Seiten

środa, 14 grudnia 2011

KIKO Color Fever... czyli poczworna paletka cieni :)

W zwiazku ze sporym zainteresowaniem, na pierwszy rzut idzie paletka cieni :)



Jak juz pisalam jest ona czescia jesiennej kolekcji, aczkolwiek pojawila sie ta paletka o wiele pozniej jak pozostale 4, ktore byly dosc intensywne i metaliczne... i w dopiero w ten dzien co robilam zakupy wpadly mi w oko dwie nowe, ciemne z cieniami o troche innym wykonczeniu. Jedna z tych dwoch paletek jest wlasnie 01 Unexpected Rosy Taupe.



Paletka jak zwykle zapakowania w welurek (ha! udalo mi sie nie zapomniec). Mamy tu 2,4 g produktu. Lubie kikowe opakowania, sa proste ale milo na nich oko zawiesic... do tego porzadnie wykonane. Przy cenie za paletke 12,90 € to jest naprawde w porzadku. Opakowanie ma lusteko.



Sa to wypiekane cienie o kremowej strukturze i roznym wykonczeniu, ktore mozna uzywac na mokro i na sucho. Mamy perle, mat, satyne i metal.



Paletka ta to kompozycja ciemnej praktycznie matowej sliwki, z cieniem ktorego kolor troche trudno mi zdefiniowac. Jest to ten prawy gorny. W paletce wyglada na ciemny fiolet, szczegolnie na tym zdjeciu z lampa a w rzeczywistosci to taki troche cameleon i odcien na palcu oraz swatch bardzo dobrze oddaja jego faktyczny kolor. I pozniej mamy dwa jasne... bialo - bezowa perle i kolejnego cameleona, ktory chyba bedzie dosc ciezkim cieniem, do uzywania na sucho. On jest taki lekko metaliczny szary z rozem i pewnie swietnie bedzie wygladal nalozony na mokro. W przypadku nalozenia na sucho jak widac na swatchu kolor troche znika ale do rozswietlania i tak bedzie cacy.




Swatcha robilam bez bazy, zupelnie o niej zapomnialam. Cienie same w sobie sa dosc sypkie ale kremowe i bardzo jestem ciekawa jak sie beda sprawowac na oku. Makijaz na pewno wkrotce sie pojawi ale potrzebuje troche lepsze swiatlo, bo jak zrobie przy tej smetnej szarej pogodzie, to na zdjeciu wszystko tez wyjdzie szare.

50 komentarzy:

  1. Świetnie się prezentuje, zwłaszcza te dwa górne odcienie mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne kolory :) sam wygląd paletki bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. o jacie! Ale piękne cienie :o

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kolorki :)

    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ŚLICZNE!!!!! Szkoda, że niedostępne w Polsce ;(

    OdpowiedzUsuń
  6. Maus, mam tę paletkę od września, także już od dawna jest w sprzedaży :) Uwielbiam ją!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cammie,
    u mnie w Kiko nie bylo... i nie tylko u mnie :) ... na poczatku byly tylko 4 ale calkiem mozliwe, ze juz sa od dluzszego czasu, bo ja ze dwa miesiace w sklepie nie bylam :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten co masz na hmmmm... fakerze jest boski :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądają bardzo na tak .Jestem bardzo ciekawa co wyczarujesz nimi .Ja bardzo proszę o make up ,który skupi sie na tych cieniach .Pleas pleas !

    OdpowiedzUsuń
  10. Paletka bardzo mi się podoba wizualnie (opakowanie), kolory też piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. na początku patrzyłąm na nią obojętnie, ale po swatchach się zakochałam ;o

    OdpowiedzUsuń
  12. Greatdee,
    hehehehe...

    Mami,
    no przeciez napisalam, ze zrobie nimi makijaz :)

    Ev,
    :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Chciałam tę paletkę, oglądałam ją we Florencji i stwierdziłam, że kupię ostatniego dnia pobytu w Bolonii, a tam jej nie było. Myślałam, że się załamię! Teraz martwię się jeszcze bardziej bo jest piękna! :(((

    OdpowiedzUsuń
  14. I know !!:D Chodzi mi tylko aby ich nie wymiksować z innymi dwoma na przyklad z innej kompletnie marki ! :D:D

    OdpowiedzUsuń
  15. Swirrusku,
    ja sie od razu zakochalam ale ja widzialam, co w niej drzemie ;)

    Independent Woman,
    :)

    Zzielona,
    dlatego trzeba kupowac od razu, tez juz tak pare razy mialam, ze odlozylam na pozniej i jak juz bylo tak daleko to sie okazywalo, ze niestety nie ma...

    OdpowiedzUsuń
  16. Mami,
    jasne ze nie :) w przypadku paletek pierwsza odslona na slepiach jest zawsze przy uzyciu glownej bohaterki ;D ... a pozniej moge kombinowac ;)

    simply_a_woman, Loeve,
    :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne, już się nie moge doczekać makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne te kolorki :) Boziu chcę tę paletkę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dwa środkowe ze swatcha - cudeńka! I opakowanie jakie śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wyglądają całkiem ciekawie :) Czekam na makijaż!

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna ta paletka, piekne kolorki, zwłaszcza ta sliwka z prawego gornego rogu:)

    OdpowiedzUsuń
  22. piękna jest ta paletka :)))) te dwa ciemniejsze kolory - cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne kolory! Zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  24. jakie przepiękne kolory :) tez bardzo lubię opakowania kiko :) a ten welurek :D uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Prześliczna paletka!
    Absolutnie moje kolory! Piekny gadzet.
    Nie mogę sie doczekac Twojego makijażu nimi:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Sroczko kusicielko,szczerze przyznaje,ze w sklepie przechodzilam obojetnie obok tej paletki,ale po Twojej recenzji musze ja po prostu miec!Jutro po nia jade :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Macałam tę paletkę u Cammie, mało brakło a dopuściłabym się kradzieży :D Cienie Kiko są rewelacyjne jakościowo. Jeśli kiedyś będzie mi dane wejść do ich sklepu, to taka czwóreczka na bank wyląduje w moim koszyku.

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczne ta paletka, szkoda, że Kiko nie jest dostępne w PL :(

    OdpowiedzUsuń
  29. Maja,
    ja w ogole nie wiem jak mozna bylo przejsc kolo niej obojetnie :P

    Viollet,
    to radzilabym sie pospieszyc, kto wie jak dlugo beda w sprzedazy ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Właśnie, a najgorsze jest to, że już się kilka razy przejechałam na czymś takim :P.

    OdpowiedzUsuń
  31. OMG! Ta paletka jest BOSKA!!! :)
    Szkoda, że już niedostępna... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po tym jak obnizyli ceny, wymiotlo te paletki dokladnie i nie ma co liczyc na dorwanie jej w jakims z kikowych sklepow... chyba, ze we Wloszech :)

      Usuń