Seiten

czwartek, 12 stycznia 2012

a gdy sroka nie ma co robic... to wyciaga zabawki ;)

Nudzilo mi sie dzis wieczorem a, ze do tego mialam czas... to przerobilam moj dzienny makijaz w wieczorowy. Tak na szybko testujac przy okazji pigment MAC, ktory pokochalam oraz jedne z nowych rzes Ardell, do ktorych mam mieszane uczucia.



Prawde mowiac nie pamietam co tam rano nalozylam na oko ale ogolnie i tak to zaszpachtlowalam, wiec w sumie wszystko jedno. Na cala powieke nalozylam cien Kiko 174 i go roztarlam. Hmmm... czym to ja go roztarlam, bo czyms na pewno. Juz wiem, cieniem NYX z paletki "Haute Model"... jakas taka brazowa szaroscia ze zlotymi drobinkami, ogolnie wyglada jak stare zloto, baaardzo stare. Na ruchoma powieke nalozylam na mokro pigment MAC w kolorze Tan, to ten dostany od Swirruska :D ... i jest to bajka. Na dolnej powiece mam ciemno zielona kredke z Kiko, ktora pokazywalam tutaj.




Jak tez juz pisalam wyzej, uzylam nowych rzes Ardell nr 101, pokazalam je tutaj. I sa one troche inne jak moje dwa pierwsze okazy. Pasek jest czarny, troche grubszy i sa bardziej hmmm... sztywne, przez co czulam je troche na powiece. Ten pasek fajny jest, bo dzieki niemu praktycznie nie widac, ze nie mam namalowanej kreski na gornej powiece. I samo przyklejanie tez bylo bardzo proste, dawno nie przykleilam rzes w takim tempie ale niestety po 3 godzinach jedna mi sie w wewnetrznym kaciku zaczela odklejac. W sumie mozna bylo by to szybko naprawic ale kto targa ze sobia klej do rzes. Ja tym razem bylam w domu ale bylabym wielce niezadowolona, gdyby to sie stalo gdzies "po drodze".

Bonusik :)





I chyba nie musze juz pisac, ze zdjecia zrobilam przy lampie dziennej. Oczywiscie z fleszem, bo zebym mogla bez to musialabym podlaczyc druga a mi sie nie chcialo ;) ... ciagle kombinuje z ustawieniami i nie do konca czasami mi sie podoba, to co widze potem na zdjeciach jak zrzuce na lapka. Glownie to, ze czasami wygladam jak tyfus plamisty... nie wiem dlaczego mam placki na twarzy ale predzej czy pozniej dojde do tego. Pojawiaja sie one glownie wtedy jak robie zdjecia, gdy jest juz ciemno. Moze przydaloby sie jasne tlo za mna, choc nie za bardzo mam jak je zamontowac. W kazdym badz razie bede dalej kombinowac i jakby nie bylo jestem dziko szczesliwa, ze moge sie teraz bawic w malowanie oka, wtedy jak mam czas albo nastroj na takie zabawy.

36 komentarzy:

  1. Pięknie ten MACowy pigmencik błyskocze ! :D
    Ślicznie wyszło ,a te rzęsiorki robią wieczorowy WOW! ja tam jak ide gdzies w sztucznych klej zabieram .Strzeżonego Pan Bog strzeże ;)

    Pobawilaś się pieknie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mami ale ja chyba wole te rzeski z delikatnym przezroczystym paskiem :) ... choc efekt na oku mi sie podoba ale przy tych tez bede klej ze soba zabierac :)

      a maczkowy pigment boski... moge tylko ochy i achy :D gdyby nie to, ze te wielkie opakowania sa bez sensu, bo w zyciu sie tego nie zuzyje, to bym poczynila zakupy mrrrr...

