Seiten

środa, 25 stycznia 2012

roziskrzone swiatlo... czyli blyszczyk Lancome :)

Jakis czas temu mialam inny odcien z tej serii i byl to moj ulubiony blyszczyk przez dluzszy czas. Niestety coraz trudniej je dostac i tamten odcien jest praktycznie nie do znalezienia. Ostatnio trafilam na inny i nie moglam sie oprzec. Jest to oczywiscie moj kochany feverek, czyli Lancôme Color Fever Gloss L.U.C.I LE.



Juz wiele razy pisalam, ze lubie feverki za jakosc, trwalosc i za to, ze sie nie kleja. Uzywam ich czesto i jest to moja milosc od paru lat, ktora jak na razie nie ma zamiaru przeminac :)



Tym razem jest to odcien 021 Sparkling Light. Praktycznie przezroczysty blyszczyk z milionem niewyczuwalnych drobinek, ktre sa w sumie potem niewidoczne na ustach ale daja cudny taflowy blask. Na zdjeciu powyzej i na swatchu uzylam flesza, zeby lepiej bylo widac polysk.



Tak sie prezentuje na ustach.



Lubie go solo albo w polaczeniu ze szminka.

25 komentarzy:

  1. Wygląda naprawdę ślicznie i smacznie :L znam go chociaż nie miałam niestety ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne mają te błyszczyki, bardzo są trwałe, ja mam baaardzo oryginalny kolor 382 Bloody Black Cherry ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja uwielbiam fever glossy i od wielu lat uwazam je za najlepsze blyszczyki, szkoda ze tak malo odcieni maja i z dostepnoscia tez roznie bywa...

      Usuń
  3. Piękny :) Idealny na codzień.

    OdpowiedzUsuń
  4. łuuu, jakie masz ponętne wargi :) super!

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi się:)
    może sama się rozejrzę za czymś podobnym:))

    OdpowiedzUsuń
  6. piekne masz usta:))) a blyszczyk wyglada genialnie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ciekawy - i pięknie wygląda na Twoich ustach :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudownie wygląda na Twoich ustach :)
    On nadaje ustom taki mleczny kolor czy to Twój kolor ust? Też bym takie chciała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moje usta sa jasno rozowe ale te blyszczyki z LUCI serii, wlasnie cos takiego w sobie mialy, ze mimo tej przezroczystosci swietny efekt daja na ustach :D

      Usuń
  9. Bardzo ładnie wygląda na ustach. :):)

    OdpowiedzUsuń
  10. na ustach wygląda świetnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam takie bezbarwne błyszczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie po drodze mi z takimi błyszczącymi taflami, w sensie takim, że miło się ogląda u kogoś, ale u siebie już nie bardzo.

    niemniej jednak ładnie Ci w nim ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kazda z nas lubi co innego i co innego nam pasuje :D

      Usuń
  13. Ślicznie wygląda na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz moim zdaniem idealny kolor ust do takich skrzących cudeniek.
    Ja się nie mogę przekonać do błyszczyków, tylko jeden EL lubię, reszta leży,to chociaż u Ciebie sobie popatrzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jasne usta lubia blyszczyki... z wzajemnoscia :D

      Usuń