Seiten

poniedziałek, 9 stycznia 2012

Dior New Look - 5 Couleurs Eyeshadow Palettes



W koncu cos dla sroki :) ... Dior wypusci 4 nowe 5 Couleurs Eyeshadow Palettes a jak wiadomo ja uwielbiam paletki tej firmy i na pewno przyjrze im sie z bliska, tym bardziej ze jak patrze na zdjecia reklamowe, to dwie do mnie machaja. Oprocz paletek pojawi sie takze nowy tusz Diorshow.

Tak oto prezentuja sie paletki.


  • Rose Porcelaine

  • Grège

  • Bleu de Paris

  • Royal Kaki

Nowy tusz reklamowany jest przez Nathalie Portman. DiorShow New Look Mascara dostepna bedzie w trzech kolorach: czarnym, brazowym i niebieskim.




:)

31 komentarzy:

  1. Grege i Royal Khaki :love: Sa piekne :]

    OdpowiedzUsuń
  2. Urbi,
    mi sie Grege i Bleu de Paris podobaja :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Czyżby sroczka już planowała zakupki?? ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. lady_flower123,
    zobaczymy :D jak wrazenie na zywo beda takie jak po ogladnieciu tych zdjec, to nie mam nic przeciwko nowym czlonkom mojej diorowej rodzinki ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. O jakaś ciekawa szczotka w tusiu .
    Paletki jak to Diorkowe .. jest nad czym pocmokać ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mimi,
    sciota plastikowa ;) ale jakies tam nano cuda ma ten tusz posiadac, wiec ja tak moze poczekam z zakupem nowego tuszu i pomacam ten :D

    OdpowiedzUsuń
  7. O, jak dobrze, że żadna paletka mi się aż tak nie podoba:D
    Ale tuszu jestem ciekawa...

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie piękne ,ale najbardziej przydałaby mi się Bleu de Paris i Royal Kaki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsze dwie paletki skradły me <3.

    OdpowiedzUsuń
  10. Czyżby silikonowa szczoteczka w tuszu? Tak przynajmniej wygląda na zdjęciach.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gdyby w Grege był jakiś burgund byłoby idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. mi jak zwykle podoba się ta najnudniejsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Grege i Royal Khaki przepiękne... a tusz do rzęs godny zastanowienia, ja uwielbiam tusze :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja tam widzę 3, które do mnie machają :) oj niedobrze..

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie cudeńka, czemu to wszystko tak kusi :)
    A ja zapraszam Ciebie także do siebie na mój nowy blog, http://kabeblog.blox.pl

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Aj tam cienie, ja już widzę po szczoteczce że tusz będzie świetny :))) Chcęęęę!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ponieważ (nie zaczynamy zdania od "ponieważ":) jestem fanką DiorShow pewnie nie omieszkam kupic i tego :)

    OdpowiedzUsuń
  18. wszystkie kraza w podobnych tonacjach, ale stawiam na Grega :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Grege - chyba się w końcu złamię przygarnę cienie Diora, ech...:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Royal Kaki wygląda bosko. Hm, czyżby było grzechem mieć tylko dwie paletki Diora? Proszę, powiedz, że biedactwa potrzebują trzeciej...

    OdpowiedzUsuń
  21. Aqta,
    diorki najlepiej czuja sie w stadzie :D ... wiem to po moich ;D

    OdpowiedzUsuń
  22. Zostałaś otagowana - zapraszam do zabawy :)

    http://niszowebabeczkimadzikamonstera.blogspot.com/2012/01/perfect-woman.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Ładne te paletki :D w ogóle podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Royal Kaki super ale Grege też bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  25. aaa!! a wiesz moze kiedy te pately wchodza do sklepow?? :>:>:>
    ja juz postanowilam - kupuje moje pierwsze piatki diorowe. czuje sie w pelni rozgrzeszona, bo choc mam trylion innych cieni to piatek diorowych nie mam ZADNYCH, wiec kazdy zrozumie, ze MUSZE ;)
    chcialam isc w cos z rozem i calkiem podoba mi sie rozowe garden party na swatchach, ale powiem, ze Rose Porcelaine tez sie usmiecha, wiec ciezki wybor ;)

    ~ilios

    OdpowiedzUsuń
  26. Iliosku,
    ogolnie maja sie pojawic pod koniec stycznia, czyli moze w lutym albo marcu beda u nas... one beda w stalej sprzedazy, wiec nie trzeba sie spieszyc :)

    OdpowiedzUsuń