Seiten

wtorek, 24 stycznia 2012

Dior Les Vernis Violets Hypnotiques Nail Polish Collection



W lutym wejdzie do sprzedazy nowa LE lakierow Dior "Les Vernis Violets Hypnotiques", tym razem sa to fiolety... czyli cos co bardzo lubie. I musze przyznac, wszystki trzy kolory do mnie przemawiaja. I ja ogolnie bardzo lubie lakiery tej firmy, u mnie sie bardzo dobrze sprawuja. I tak sobie je podziwiam na obrazku i na tym sie pewnie skonczy, bo odkad polubilam sie z Essie, to jakos srednio mam ochote wydawac tyle na lakier. Za ta cene beda miala 3 Essie ale kolory mi sie mimo wszystko bardzo podobaja :)


  • Shadow No. 783
  • Orchid No. 981
  • Poison No. 996

26 komentarzy:

  1. ale za to jakie cienie będą:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie miałam lakierów chanel czy dior, bo ich cena mnie mocno zniechęca :). Za znacznie mniejsze pieniądze tak jak mówisz, można mieć 2-3 (albo i więcej) fajnne lakiery od Essie/OPI czy Zoya.
    Jednak dalej czekam na ich nowy tusz :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Lakiery ładne, ale cena porażająca , niestety... Mam 1 lakier firmy Koh, który kosztował jakoś 80-90 zł, nie pamiętam. Nie widzę w nich cudownych właściwości, nie jest jakos super bardziej trwały niż np OPIki, czy Chinki. Wolę kupić 2 fajne kolorki z firm typu OPI, Orly Essi niż 1 jakiś bardzo markowy i bardzo drogi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o wlasnie te lakiery Koh widzialam w dougim online ale cene maja koszmarna i tak sie zastanawialam co w nich jest, ze sa takie drogie ;)

      Usuń
  4. Cudowne kolory, szczegolne ten srodkowy jest przepiekny.
    Ale ja tez bym tyle kasy za lakier nie dala. W kazdym razie juz wiem, ze bede polowac na cos podobnego w przystepniejszej cenie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolory są przecudne! Wszystkie mogłyby być moje. Fioletowy to mój ulubiony kolor, więc aż mi się oczy błyszczą jak patrze na te odcienie. Ah... można tylko pomarzyć.

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne kolory, cena niestety poraża ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też fioleciki lubię, wszystkie ładne

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie trzy bardzo fajne .Tylko właśnie ... po co tyle wyrzucać na lakier ?

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam wszystko co fioletowe :D Kolorki ładne, ale cena zniechęca :/

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne kolory, masakryczna cena :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolory piękne, ale nie mam przekonania do drogich lakierów. Wszystkie odpryskują od moich paznokci tak samo szybko, więc wolę tanie, polskie firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne, piękne odcienie, a co do tego typu lakierów, to mam podobne odczucie jak koleżanka wyżej. ot, zbyt niecierpliwe mam ręce, żeby nosić na nich tak drogie cuda :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a mi te lakiery sie bardzo ladnie na paznokciach trzymaja ale za to takie cyrki mam z lakierami Chanel, po prostu dramat :]

      Usuń
  13. A w mojej głowie słyszę głos: chcę chcę chcę!!! :(
    A mieć nie będę :( ehh...

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładne, ale na pewno nie trafią w moje łapki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolory ładne :) Cena zapewne zabójcza ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. zdecydowanie moje kolorki! ja Wrzos'ek jestem więc kocham wszelkie fiolety :)

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo ciekawe kolorki ale z cena masz rację - też tak kalkuluję ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczne kolory, wszystkie!!! nie umiem wybrać jednego najpiękniejszego... :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no wlasnie mi tez sie wszystkie trzy podobaja :D

      Usuń