Seiten

sobota, 14 stycznia 2012

Liquid Metal Gloss... czyli metaliczny polysk na ustach ;)

Jedna z niewielu rzeczy z LE "Hidden World", ktora mnie zainteresowala byl blyszczyk Liquid Metal Gloss, glownie z czystej ciekawosci jak to ten metal bedzie sie prezentowal na ustach. Ja ogolnie blyszczyki Catrice bardzo lubie, sa to jedne z lepszych wsrod produktow drogeryjnych a do tego Catrice jest u mnie bezproblemowo dostepna i tania.



Kolor, ktory mam to Walk of Air i jest to metaliczny roz, ktory na ustach wyglada delikatniej jak w opakowaniu. W pierwszym momencie jak go zobaczylam to nie bylam pewna, czy mi sie spodoba na ustach... bo w opakowaniu mi sie bardzo spodobal.




Tak sie prezentuje na ustach :) ... i to co zobaczylam rozwialo moje obawy. Efekt mi sie jak najbardziej podoba, glownie z tego powodu, ze daje tafle na ustach. Blyszczyki Catrice ogolnie sie nie kleja i maja calkiem znosna trwalosc.



:)

27 komentarzy:

  1. Nigdy nie miałam błyszczyków z Catrice, ale ostatnio skusiłam się na długotrwały cień w słoiczku:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja bym się chyba go przestraszyła :D muszę sobie wreszcie nabyć jakiś błyszczyk z catrice, bo wczoraj sobie kilka maziałam na ręce w naturze i muszę przyznać że mają fajny pigmencik ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny .Taki satynowy efekt daje . Mam jedną letnia pomadkę z takim efektem i bardzo ja lubię . Właśnie z Catrice . Ultimate Shine 080

    OdpowiedzUsuń
  4. W opakowaniu i na ręku wygląda niezbyt ale za to na ustach po prostu super, właśnie czegoś takiego szukałam, więc muszę pędzić do drogerii i przetestować go na żywo:))

    OdpowiedzUsuń
  5. wpisuję na moją dłuuuuugą listę zakupów:D śliczny jest!

    OdpowiedzUsuń
  6. eee, ja jednak nie zostanę fanką metalicznego wykończenia

    OdpowiedzUsuń
  7. Na ustach prezentuje sie slicznie ale obecnie nie przepadam za metalicznym wykonczeniem;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wydaje mi sie, ze latem powinien ladnie sie prezentowac, szczegolnie przy opalonej skorze :)

      Usuń
  8. wygląda naprawdę fajnie :) patrząc na samego swatcha na ręce i na kolor w opakowaniu myślałam, że na ustach będzie ciemniejszy, ale wypada super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niezwykle przyjemny dla oka kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładny i pięknie się prezentuje na Twoich ustach! nie orientuję się - to będzie w Polsce?? :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Potwierdzam, że Catrice robi świetne błyszczyki i cienie. Lakiery słabiutkie...

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładnie prezentuje się na ustach:)



    http://the-beautyoffashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi się wyjątkowo nie podoba, coś perłowego jest w tym błyszczyku.

    OdpowiedzUsuń
  14. ciekawy kolor , jednak jak dla mnie zbyt metaliczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  16. cudo, ale nie ma moje usta :)

    OdpowiedzUsuń
  17. OO, na ustach wygląda lepiej niż przypuszczałam

    OdpowiedzUsuń
  18. prześliczny kolor.. uwielbiam takie delikutasy!

    OdpowiedzUsuń