Seiten

środa, 28 grudnia 2011

w malinowym chruśniaku... czyli Lancome Fever Gloss w akcji :)

Moja milosc do tych blyszczykow jest dosc znana ale ostatnio przez te rozne eksperymenty i nowe odkrycia troche ja zaniedbalam. Lancome Color Fever Gloss to dla mnie najlepsze blyszczyki i to od dobrych paru lat, uwielbiam za caloksztalt i nie mam im nic do zarzucenia, moze jedynie tylko to, ze firma rzadko cos wypuszcza nowe odcienie i ogolnie jakos sie "zaniedbala" ale to na szczescie nie ujmuje uroku feverkom, ktore sa dostepne.



Odcien 336 Furious in Fushia nie nalezy tez do nowosci, wlasciwie jest juz dostepny od paru lat. I jest to jeden z nielicznych ciemniejszych kolorow, ktore bardzo lubie ale pewnie dlatego, ze ogolnie jest pol transparentny i daje cudna tafle... czyli to co sroka lubi najbardziej.



W opakowaniu mamy 6 ml. Typowy "serduszkowy"aplikator, ktory ja akurat bardzo lubie, jest wygodny w uzyciu. Po wyciagnieciu mamy na nim zawsze odpowiednia ilosc produktu, wiec nie ma obawy, ze bedzie na nim za duzo. Blyszczyki te sa trwale, dobrze pielegnuja usta i nie da klejuchami. Nawet jak maja swoja cene, to sa tego warte.



Jak widac jest to soczysta fuksja, kolor ktory wyglada mocno w opakowaniu ale na ustach podkresla tylko ich kolor, optycznie powiekszajac i nadaje im takiego bardziej malinowego, swiezego koloru :)



Tak sie rezentuje w tym nedznym szarym swietle z lampa, na zywo kolor jest ciut bardziej intensywny ale przy tym ciagle delikatny.

:)

26 komentarzy:

  1. no Kochana, jak zobaczyłam tytuł to musiałam wejść, Leśmian lowe zdecydowanie <3

    a błyszczyk smakowity, choć ja wolę mocne kolory na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny taki delikatny :) Smakuśny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Let's Talk Beauty,
    jak dla mnie to jest to bardzo mocny kolor na ustach ;D ;D ...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie, ja jednak lubię intensywne kolory, szczególnie za większe pieniążki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie wygląda na ustach:) Taki całuśny

    http://kobiece-wariacje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastycznie wygląda! Uwielbiam takie nienachalne, delikatne, a jednak treściwe kolorki. (:

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny kolor - bardzo ciekawie się prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny kolor, idealny na tegoroczną jesienną zimę ;) Ps. tak kusiłaś, że zamówiłam Beauty Blendera :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam takie delikatne kolory na ustach:) Oddaj mi go:D

    OdpowiedzUsuń
  10. ale ładnie wygląda na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podoba mi się na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. w porównaniu z opakowaniem usta wyszły faktycznie blado, jednak coś w sobie ma :)

    OdpowiedzUsuń
  13. A utrzymuje się dłużej niż standardowy błyszczyk? Czy tak normalnie? Ja wszystkie bardzo szybko zjadam i z efektu nic nie zostaje...

    OdpowiedzUsuń
  14. Prezentuje się faktycznie apetycznie !Aż chciołby sie całować :D:D hahaha !!!
    Super !

    OdpowiedzUsuń
  15. Myślałam, że daje mocniejszy efekt, a wygląda bardzo naturalnie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Szkoda, że na ustach nie jest tak intensywny jak w opakowaniu :(

    OdpowiedzUsuń
  17. na zdjeciu rzeczywiscie mało intensywny, ale w opakowaniu wygląda bosko :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo apetyczny kolor na ustach :d podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  19. Haha, tytuł skojarzył mi się z jednym ze skeczy, gdzie któryś kabaret właśnie śmiał się z tego wiersza :P Ale to tylko takie moje dziwne skojarzenia ;)

    Piękny, nienachalny odcień - nie spodziewałabym się tego po opakowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fraise26,
    mam nadzieje, ze bedziesz zadowolona :)

    polish_gal,
    nie dam :P

    Niezdara,
    trwaly on jest ale jak ktos szybko zjada mazidla z ust, to i taka trwalosc nic nie da ;)

    zoila,
    to blyszczyk a nie pomadka, wiadomo ze kolor nie bedzie az tak intensywny :D ... a pozatym to zalezy tez od ust, moje sa jasne :)

    Rebellious lady,
    dlatego czasami warto przetestowac :)

    OdpowiedzUsuń
  21. chyba musze sie w koncu skusic na to mazidło, bo na ustach prezentuje sie dokladnie tak jak lubie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Swirrusku,
    a jak lubisz :D ona na ciemniejszych ustach bedzie tez troche intensywniej wygladac :)

    OdpowiedzUsuń