Seiten

poniedziałek, 12 grudnia 2011

Yves Saint Laurent Candy Face Spring 2012

Nowa kolekcja zatytułowana Candy Face to słodkie, świeże i cukierkowe odcienie stworzone przez Lloyda Simmondsa dla Yves Saint Laurent.



Wiosenna kobieta jest pełna inwencji, inscenizuje swoją urodę i daje wyraz łakomemu pożądaniu od policzków po paznokcie. Jej makijaż «nude in color» został stworzony na obraz jej ukochanych cukierków: barwny, półprzezroczysty i kusząco cytrusowy w palecie czerwieni, granatu, różu Candy i pralinek w tonacjach pop. Diaboliczna i nieodparta Lolita, wyzywająca w swej niewinności…









Nie da sie ukryc jest kolorowo ;) ... mnie ostatnio coraz bardziej mecza pomadki YSL i pomijajac, ze maja cudne opakowania, to bardzo mi sie podobaja kolory. Niebieski Singulier tez mi sie podoba.

16 komentarzy:

  1. Można dostać oczopląsu :). Podobają mi się błyszczyki

    OdpowiedzUsuń
  2. na wiosnę jak znalazł:) feeria kolorów:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szminki po prostu cudne! Co do lakierów to mam wrażenie, że już takie mieli, ale ogólnie kolorystyka naprawde świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. boskie kolory! Moje serce zadrżało

    OdpowiedzUsuń
  5. pomadki, pomadki i jeszcze raz pomadki.. nie mam żadnej i przygarnęłabym wszystkie :D piękne kolory najbardziej ta brzoskiwnia z 1 rzędu cudna:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kojarzy mi się z kolekcją Maca z ostatniej wiosny. A za pastelami nie przepadam u siebie na twarzy, chociaż szminki mi się całkiem podobają.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie się podoba .Oczywiście nie , że od razu wszystko ,ale jak najbardziej wiosennie ;)
    no i pomadki ... hehehe .. też mi się podobają !

    OdpowiedzUsuń
  8. łooo.. ale kolorowo.. super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ojej, nie lubię kolorowego YSL.

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się ta kolekcja. Kolory jak z przełomu lat 50-tych i 60-tych, które mnie ostatnio inspirują :)

    OdpowiedzUsuń
  11. JAKIE CUKIERECZKOWE KOLORKI mniam

    OdpowiedzUsuń
  12. Już widze kilka rzeczy na które mam chrapkę :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam nadzieje, ze ta 4 to róż do powiek. Bedzie moja!!

    OdpowiedzUsuń
  14. AAAA...Chcę te szminki !! :) Chyba jutro sie wybiore do Bootsa :) Sroczko, Sroczko, powiedz mi - jak długo służą Ci tusze YSL (Singuler) ? Znaczy się- kiedy zaczyna podsychać? Bowiem miałam kiedyś Effet Faux Cils i wysechł mi momentalnie, co mnie okropnie zraziło do tych maskar, jednak jak znalazłam Twoje stare foto z Singulerem na rzęsach, to trochę nabrałam ochotki :) Daj znac :*

    OdpowiedzUsuń