Seiten

środa, 7 grudnia 2011

look... z KIKOwa jedynka :)

Wsrod moich kikowych monachijskich zakupow byla rowniez jedynka z zimowej kolekcji. Cienie te ciekawie wygladaja w opakowaniu, jak najbardziej przyciagaja srocze spojrzenie. Uzywac je mozna zarowno na mokro jak i na sucho. Tym razem jest to ta druga opcja ale na pewno sprobuje je kiedys nalozyc na mokro, bo bardzo ciekawa jestem efektu.



KIKO Water Eyeshadow - 101 Chromo Taupe. W opakowaniu mamy 3,5 g w cenie 8,90 €. W sklepie mi sie ten cien podobal, potem troche zwatpilam, bo gdzie ja i to zloto... wpadajace lekko w roz w zaleznosci od swiatla i gdzie tu to "taupe" ale postanowilam przetestowac na oku. I wydaje mi sie, ze najbardziej odpowiednim okresleniem byloby jakbym powiedziala, ze cien ma kolor szampana.


Pomimo wstepnych watpliwosci bardzo mi sie podoba jak cien sie prezentuje w makijazu i tworzy udany duet z chanelowa paletka (Les 4 Ombres - 33 Prelude), kikowy cien uzylam na ruchoma powieke.





Tak sie prezentowalo w calosci. Sobotni makijaz na wypad do kina.



A pozatym uzylam jeszcze...



.. i oczywiscie nowego jaja ale o tym bedzie innym razem

:)

18 komentarzy:

  1. Piękny makijaż :) Zdecydowanie w moim typie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ha! Po twoich kosmetykach widać żeś sroka. Wszystko ma takie piękne opakowania :D

    OdpowiedzUsuń
  3. W ogóle nie wygląda jak zloty ! Sam w sobie piękny , bardzo mi sie podoba! Choć sama nieczęsto sięgam po tak błyszczące cienie to ten mnie bardzo bardzo oczarował .W Twoim cieniowaniu slicznie skomponowany !Gratki wyboru !

    OdpowiedzUsuń
  4. WOW ! Nie wiem nawet czy to słowo wyraża mój zachwyt tym kolorem !

    Zapraszam na mojego blog :
    kasieczqa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. TheRedRibbon,
    dziekuje :)

    ivonizzle,
    to fakt... na opakowanie tez zwracam uwage, choc z drugiej strony bardzo lubie tez proste czarne opakowania :)

    Mami,
    bo on wlasnie takie dziwny ten cien, co swiatlo to inaczej wyglada... inaczej w opakowaniu, inaczej na rece i inaczej na oku i jakbym miala powiedziec jaki on ma faktycznie kolor, to mialabym problemy... chyba najbardziej by odpowiadal "champan"...

    OdpowiedzUsuń
  6. Cień - cudeńko! Aż szkoda go swatchować, tak pięknie wygląda w opakowaniu ;)
    Na powiekach prezentuje się rewelacyjnie, bardzo pasuje Ci takie chłodne złoto :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ślicznie, jednak cienie jakos zupelnie inaczej wygladaja na powiece :)

    OdpowiedzUsuń
  8. taki bezpieczny kameleonek-duochromek.... myślę że kolor jest rewelacyjny i uniwersalny.. poza tym design opakowania sprawia że mam ochotę go pomacać ;) ajjj jajajajjjj teraz bedzie mi sie snił po nocy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny cień :) i ślicznie wyglądasz !

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładny dymek :) a cień jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Maus ja Cie udusze:D znowu pokazujesz takie piękne cudo z Kiko, na zdjeciach wyglada jak zelowe cienie z EL. No no widze podkład z Guerlain:)Ja wole parure aqua, ale teraz za nic nie oddam mojego ukochanego Teint resist YSL, o ktorym pisalam same peany.

    OdpowiedzUsuń
  12. dokładnie tak jak 4premiere napisała wyglądają całkiem jak EL geele - pięknie się prezentują

    OdpowiedzUsuń
  13. Kosmetyki KIKO wyglądają prześlicznie i pewnie robienie makijażu przy ich użyciu to sama przyjemność:)

    OdpowiedzUsuń
  14. dziekuje dziewczyny :*

    Idalia,
    no wlasnie chyba bede musiala poszukac chlodnego zlota i ogolnie sie blizej przyjrzec temu odcieniowi, bo wcale tak zle nie wyglada :)

    Swirrusku,
    czesto tak bywa :) ... dlatego koniecznie trzeba macac jak sie moze...

    shinodka,
    no wlasnie, on taki bezpieczny jest :)

    4premiere,
    parure aqua tez lubie ale ten lepiej wyglada na skorze :)

    Magda60005,
    a do tego maja calkiem przyjazne ceny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. piekny, mega kojarzy mi sie z kolekcja cyber eyes EL :)
    [a kiko dostepne w Pl jest? :>]
    [chlip chlip, ja zachorowalam na cyber teal z EL i teraz siedze i czekam az mi przejdzie ;)]

    ~ilios

    OdpowiedzUsuń