletka, piękny makijaż. taki subtelny...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie, tak sroczkowo ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. kolorki śliczne, no i makijaż też piękny :))

    OdpowiedzUsuń
  5. zakochalam sie w KIKO ale nie mam do nich dostepu :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Te dwa najciemniejsze kolory są przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  7. strasznie mi się podobają wszystkie paletki z kiko ktore pokazałaś ;) cuuudowne kolorki ;) Bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię takie makijaże ;) I dobrze czuję się w takich kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. kolory w paletce prześliczne i makijaż bardzo ładniutki,z resztą wsszystkie Twoje makijaże oka mnie się podobaja:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ulala ..bardzo ładnie wyglądaja na oczku i trzeba im przyznać , że schludnie opakowali produkt co cieszy oczko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w koncu to wloski produkt a oni widza co ladne ;) lub co sie sroce spodoba :P

      Usuń
  11. Maus gdzie w DE można kupić KIKO ? W jakiej cenie są te paletki ? Piękne są ! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. no ładniuchno, chociaż ja już zapomniałam, jak się cieniuje, dziennie ino kreski & kreski ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. dziekuje dziewczyny :*

    moniar83,
    w jednym z pierwszych postow o Kiko podalam strone, gdzie sa wymienione wszystkie sklepy w de jakie do tej pory powstaly a oprocz tego mozna kupowac online, pod warunkiem ze sie mieszka w de :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oczy śliczne, jak zawsze zresztą, ale... usta tez piękne, bardzo ładny kolor tej kikopomadki:)

    OdpowiedzUsuń
  15. E.,
    no wlasnie mi tez sie niesamowicie podoba i pewnie nie bedzie to ostania, bo takich kolorow co mi w oko wpadlo jest kilka :)

    OdpowiedzUsuń