Seiten

czwartek, 12 stycznia 2012

chirp, chirp!

Lakier 04 chirp, chirp! byl czescia LE "NATvenTURista".

I o ile wszystkie inne juz pokazalam, to o tym zupelnie zapmnialam i wlasciwie nie wiem dlaczego, bo ogolnie to bardzo go lubie. To jest taki moj kolor i zanim zawladnelo mnie to kolorowe szalenstwo, to wlasnie takie lakiery najczesciej uzywalam. W buteleczce mamy 8 ml lakieru.




Kolor ma on taki troche nudkowaty, chlody bezowy ale mimo, ze nie jest to lakier z drobinkami to ma w sobie taka poswiate, ktora raz ma zielone refleksy, raz rozowe i to jest to, co powoduje ze lakier ten mimo takiego zwyklego koloru naprawde fajnie sie prezentuje.



:)

21 komentarzy:

  1. Niby taki zwyklak, ale uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładny, ładny -też mam ostatnio fazę na cielaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie podoba mi się, nie lubię przebijającej końcówki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi to akurat nie przeszkadza :D

      Usuń
    2. Mi też nie przeszkadza, czasem wręcz jeszcze bardziej się podoba. Lakier ładny, chociaż wolałabym ciut ciemniejszy. ;)

      Usuń
  4. generalnie jak pierwszy raz spojrzałam to be nuda, ale jak się przyjrzeć to lakier jest naprawdę bardzo ładny... ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podobają te refleksy. Ślicznie się mieni. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. do mnie nie przemówiło takie połączenie kolorków

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny kolor! Lubię efekt świeżych paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie ten kolor się od razu skojarzył z cieniem macowym Vex :D
    Ale ja mam zboczenie na punkcie maca, to nie dziwota

    OdpowiedzUsuń
  9. Rzeczywiście fajnie się mieni. Bardzo lubię takie lakiery.

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajny kolorek - odskocznia od kolorówki

    OdpowiedzUsuń
  11. Czy on jest dobrze kryjący? Ogólnie lakiery z Essence często na mojich paznokciach nie nadają ładnego krycia nawet po dwóch warstwach:(

    Zapraszam na mojego beauty bloga:)
    http://beautyyapona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. az takiego szalonego krycia nie ma ale w tym przypadku tez nie mialo byc, inne lakiery co mam z Essence kryja calkiem dobrze i dwie warstwy wystarczaja :)

      Usuń
  12. kolorek nie mój ;)
    http://braworka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. urzekła mnie przede wszystkim buteleczka, ale kolorek też fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. oddawaj to cud o:)

    szkoda, ze limitowanka do Polski nie doszła.

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie się mieni! :)

    OdpowiedzUsuń