Seiten

poniedziałek, 12 grudnia 2011

szmaragdowa mglawica :)

Lakier Emerald Nebula 352 jest czescia zimowej kolekcji Kiko. Slyszalam juz opinie, ze lakiery te wypadly im dosc slabo. Pewnie glownie dlatego, ze mimo obietnicy hologramu, bo takie te lakiery mialy byc... hologramowego nic w nich nie znajdziemy. Jak dla mnie sa to metaliczne odcienie z wieksza lub mniejsza iloscia drobinek ale w zadnym wypadku holo.



Kolor faktycznie przypomina mglawice, wiec nazwa dobrana jest calkiem trafnie.
Cena lakieru z LE to 4,90 € za 11 ml produktu.



Jakosc, trwalosc i przyjemnosc malowania paznokci typowa dla lakierow tej firmy. Musze przyznac, ze bardzo je lubie i pare razy juz na ich temat pisalam, wiec nie ma sensu sie powtarzac.


:)

18 komentarzy:

  1. ale odcień wow, moje paznokcie nie lubią metalicznych odcieni ale Twoje prezentują się super

    OdpowiedzUsuń
  2. eskafloreska,
    ale prawde mowiac tak do konca tez nie jestem przekonana :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczny odcień :) W życiu takiego nie widziałam :D Kiko fajne, ale dla nas szaraczków niezbyt dostępne : ) A kiedy sroczko wyniki paletki?

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajniutki, ale dla mnie chyba za zielony...sama nie wiem :DD

    OdpowiedzUsuń
  5. To się przekonaj bo dobrze jest :P:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Klaudia Joanna Julia.,
    pewnie dzis ale to wcale nie tak latwo wybrac z tej ogromnej ilosci maili, bo w sumie wiele osob mnie przekonalo :)

    Idalia,
    no wlasnie mam to samo ;D

    eskafloreska,
    zobaczymy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny! Ciekawe jak wyglądałby zmatowiony Frotingiem z Catrice (takie moje małe zboczenie :D).

    OdpowiedzUsuń
  8. simply_a_woman,
    :)

    Atqa,
    pewnie calkiem ciekawie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ok, ok, rozumiem :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeju jeju jaki piękny :OOOOOO Czemu w PL ic nie ma ;/

    OdpowiedzUsuń
  11. W buteleczce robi większe wrażenie. Pewnie gdyby nie twoje fotki bardzo bym go chciała, na szczęście pominie mnie kolejny "niezbędny" zakup :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Aleś świetnie się prezentuje na paznokciach :D

    OdpowiedzUsuń