      Usuń
  2. Jak zwykle cudny makijaż :) Rzęsy bardzo ładnie wyglądają na oku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No te Demi Wish. sa boskie fakt ,Bardzo delikatne i naturalne ,a look jednak dają . Choć Ci powiem , że miałysmy z przyjaciółka obie na Sylwestra ( oj było przy aplikacji gimnastyki ;) ) i wiesz , ze nikt sie nie połapał ... Więc nie czynią Jelonka Bambi tylko tak super natuaralnie pogłebiają spojrzenie .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no wlasnie one na oku wygladaja niesamowicie, podkreslaja ale nie widac przy mocnym makijazu, ze sie ma sztuczne... a taki efekt mam przy macowych rzesach hmmm... chyba musze je poprzycinac, bo te z Ardell maja swietna dlugosc, koncza sie tam gdzie powinny :)

      Usuń
  4. Ślicznie wyglądasz w tym makijażu! Chciałabym się kiedyś nauczyć robić takie cuda. :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Coś czuję, że pierwsze rzęsy jakie kupię, to będą te z Ardell - muszę jeno ibej obczaić. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. szczujesz Kochana :) ślicznie wyglądają te Twoje oczyska :)

    ja zawsze daję trochę więcej kleju w kąciki, tak w razie W właśnie.. i zawsz, odpukać, się trzyma.. raz widziałam dziewczynę ze zwisającym paskiem rzęs i od tej pory mam okropną traumę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;)

      mi sie w sumie tylko koncowka odkleila ale dziabala w powieke i mnie to denerwowalo :]

      Usuń
  7. makijaż powalający i zachwycający :) wyglądasz tak niesamowicie uroczo na przedostatnim i ostatnim zdjęciu! :) nic tylko przytulić Srokę która chyba coś zmalowała i chce przeprosić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sroka nawet jak cos zmaluje, to udaje, ze nic o tym nie wie ;)

      Usuń
  8. jakie placki?!
    śliczny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. placki sa na tych zdjeciach, ktorych tu nie pokaze ;D

      Usuń
  9. piękna zabawa - musisz się częściej nudzić to wtedy częściej takie pięknosci nam wstawisz :-)
    rzęsy superanckie
    wiesz co nie wiem czy o tych zdjeciach pisałaś ale tutaj żadnych placków nie widać są bardzo ładne i naturalne :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo tu nie wstawie zdjecia z palckami ale na niektorych sa i mnie to denerwuje, bo w aparacie jak sprawdzam to wszystko jest ok :]


      ps. paczusia przyszla :* ... albo wlasciwie olbrzymia paka :D ale jeszcze nie rozpakowalam, bo listonosz dopiero przed chwila przyniosl.

      Usuń
    2. oooo to bardzo szybko - tak jak Pani w okienku mówiła
      mam nadzieje iż coś Ci przypasuje

      Usuń
    3. zawartosc ciekawa, wiec czemu nie :D dziekuje :*

      Usuń
  10. Ślicznie, powinno ci się częściej nudzić

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny makijaż :) Muszę w jakieś próbki pigmentów Maca zainwestować dla zaspokojenia ciekawości. A jeżeli chodzi o tło, to podobno białe ma właściwości rozświetlające i zmiękczające 'urodę' , na czarnym kolory są żywsze i nasycone.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oooo... wlasnie zmiekczajace tlo by mi sie przydalo :D szczegolnie gdy robie zdjecia poznym wieczorem...

      Usuń
  12. Uwielbiam Twoje makijaże :) Ślicznie jak zawsze :*

    OdpowiedzUsuń
  13. No, no, uroczo i naturalnie :).

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny makijaż! Dopiero teraz widzę jakie masz duże oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Efekt świetny, podoba mi sie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fantastyczny kolor ;) bardzo podoba mi się ten pigment ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja uprzejmie proszę o częstsze bonusiki - jesteś bardzo ładna :)
    i kusisz strasznie tymi rzęsami Ardell - chyba ulegnę i zakupię :) ciekawe ile zabawy będzie przy ich zakładaniu? :) podobno jeszcze Eylure są super - używałaś? słyszałam, że katy perry nawiązała z nimi współpracę i bardzo jestem ciekawa ich współpracy, bo ona zawsze ma naklejoną taką firaneczkę rzęs - przyznam, że długi czas myślałam, że to jej naturalne...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje :)

      Ja na razie pozostane przy Ardell, glownie z tego powodu, ze sa tanie a ja i tak dosc rzadko nosze rzesy, wiec to co mam wystarczy mi na jakis czas :)

      Usuń
  18. Sroczko, ja uwielbiam Twoje makijaże wiec nudź się częściej ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe... bardzo chetnie ale niestety raczej to malo realistyczne ;) z tym, ze postaram sie w miare mozliwosci i sily :D

      Usuń