Seiten

środa, 18 stycznia 2012

paczuszka z Illamasqua :)

Dosc dlugo sie czailam zeby zrobic zakupy na stronie Illamasqua. Niestety wysylka nie nalezy do najtanszych (ca. 7,50£) a ceny w futnach tez sa malo przyjemne. Niestety jest to dla mnie praktycznie jedyna mozliwosc, owszem kosmetyki ich sa dostepne takze w asos ale ceny maja rownie wysokie i mizerny wybor.



W koncu jednak sie skusilam i dzis kurier przyniosl mi paczuszke, na ktora czekalam z utesknieniem :)



Zapakowane wszystko w czern, bardzo pasujaca do firmy. Dostalam probke perfum "Freak", ktore mi sie do tego niesamowicie spodobaly. Sa takie dokladnie moje i oczywiscie nie ma szans, zebym potrafila wam opisac jak pachna ale "nuty" macie na zdjeciu ponizej, to na pewno wielu bardziej pomoze jak moj nieudolny opis.



A pozatym w paczuszce bylo oczywiscie moje zamowienie.



  • Skin Base Fundation nr 4
  • Volume Mascara w kolorze Nocturnal (brazowy)



  • Medium Pencil w kolorze Vow (cielaczek)
  • Sheer Lipgloss w kolorze Electrify



Juz sie nie moge doczekac testow ale pobawic bede mogla sie dopiero w weekend, wiec musze sie uzbroic w cierpliwosc i na razie cieszyc srocze slepia :)

34 komentarze:

  1. o rety, wysyłka faktycznie nieciekawa, a już na złotówki przeliczając to w ogóle ;P . a perfumy to i tak trzeba powąchać, opis nut mało daje niestety ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tylko jak tu powachac jak sie ogolnie nie ma dostepu ;) ... ja teraz siedze i sie zastanawiam kupic czy nie... bo to LE :]

      Usuń
  2. Ło jezusie, oszaleli z tą wysyłką! Sroczko, wiesz że czekam na swatche tuszu? I kredeczki.. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na terenie uk przesylka kosztuje 3,50£ ... ale tusz kosztowal tylko 5£ i blyszczyk tez byl obnizony, wiec powiedzmy ze jestem w stanie ta cene za przesylke przezyc ;)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. ciekawi mnie jeszcze pare rzeczy ale kurcze w tym przypadku mam obawy z kupowaniem w ciemno, choc oni na stronie nawet swatche maja :)

      Usuń
  4. sliczna paczucha :)))Widze, ze skin base juz zamowilas :) to teraz ja czekam na testy :) a jutro jade po Twoja paczuche :P

    OdpowiedzUsuń
  5. jakie proste & estetyczne opakowanie, whoa!

    a o do perfum to ja jako zapachowy bzik jednak proszę o dokładniejszy opis...chociaż kategoria...owocowe, drzewne, kwaśne, słodkie? :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. egzotyczne, kwiatowe ale nie slodkie ani duszace :)

      Usuń
  6. Cuda :D A opakowanie piękne! Chyba najbardziej jestem ciekawa kredeczki ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. zawsze mnie intrygowala ta firma,moze kiedys na cos sie skusze,narazie czekam na Twoje relacje z testow :DD

    OdpowiedzUsuń
  8. Cieżko jest opisać perfumy :D
    Ciekawi mnie ta baza :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ach ty sroczko wiesz co dobre :) Czekam na recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rany, jakie piękności! Czekam na szczegóły :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Produkty tej firmy to mój niesłabnący przedmiot gorącego pożądania! Mam nadzieję, że kiedys się w końcu do nich dorwę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to co niedostepne jest bardzo kuszace... albo moze nie tyle niedostepne, co bardzo trudne do zdobycia :P

      Usuń
  12. Ja chce probusie skinbase :prosi: Taka tyci tyci tyci... :] Super paczka :D Ja tez ostatnio o maly wlos nie kliknelam, ale jednak przesylka mnie skutecznie zniechecila :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostaniesz :) ... do Ciebie przesylka jest jeszcze o ojro drozsza :]

      Usuń
  13. fajna paczuszka, tez mnie kusiło zamówić, ale osobiście sobie kupię w UK. A przesyłka fakt, za to można kupic sobie inny produkt jakis z przeceny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi akurat chwilowo uk nie po drodze ;) wiec nie mialam innego wyjscia :D

      Usuń
  14. ojj znowu pokazujesz rzeczy których bardzo, bardzo mi się chce ....

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie wierzę :))) wczoraj otrzymałam swoją pierwszą przesyłkę z Illamsqua.com, a w niej ... Skin Base nr. 04 :) ciekawa jestem twoich wrażeń, ja po pierwszym swatchu na buzi jestem zachwycona, a kolor jakiego nie spotkałam nigdy wcześniej :)
    pisz, proszę pisz jak Ci z Nim :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przede wszystkim mam nedzieje, ze bedzie mi pasowal... bo kupowalam w ciemno :) ... a post sie na pewno pojawi, jak juz go przetestuje :)

      Usuń
  16. ile ciekawych kosmetyków!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Chciałabym kiedyś wypróbować kosmetyki z tej firmy:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Z chęcią wypróbowałabym ich produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  19. uwielbiam paczki z Illa :) cudnie je pakują :)
    też bardzo podobają mi się Freakowe perfumy! wypsikałam się ostatnio nimi w Belfaście i jak wróciłam do domu, to żałowałam, że jednak ich nie kupiłam.. ale nic straconego :)

    OdpowiedzUsuń
  20. hej mam pytanko:) ile czsu czekalas na paczuszke? chcialabym zamówic ale nie wiem czy zdazy mi przyjsc przed studniowka..;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o nie wiem, nie pamietam... roznie raz idzie szybciej jak wolniej ale cos kolo tygodnia... do dwoch :)

      Usuń