Seiten

niedziela, 22 stycznia 2012

po raz pierwszy ze zlotem... czyli kikowa paletka w akcji :)

Czy macie tez takie dni gdzie nic wam nie wychodzi ? Dokladnie tak bylo dzis u mnie, ogolnie nie pasowalo nic... kompletnie nic i tak sie zastanawialam, ktora noga wstalam i doszlam do tego, ze prawa, bo jakbym wstala lewa to najprawdopodobnej spadlabym na dziob. Aczkolwiek tak tez sie dzis czulam.

Chcialam przetestowac podklad Illamasqua, to znaczy nalozylam go... nawet dwa razy ale to byla jakas katastrofa i powoli tracilam nadzieje a tak sie napalilam. Naprawde szkoda by bylo gdyby okazal sie wtopa miesiaca. Ale to samo bylo z baza pod cienie, zadna nie chciala dzis funkcjonowac i mialam wrazenie, ze rozprowadzam cienie po papierze sciernym. I juz mialam praktycznie oka zrobione, jak w jednym wyladowalo cos blizej niesprecyzowanego, dajace wrazenie kwasu wlanego do oka, wiec z glosnym wrzaskiem i dzikim galopem polecialam do lazienki, rujnujac przy okazji, to co stworzylam. Ochota na zrobienie makijazu lezala i cienko kwiczala... ja rowniez ale sie zawzielam i zaczelam od poczatku. I znowu to samo z podkladem na bazie i z cieniem na innej bazie... po prostu koszmar. W drugie oko dziabnelam sie plastikowa szczoteczka od tuszu i w tym momencie porzucilam pomysl sztucznych rzes, bo to pewnie nie skonczyloby sie dobrze. Ehhh... to byl naprawde ciezki porod, efekt oczywiscie delikatnie mowiac lekko odbiega od zamierzonego ale jak juz zrobilam, to pokaze. Cienie same w sobie boskie i na pewno zrobie cos jak bede miala lepszy dzien. To samo z podkladem, poczekam pare dni... bo jakies pol godziny pozniej dopadla mnie wscieklizna jajnikow a towarzyszylo temu wielkie uczucie ulgi. Bo jak mi sie @ zaczyna, to wtedy moge sobie malunki wojenne darowac... nic mi wtedy nie wychodzi tak jak chce.

No to "se" pogadalam ;D ... a teraz do rzeczy.



Paletke Kiko 02 Luxurous Gold and Plum pokazalam wam tutaj i jest to druga z czworek, ktore mnie zachwycily i bardzo sie ciesze, ze zakupilam... bo juz sa niedostepne. Ogolnie to moj debiut ze zlotem, nie lubie zoltego zlota w ogole ani w bizuterii ani w dodatkach i w makijazu tez nie za bardzo. Z tym, ze ta paletka bardzo mi sie spodobala i tu mi to zloto pasuje, tym bardziej ze jest to stare zloto i do tego calkiem ciekawe. Swatche macie zalinkowane wyzej, wiec sobie darowalam ponowne wstawianie. Pigmentacja na oku wyglada rownie dobrze, cienie sa intensywne. Trwalosc dobra, choc tu oczywiscie i tak plozone na baze ale ogolnie wiekszosc z nas tak uzywa.



Uzylam wszystkich kolorow, z tym ze glownie ciemnego zlota i czarnego. Na pewno lepiej wygladaloby z porzadna kreska i rzesiskami ale dzis... no coz, jak wyzej :)



Bonusik :)



Na lini wodnej cielaczek Illamasqua. Kredka po prostu boska i mam nadzieje, ze ona jest w stalej sprzedazy... bo jak nie to bede musiala zrobic zapas. To jest cielak idealny !!

62 komentarze:

  1. Zazdroszczę Ci tego KIKO :<

    OdpowiedzUsuń
  2. Yhmm! Mam dzisiaj taki sam dzień jak Ty, a do tego wszystkiego jestem chora i zalewam się łzami pisząc komentarze (katar:P).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wspolczuje... katar to wyjatkowe paskudztwo, niecierpie miec zapchany nos :]

      Usuń
  3. też zazdroszczę KIKO :( i również uważam, że ładnie wyszło ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Paletka jest genialna.. Piękne kolory.. makijaż bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. makijaż wyszedł przepięny, nie wiem co jeszcze można by tu skombinować. Piękne połączenie kolorków.
    Solidaryzuję się z Tobą, jak hormony szaleją to wszyscy powinni nam schodzić z drogi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja do tej pory bralam tabletki, wiec omijaly mnie te problemy a w ogole to sie pogubilam, kiedy mialam dostac i dlatego bylam lekko zdziwiona :P

