Seiten

poniedziałek, 23 stycznia 2012

moj absolutnie ulubiony cielaczek... czyli Illamasqua Medium Pencil

Cielakowe kredki na linie wodna to tez temat rzeka. Kiedys uzywalam kredki Stila i caly czas ja mam ale nie do wszystkich makijazy pasuje, bo ma w sobie troche za duzo lososia. Pozniej kupilam drogeryjna z MaxFactor i uzywam ja do tej pory. Trwala i ma ladny kolor. O obu pisalam na blogu, wiec nie ma sie co powtarzac, tym bardziej ze nie o nich mialo byc.

Aktualnie na pierwsze miejsce wybila sie kredka z Illamasqua. Kupilam w ciemno, jak zreszta cale zakupy ale ta kredka to byl strzal w 10. Mowa oczywisice o Medium Pencil w kolorze Vow.



Kredka jak kredka, nad wygladem nie ma sie co rozwodzic. W opakowaniu mamy 1 g.



Nie za twarda i nie za miekka, naklada sie ja rowomiernie. Jest trwala i wyglada bardzo naturalnie. Jest to cudny chlodny bez, czyli kolor ktorego szukalam. Nie mam jej nic do zarzucenia. A do tego cudnie sie prezentuje na oku.




:)

33 komentarze:

  1. super sie ta kredka prezentuje na oku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. będę o niej teraz marzyć ;)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Prezentuje się faktycznie super !
    Ja posiadam z Kryolanu - jestem zadowolona , ale nie sięgam szczególnie często i może dlatego nie jest to dla mnie jakiś element do wzdychań ;)
    Super , że tak trafiony zakup i to w ciemno !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajne jest to, ze na stronie Illamasqua sa swatche i mozna sobie chociaz popatrzec jak dany produkt wyglada na skorze :)

      Usuń
  4. Używam kredki Kryolanu, ostatnio wypróbowuję kredeczkę Sephory:)Twoja świetnie wygląda, niestety nie mam dostępu do tej marki:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Illamasqua wysyla na cala europe, tyle ta cena za przesylke jest niefajnia :]

      Usuń
  5. zazdroszczę Ci ja niestety nie mogę używać kredki na linii wodnej bo strasznie mi po paru sekundach zaaplikowania kredki strasznie łzawią mi oczy ;)

    obserwujemy?
    pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wspolczuje, bo ja bardzo lubie kredki i to nie tylko cielaki :)

      Usuń
  6. także ( też ) mam Max Factor i jest ok ... ale Illamasqua jest super i aż jęknęłam z zachwytu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na oku wygląda bardzo ładnie, w jaka cena?

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładnie wygląda na oku, widać rozjaśnienie, a nie taka chamską białą kreche (a fuj fuj :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czasami uzywam tez bialej ale rzadko, przewaznie w mocnym makijazu i jak mi pasuje, we wszystkich innych wole cielaki :)

      Usuń
  9. Ja mam cielaka z Inglota i jest super =) Soft Precision Eyeliner 44.

    OdpowiedzUsuń
  10. Właśnie taki kolorek bym chciała!

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudny kolor ;) Popieram pannejoanne: widać rozjaśnienie i nie ma białej, okropnej krechy :P

    OdpowiedzUsuń
  12. ładny efekt, nie używałam nigdy kredki w takim kolorze ale może czas wypróbować :D zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetnie Ci pasuje! ja mam jeden Medium Pencil w odcieniu dziwnego fioletu ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. szukam właśnie dobrej kredki na linię wodną, u mnie żadna nie wytrzymuje długo ;/

    OdpowiedzUsuń
  15. Zachorowałam na nią jakiś czas temu :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie rozświetla spojrzenie i otwiera oko! Ja mam białą kredkę, ale tylko raz spróbowałam i efekt mi się nie podoba. Taki cielaczkowy kolor jest zdecydowanie lepszy i naturalniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wybitnego niezadowolenia :/ Bo oczywiscie musialas wybrac cos, co u mnie nie jest dostepne w szafie Illamasqua ani nigdzie indziej :P I co najgorsze - podoba mi sie :/

    OdpowiedzUsuń
  18. sese ;) jak Ci sie podoba, to przy nastepnym zamowieniu wezme dla Ciebie taka :) ze skin base chyba sie nie polubie, wiec jak cos to dorzuce do paczki :)

    OdpowiedzUsuń