Seiten

sobota, 28 stycznia 2012

inglotowa paczuszka od Swirruska :)

Glownie Inglot :) Bo Swirrusek nie bylaby Swirruskiem, gdyby nie zapakowala czegos jeszcze w paczuszke. Jakbym mogla, to bym bardzo mocno wysciskala. Dziekuje Ci kochana i musze przyznac, ze jak zaczelam rozpakowywac paczke, to sobie pomyslalam, ze potrzebuje teraz dlugi urlop, zeby moc spokojnie potestowac ;) ... i ciezko mi sie teraz bedzie ruszyc do pracy. Pomijajac, ze w ogole mi sie dzis nie chce pracowac :P



A oto moje skarby. 15 cieni... glownie perlowych (nic nowego) i 2 palety, ta duza zdazylam juz sobie przytrzasnac palca ale nie bylo czasu na marudzenie, trzeba bylo wklady zapakowac do palet.



A tak sie obie paletki prezentuja zapelnione.
Oczywiscie swatche tez beda, jak bede miala czas obrobic zdjecia, bo troche tego jest ;)




Plus dodatkowa niespodzianka. Clinique Chubby Stick, do ktorego podchodzilam juz chyba, ze sto razy ale jakos nigdy nie kupilam. Kredka L'oreal HIP... bardzo mnie zainteresowala, u mnie tej serii w ogole nie ma a szkoda. A do tego wszystkiego paletka MAC z jednym cieniem w srodku :D ... ale o tym bedzie nastepnym razem.



:)

66 komentarzy:

  1. Wspaniałości! Kocham cienie Inglota <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja sie dopiero z nimi poznaje ale pokochac tez juz zdazylam :)

      Usuń
  2. Piękne cienie, wpadniesz w Inglota po uszy :D W Polsce linii HIP L'oreala też nie ma, ewentualnie na Allegro czy ebay'u :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak mi sie wydaje, ze juz wpadlam... na szczescie dostep w sumie zerowy ;)

      Usuń
    2. Osoba uzależniona zawsze znajdzie dilera :D

      Usuń
  3. Teraz już tylko czekam na makijaże tymi cieniami:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tylko durny Swirrusek zapomnial o kartce :D:D niech sie dobrze testuje :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podstawa, ze cienie byly w srodku ;D ... zart oczywiscie :* ... maila Ci wyslalam :)

      Usuń
    2. oszzzz Ty :D ale patrze sie tak na te cienie i sama chce ;)

      Usuń
    3. bo one sa sliczne... i jak ladnie razem pasuja :D

      Usuń
  5. Cuuudeńka <3 Zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zzielenialam z zazdrosci :] Piekne skarby :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez bym zzieleniala :D

      na poczte siooo... mailowa oczywiscie :*

      Usuń
  7. ojjj ile cieni :O :))) musiała być niezła ekscytacja przy otwieraniu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i to jaka :D nie wiedzialam, ktore pierwsze macac ;D

      Usuń
  8. Dużo tego ;d i jakie ładne ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. duzo to pojecie wzgledne ;D ale ladne to fakt :D

      Usuń
  9. Ojjj jakie piękności od niej dostałaś :D naprawdę się postarała :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i to jak :D wygladaja jeszcze lepiej jak sobie myslalam :D

      Usuń
  10. Inglocik widzę wdziera się w Twoje życie, powoli, powoli i uzależnienie gotowe ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak troszczke... ale cienie sa naprawde swietne, wiec z drugiej strony dlaczego nie :D

      Usuń
  11. NO no super :) ciekawia mnie szczegolnie cienie z pierwszej paletki, czekam na swatche i makijaz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak wyciagnelam cienie z koperty i na nie popatrzylam, to ta paletka sama mi sie zlozyla... idealnie mi pasowalo :D

      Usuń
  12. Naprawde świetne kolorki Ci wybrałam, czekam na swatche bo kilka zdecydowanie wpadło w oko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sumie sama je sobie wybralam, na podstawie swatchy z netu :D

      Usuń
  13. Śliczne kolorki. Ty wybrałaś czy świrusek?

    OdpowiedzUsuń
  14. Zazdroszcze tylu cieni ,uwielbiam inglota;

    OdpowiedzUsuń
  15. jakie numerek ma ta piękna zieleń?

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowna paczucha :) Sroczko, chyba już czas ozłocić Świruska :) albo przynajmniej jakiś mały pomnik postawić w podzięce :D

    OdpowiedzUsuń
  17. znowu jakieś paczuszki się wysyłają :) śliczne cienie! teraz się nam maluj i pokazuj :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mowilam, ze Swirrusek szalona kobieta :D ... jak cos zmaluje to na pewno pokaze :)

      Usuń
  18. Perły z Inglota są najlepsze!:) Czekam z niecierpliwością na swatche 445, bo mnie kusi od jakiegoś czasu.
    I jeśli dobrze widzę masz 402, który jest ostatnio moim ulubieńcem(razem z 420 i kilkoma innymi;)).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja ich jeszcze nie uzylam a juz wszystkie lubie ;D

      Usuń
  19. Ja też chcę taką paczuszkę *_*

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja też chcę :)

    Przymierzam się do kupna tych cieni z Inglota ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ingloty są cudowne i bardzo się cieszę, że to polska marka! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kurczę, a ja po powrocie do Polski zamierzam się wybrać do Inglota na zakupy i narobiłaś mi jeszcze większego smaku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez bede musiala, jak kiedys dotre do pl... to zrobie nalot na Inglota ;D

      Usuń
  23. Szczęściara:) Podaj prosze numerki Inglotowe tej pierwszej paletki . Moje kolory:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powoli ;) ... wszystko podam i pokaze... ladne sobie paletki zrobilam i w sumie opieralam sie na swatchach z netu :D

      Usuń
  24. Same smakołyki. Ja dziś Inglota odwiedziłam i bynajmniej z pustymi łapkami nie wyszłam. Już nawet przestałam liczyć ile mam wkładów, bo po co :)
    Uwielbiam te małe cudeńka. Miłego testowania. No i czekam na swatche.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zazdroszcze tej mozliwosci odwiedzenia Inglota :)

      Usuń
  25. U mnie w mieście jest kilka Inglotów a jeden po drodze z pracy do domu i to jest zgubne. Ale z drugiej strony namiętnie tych cieni używam więc wyrzutów sumienia nie mam :) Odbijam sobie Inglotem brak Maca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakbym miala w poblizu Inglota, to pewnie w przypadku cieni, czesciej bym tak zagladala jak do maca :D

      Usuń
  26. Cudowne kolory, najchętniej bym wszystkie przygarnęła!

    OdpowiedzUsuń
  27. Ah,jestem jelly belly-zazdraszczam:D

    OdpowiedzUsuń