Seiten

środa, 4 stycznia 2012

Physicians Formula... nowosci Spring 2012

Blakajac sie po necie trafilam na nowosci Physicians Formula, ktore maja sie pokazac wiosna tego roku i nie powiem pare rzeczy mi sie spodobalo i jak zwykle moglam sobie tylko smetnie westchnac, poniewaz firma ta ogolnie nie jest mi dostepna. Jak w wielu innych przypadkach pozostaje glownie ebay a tam niestety czesto sredni wybor albo brak wysylki do Niemiec.

Pierwszym produktem, ktory mi wpadl w oko jest bronzer, tak troche na wzor Guerlaina zrobiony ale ogolnie mi sie podoba, bo lubie bronzery PF i chetnie bym mu sie blizej przyjrzala. Bronze Booster Glow-Boosting Season-to-Season™ Bronzer dostepny jest w dwoch kolorach "Light to Medium" i "Medium to Dark". Cena to 14,95 $ za 8 g produktu.




Nie mogloby oczywiscie zabraknac rozu. Tym razem jest to ten roz, ktory ma zawierac kaszmir, jak to jest w rzeczywistosci to nie wiem ale jak go widze, to srocze serduszko zaczyna radosnie skakac wywolujac arytmie ;) ... Cashmere Wear™ Ultra-Smoothing Blush tez jest dostepny w dwoch odcieniach "Rose" i "Natural", w cenie 12.95 $ za 7 g.

I ostatnie z tych co mnie ciekawia. To Shimmer Strips Custom Eye Enhancing Kohl Kajal Eyeliner Trio. I tu tak za bardzo nie rozumiem, bo jest, ze to trojka a podaja, ze dostepne w 4 odcienach: Brown, Blue, Green i Hazel. Czyli jak mozna sobie 3 z tych 4 wybrac hmmm...



Z ciekawych, choc juz nie tak bardzo wydaly mi sie te pozycje :)


Happy Booster™ Glow & Mood Boosting Bronzer & Blush ($13.95)



Happy Booster™ Glow & Mood Boosting Lipstick ($8.95)



***



Youthful Wear™ Cosmeceutical Youth-Boosting Illuminating Foundation ($14.95)



Youthful Wear™ Cosmeceutical Youth-Boosting Mattifying Face Powder ($13.95)



Youthful Wear™ Cosmeceutical Youth-Boosting Illuminating Face Powder ($13.95)



Z wersji z serduszkami mam roz i bardzo go lubie, to taki typowy roz na dzien, lekko rozswietlajacy i dajacy dosc naturlany efekt zarumienionego policzka. Pomadka tez mi sie wydala ciekawa, dostepna w dwoch kolorach "Rose" i "Nude" ... oba brzmia ciekawie.

Ostatnie dwa pudry mi sie spodobaly bo oba sa transparentne a wiadomo ja bardzo lubie pudry bez koloru :) ... podklad za to jest dostepny w 3 kolorach Fair, Light i Medium. Tego ogolnie jestem ciekawa, co to za cudak a i przeciwko rozswietleniu nic nie mam, wiec tez bym nie miala nic przeciwko blizszemu spotkaniu.

Oczywiscie te i reszte nowych wiosennych produktow znajdziecie na stronie PF i tam mozna sobie poczytac o ich wlasciwosciach oraz zapoznac sie ze skladami, bo oni wszystkie podaja.

26 komentarzy:

  1. ten bronzer jest interesujący... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ten bronzer jest piękny! chcę!

    OdpowiedzUsuń
  3. te dwa pierwsze pięknie wyglądają

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawy bronzer:)
    fajny podział na pory roku:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z tymi ajlajnerami chodzi o to, ze dostepne sa w zestawach (3 kolory/zestaw) w czterech wersjach kolorystycznych :P


    I wypraszam sobie to "smetne wzdychanie" :P

    Mam nadzieje, ze nowosci te pojawia sie na rynku niedlugo - w NYC zawsze trzeba czekac wieki na PF :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Chcialabym wiekszosc z tych rzeczy!!!
    Niestety w Europie to raczej nic PF nie da sie zdobyc.
    Ciekawa jestem jak tam z jakoscia tych produktow, bo wygladaja ekstra, cena sredniopolkowa, a jakosc tez srednia? Czy moze lepsza niz przecietna?

    OdpowiedzUsuń
  7. Co by nie powiedziec wykonania i pomysły mają równe wysokopółkowym markom . Jestem w posiadaniu ( dzięki Urbankowi) różu serduszkowego (oczyowiście nie z najnowszej kolekcji :D ) i naprawdę bardzo go lubię i często sięgam ...szkoda , że firma Europę omija :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko taaak pięknie wygląda...

    OdpowiedzUsuń
  9. slicznosci :) wykupilabym wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Od dawna wzdycham do PF ... chciałabym je pomacać... ehhhhh.. ale znajdę sposób :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się absolutnie wszystko :) Szkoda, że nie mam dostępu do produktów tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Za sam wygląd chce się je mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Urbi,
    aaa... choc i tak nie za bardzo sobie potrafie wyobrazic a ono na stronie maja tylko nazwy... a to nieladnie, bo skad mam wiedziec jakie te kolory faktycznie sa w zestawie :]

    Mami,
    ja tez lubie moje PF mazidla a roz w serduszka jest rozkoszny :) i bardzo zaluje, ze u nas tej firmy nie ma...

    Cherry Berry,
    jakosc jest dobra, choc wiadomo maja produkty lepsze i gorsze :)

    OdpowiedzUsuń
  14. bronzer zapowiada się baaardzo ciekawie. no i te serduszkowe śliczności też mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Genialne te produkty. pomysł z bronzerem fantastyczny!

    OdpowiedzUsuń
  16. całkiem ciekawe nowości! u nas tez niedostepna, haha, wiec na ogladaniu sie skończy;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo lubię ta firmę tylko szkoda, że mają takie tandetne opakowania ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no wlasnie za opakowaniami tez nie przepadam ale co zrobic ;) to co w srodku jest mi sie podoba ;D

      Usuń