      Usuń
    2. ja biorę cały czas, więc największe ataki smutku/szału/radości mam za sobą, ale nie przeszkadza mi to w odnajdywaniu powodów do wyżej wymienionych zachowań w gorszy dzień :D

      Usuń
    3. no tak... zly dzien moze sie trafic, bez wzgledu na to w jakies fazie sie znajdujemy ;D

      Usuń
  6. bardzo podobają mi się paletki KIKO, w PL ich nie ma:(

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyszło Ci fajnie:D Co narzekasz?:P
    Wścieklizna jajników u mnie za kilka dni,a już odczuwam skutki:/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale cudeńko !!!! Przepiękne barwy !!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. te cienie są kapitalne, po prostu miodzio :)

    OdpowiedzUsuń
  10. marudzisz moja droga, marudzisz. Makijaż jest przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a kto nie marudzi jak ma @ ... pomijajac, ze caly proces tworzenia byl ciezki hehe...

      Usuń
  11. Ależ prześliczne kolory, jeszcze bardziej żałuję, ze nie mam dostepu do Kiko ;( piękny makijaż

    OdpowiedzUsuń
  12. super ta paletka, fajna kolorystycznie i efektowna wizualnie :) Makijaż mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne kolory, ogólnie makijaż też bardzo fajny ;)Tylko przeraziłaś mnie procesem tworzenia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie ten proces tez przerazil, na szczescie nie mam za czesto takich dni ;D

      Usuń
  14. Mam pytanie- czy ta paletka to LE? Jest prześliczna i zawiera fiolet, którego szukam ;) Ciekawa jestem czy można ją jeszcze dostać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to byla czesc zimowej LE... w sklepach moze sie jeszcze gdzies dorwie ale to trzeba miec szczescie... online juz niedostepna :)

      Usuń
  15. złoto jest arcyboskie :o kocham takie odcienie!

    OdpowiedzUsuń
  16. W taki paskudny dzień mogę jedynie na pocieszenie napisać ,że paletka i makijaż są cudne. Na linię wodną stosuję nową kredkę ( mały eksperyment, bo to nie kredka matowa ,a jednak świetnie udaję wypoczęte i świeże oko,jednocześnie nie rzuca się w oczy).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ta kredka tez swietnie wyglada, ze wszystkich cielakow najbardziej mi sie podoba :)

      Usuń
  17. PRZEPIĘKNIE!!!! "moje" połączenia i kolorki :) cudnie Ci w nich! fajna paletka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje :* a ja nawet obrabiajac zdjecia mialam watpliwosci, czy go pokazac :)

      Usuń
  18. Baaaardzo mi się podoba, całkowicie moje kolorki, ja tam złoto kocham ale tylko w makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ta paletka jest po prostu boska i za każdym razem kiedy czytam twojego posta kikowego, żałuje że w Bergamo nie poszłam do ich sklepu wtedy kiedy miałam okazję - zawsze odkładałam na póżniej, a wyloty miałam w takich godzinach że kiko zawsze już było zamknięte :/ już trzy razy :/ ech.... A oczko świetne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dlatego trzeba lapac okazje za nogi, bo jak ucieknie... to potem sie zaluje ;D

      Usuń
  20. Bonusikom mówię wielkie TAK! :)

    kredka jest świetna, właśnie mnie taka cielista by pasowała, bo biała tylko podkreśla dość szarawą biel moich białek ;) niestety na illamasqe na razie nie moge sobie pozwolic, ale bede szukac :) na wiosne takie rozswietlanie oka swietnie sluzy.
    mnie jest dobrze w zlotawych cieniach, bo mam bezowawy odcien cery, ale zlota w bizuterii nie cierpie, ogolem duzo lepiej mi w srebrze ;p

    OdpowiedzUsuń
  21. z tanszych cielakow to najbardziej lubie MaxFactor pisalam juz o niej, jest bardzo dobra, tania i trwala :)

    OdpowiedzUsuń
  22. wspanialy makijaz ta paletka jest swietna:)

    OdpowiedzUsuń
  23. świetnie wyglądasz i stworzyłaś śłiczny makijaż

    OdpowiedzUsuń
  24. Kochana Sroczko .Ja nie wiem .. poczatek czytam i mysle "oj cóż tam wymalowała takiego straszliwego ..?" ,a tu takie cudo ! Przepieknie ta paletka Ci "siadła" i naprawdę super wyszło !
    I podkład slicznie "lezy " i cienie roztarte jak zawsze wspaniale i jak zawsze mega strannie !
    Ta paletka KIKOwa mnie uwodzi coraz mocniej ,ale boję się , że pewnie tylko bym się w zachwycie na nią jopiła ... ,a może nie ....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale troche walki z tym bylo... a do tego moze dodatkowo widzialam siebie troche krzywo w ten dzien... wiadomo, skutki uboczne wscieklizny ;D

