Seiten

poniedziałek, 30 stycznia 2012

SKINFOOD Eggplant Plumping Volume Mascara

Jakis czas temu kupilam na ebayu tusz Skinfood. Glownie z ciekawosci ale pomyslalam tez sobie, ze skoro Skinfood robi "naturalne" produkty, to taka mascara tez powinna byc bardziej przyjazna rzesom i na codzien powinna byc dobra :)

SKINFOOD Eggplant Plumping Volume Mascara



Za 10 ml zaplacilam cos ca. 10 €, wiec nie jest to majatek. Jakby mi miala nie pasowac, to po prostu puscilabym ja w swiat. Tusz jest w kolorze czarnym. Ogolnie ma ona wg producenta wzmacniac rzesy i zwiekszac ich objetosc, zawiera wyciag z baklazana.



Szczoteczka jest taka jak lubie. Zwykla, prosta... nie za gesta ale tez nie rzadka. Dobrze rozdziela i rozczesuje rzesy. Tusz sam w sobie tez ma dobra konsystencje, na szczoteczce mamy odpowiednia ilosc, wiec nie ma obawy, ze bedziemy miec grudki albo ze nam sklei rzesy. Swietny tusz na codzien ale tez bez jakiegos wielkiego efektu. Dobry dla osob, lubiocych podkreslone rzesy ale naturalnie. Tusz ma dobra trwalosc, nie sypie sie i nie robi pandy.

A tak sie prezentuje na slepiach.



:)

28 komentarzy:

  1. o ładnie rzęsiśka pomalował :O

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna szczoteczka. Jednak sie nie skuszę, bo takich "średniaków" na rynku pełno, nie trzeba go aż sprowadzać z Korei ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie to prawde mowiac wszystko jedno, skad go sciagam... a miedzy sredniakami drogeryjnymi a tym tuszem pewnie jest roznica... chocby w skladzie :)

      Usuń
  3. Bardzo ładnie się prezentuje ten tusz. Jak będę robić większe zakupy z ebaya to może się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo łądnie wygląda na rzęsach:) Ja własnie dzis oglądałam sobie na ebayu lakiery do paznokci ze Skinfood ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prezentuje się bardzo dobrze! Ładnie, delikatnie, ale uwodzicielsko :D

    OdpowiedzUsuń
  6. nawet nie wiedziałam, że Skinfood robi tusze do rzęs.. kojarzył mi się tylko z BBkremami :) wygląda ładnie na Twoich ślepkach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skinfood robi takze jakies tam drobiazgi z kolorowki :D a pozatym ma cale serie do pielegnacji, wiec w sumie ma calkiem sporo oferte :)

      Usuń
    2. no patrz.. nie wiedziałam :)

      Usuń
    3. ja ich pielegnacje lubie, co jakis czas kupie cos nowego, wszystko jest opisane w zakladce "Skinfood" :)

      Usuń
  7. całkiem fajnie się prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń
  8. oTAGowałam Cię Sroczko :)
    http://beautyandmac.blogspot.com/2012/01/tag-nigdy-nie-wychodze-z-domu-bez.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Z ta naturalnoscia SkinFood to bym bardzo uwazala. Mialam niedawno do czynienia z ich kremem, bardzo przyjemnym i wogole, aczkolwiek jednym z glownych skladnikow byly tam silikony. Sa szanse, ze ta maskara ma dokladnie takie INCI, jak kazda inna...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dlatego tez te naturalne napisalam w cudzyslowiu, bo zdaje sobie sprawe, ze one nie sa w 100% naturalne... a silikony mi na szczescie krzywdy nie robia, pomijajac ze sa w co drogim produkcie... ale to fakt, obietnice producenta a sklady czesto nie za bardzo do siebie pasuja ;)

      Usuń
  10. mi sei podobaly Twoje wczorajsze rzesy jak kredke pokazywalas,czy to ta mascara byla?? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. calkiem mozliwe, ze ten... bo go ostatnio czesto uzywalam w ramach testowania :)

      Usuń
  11. bardzo ciekawy efekt - za Twoim poleceniem :-)) zamówiłam kilka rzeczy od nich i czekam na przesyłkę i najgorsze w tym jest to iz zawsze jak zamowię takie ciekawości to się doczekac nie mogę:-))

    OdpowiedzUsuń
  12. jaki fajny kolor opakowania - bakłażan to takie wdzięczne warzywo :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. fajnie wyglada na rzęsach, chociaż ja zwykle wybieram mocniej podkreślone rzęsy. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak maluje oko porzadnie to tez wole mocniej podkreslone rzesy ale rano to zalezy mi glownie na tym, ze w ogole bylo widac, ze mam rzesy ;D

      Usuń
  14. Odpowiedzi
    1. Sroczko piszę tutaj bo coś mi się okienko nie ładuje. Efekt w sam raz dla mnie, bardzo mi leży wizualnie ten tusz:)

      Usuń
    2. Dezemka,
      bo on jest calkiem fajny :)

      Usuń