Seiten

sobota, 7 stycznia 2012

pandorkowo... kwiatkow ciag dalszy ;)



Do mojej kolekcji dolaczyl kolejny element (nr 790292) i sa to znowu kwiatuszki (29 €).



Aktualnie po tym jak zrobilam porzadek na moich obu Pandorkach, to musze je troche pouzupelniac, szczegolnie wlasnie ta starsza, ktorej elementow ubylo. Chcialabym dokupic lacuszek zabezpieczajacy, bo jednak zdaza mi sie, ze sie zapomne zlapie za bransoletke i potem slysze jak koralik spada i kula sie gdzies po wykladzinie, na ktorej jest oczywicie prawie niewidoczny. I ku ogromnej radosci futer tarzamy sie potem, ja nerwowo one rozbrykane pfff...

16 komentarzy:

  1. ja mojej mamie kupiłam klips, który można założyć na łańcuszek tuż przed zapięciem i wtedy już nic nie spada :D bardzo sprytne, polecam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak te stopery są bardzo przydatne .Sama mam dwa , które z obu stron trzymają koraliki na miejscu . Pandorka kwiatuszka słodka !

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny ten kwiatek :) świetnie wygląda Twoja Pandora, ja się boję zacząć, bo coś czuje, że wydałabym na nią sporo :D

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajnie wygląda ta Twoja bransoletka :)
    moja biżuteria ostatnio ograniczona jest do dwóch łańcuszków z wisiorkami, może też się pochwalę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczny ten charms :) lubię oglądać te posty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny :) taki wiosenny ;) wyobrażam sobie radochę kotów ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. dobrze, że mnie w ogóle, ani trochę, nie rusza biżuteria :) a ta "szlachetna" to już w ogóle...

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne kwiatuszki :) ja teraz też czekam na kolejną Pandorkę i już dni odliczam do jej przylotu :D

    OdpowiedzUsuń
  9. MADA,
    Pandora ma takie klipsy z lancuszkiem to wiem ale te co widzialam maja niefajna cene ;)

    Mami,
    samych stoperow tez juz mam pare, uzywam przewaznie do rozdzielania elementow ale takie na lancuszku mi sie podobaja :D

    wizażownia,
    o tak... to wciaga niesamowicie :)

    Let's Talk Beauty,
    ja ogolnie bardzo lubie prosta bizuterie, Pandora to taka troche odskocznia ;)

    Marti,
    a co tym razem upolowalas :D

    OdpowiedzUsuń
  10. tez go mam :P na poczatku myslalam ze to koniczynki^.^
    musze pomyslec nad druga bransoletka, bo na mojej juz nie ma miejsca ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam na moich jeszcze duzo miejsca :D tym bardziej, ze jak kupilam druga, to troche przerzedzilam pierwsza, bo jakos tak za duzy tlok na niej byl ;)

      Usuń