      Usuń
  25. te cienie..... świetne kolory!! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten fiolet jest boski :)) ja tez mam wlasnie @ i mimo ze biore tabsy to w te dni jak stwierdzil moj chlop lepiej mnie nie widywac :PP a makijaz wyszedl ladny nie ma co narzekac :) szkoda ze u nas ich nie ma

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak ten fiolet i stare zloto idealnie do siebie pasuja :)

      Usuń
  27. o rany... jak ja bym chciała tak umieć!
    Podziwiam Cię :)
    Niestety dopiero zaczynam przygodę z kolorówką i kompletnie nic mi nie wychodzi :(
    Ja nie wiem jak to jest- być kobietą i nie umieć się ładnie wymalować-porażka :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. od czegos trzeba zaczac a potem jak najczesciej cwiczyc :) ... samo z siebie nic nie przychodzi...

      Usuń
  28. I tak ładnie wyszło :) Ja też tak miewam, kompletnie nic nie idzie, nałożę podkład i nagle się wszytkie cienie na niego obsypią, próbuję zetrzeć, to się wielka czarna smuga zrobi, żaden pędzel mi nie rozciera, rzęsy się skleiły w owadzie nogi, eyeliner nie współpracuje, kreska jest coraz bardziej krzywa,a jak chcę wyrównać to wychodzi na to,że jest grubości całej ruchomej powieki itd, itp.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. prześlicznie Ci wyszło Sroczko! przepięknie fiolet wybił przy tym złotku.. i gratuluję samozaparcia w malowaniu.. ja bym się dawno poddała bo prędzej czy później zrobiłabym sobie krzywdę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. krzywde sobie zrobilam pare razy ;D ale ja uparty osiol jestem :D

      Usuń
  30. Paleta jest niesamowita i przyznam sie, ze gdyby nie ilosc Sleekow oraz innych cudow to wzielabym ja szybko, pozniej juz jej nie bylo na cale szczescie;)))

    Makijaz zmalowalas rewelacyjny! bardzo podoba mi sie takie polaczenie kolorow, powinnas dac sie czesciej skusic na takie odcienie.

    Pociesze Cie, za sama czesto miewam dni kiedy NIC ze soba nie wspolpracuje....a wtedy mam nastroj, ze lepiej mnie omijac;)

    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale co sie nawalczylam w ten dzien to moje ;D ... moze do starego zlota na slepiach sie przekonam ale tak od czasu do czasu... dla odmiany :D

      Usuń
    2. Sluzy Ci taka odmiana, powaznie:-)

      Usuń
    3. tez tak myslalam, ze zle nie wyglada ;)

      Usuń
  31. Makijaż jak zwykle pierwsza klasa, paletka przecudna też się na nią szykowałam, niestety się zgapiłam i już nie można nabyć online zostaje tylko sklep muszę się w końcu do niego wybrać, ale jakoś ciągle mi nie po drodze :P POZDRAWIAM CIĘ SROCZKO :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w niektorych sklepach pewnie ja jeszcze mozna dostac, online juz wszystkie zniknely ale dosc dlugo byly dostepne, bo ja moja kupilam i potem jeszcze jedna...

      pozdrawiam :)

      Usuń
  32. Makijaż jak zwykle pierwsza klasa :) Idealne połączenie kolorów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieki tej paletce jest to bardzo proste i wlasnie takie paletki lubie najbardziej, nie musze sie zastanawiac jakie cienie wybrac, tu mam je swietnie zestawione :)

      Usuń
  33. oczywiscie, ze pieknie! :) a kredka Illamasqua rzuca sie w oczy! Trafia na liste :)

    OdpowiedzUsuń
  34. daje cynka do nowej limitki kiko- pojawia sie 3 te same paletki jak z limitki chic chalet https://www.facebook.com/media/set/?set=a.396454000424057.89022.150177368385056&type=1 https://www.facebook.com/pages/FedeMakeUp-Blog/150177368385056

    OdpowiedzUsuń
  35. tak troche wtrornie to wyglada :P ale ta w prawym gornym rogu i lewym dolnym mi sie nawet podoba :)

    OdpowiedzUsuń