Seiten

poniedziałek, 19 grudnia 2011

kikowy pomadkowy nudek :)

Pomadka byla zaraz za cieniami, wiec nie pozostaje mi nic innego jak ja pokazac.
Chodzi oczywiscie o kikowe zakupy, o ktorych pisalam tutaj.



Pomadka ta pochodzi z serii Luscious Cream Lipstick i jak sama nazwa wskazuje jest wyjatkowo kremowa, przez co uzywanie jej to sama przyjemnosc. Ma ona za zadanie nawilzac i "wypelniac" usta. Dostepna jest w 25 kolorach, te sa akurat o wykonczeniu powiedzialabym satynowym. Przez co podobaja mi sie jeszcze bardziej, bo akurat w pomadkach nie lubie ani perly ani jakiegokolwiek blink blink.



Podobaja mi sie opakowania pomadek Kiko. Szczegolnie te majace perlowe proste opakowania ale przy tym eleganckie i porzadnie wykonane. Cena to 6,90 € za 3,5 g produktu.



Kolor 501 Light Rose to jasny pastelowy roz, czyli to co sroka lubi najbardziej :)



A tak sie prezentuje na ustach.



Musze przyznac, ze niesamowicie mi sie podoba i zrobila mi ochote na kolejne. Pomijajac, ze cudnie sie prezentuje, to ma wystarczajace krycie, dobry pigment... nigdzie nie wlazi i sie nie zbiera. Jest dosc trwala ale to akurat trudno mi stwierdzic w 100%, bo ja ogolnie dosc szybko wszystko zjadam. Do tego dobrze nawilza i pielegnuje usta.

:)

33 komentarze:

  1. Super , lubię takie kolory. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny!!!!! Jak tylko Kiko się ogarnie i otworzy sklep internetowy lub pjawi się w Polsce, będę pierwszą osobą, która zamówi tą szminkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoja sliczna :)
    Kupując swoja Creamy Lipstic ( takie czarne ,matowe opakowania ) też zyłam w przekonaniu ,ze będzie to cos co mi się spodoba ,ale się zawiodlam .Pomadka ma jakieś żółtawe podtony i róze to ona może miala mieć w zamysle herbacianą .. ;)

    @Fraise26 KIKO ma sklep internetowy .Niestety do PL nie wysyłają .

    OdpowiedzUsuń
  4. Fraise26,
    jest jeszcze pare innych rownie cudnych kolorow :D

    sklep online maja ale nie wysylaja poza Niemcy :P

    Mami,
    a jaki numer wzielas ?? albo jaki kolor chcialas. Ja ja kupowalam w sklepie i o dziwno udalo mi sie kupic ta co chcialam ;) ... ale fakt w przypadku szminek to lepiej pomacac, bo one lubia potem inaczej wygladac :]

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zawsze takie kolory oraz przydymione, jasne róże kojarzę z Tobą, a do tego szare oczka.. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny kolor! jakbym dorwała gdzies w Polsce, to juz by była moja :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, ale piękny! :) Przypadkiem w Naturze nie ma szafy kiko ? Chyba jutro pójdę sprawdzę :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Sroczko- Creamy Lipstick 396
    Masz rację - nie ma jak macać .Gorzej z macania nici :D

    OdpowiedzUsuń
  9. kolorek nie dla mnie, zabija mnie wszystko z ciepłymi drobinkami ;/ ale gdyby nie to, to sam róż jest pięknie chłodny ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. zostałaś otagowana :* http://pilar1899.blogspot.com/2011/12/tag-lakieromaniaczki.html

    OdpowiedzUsuń
  11. lady_flower123,
    niebieskie oczka ;)

    JealousJelly,
    w Polsce w ogole nie ma Kiko i oni maja sklepy a nie szafy w drogeriach :)

    Abscysynka,
    jakie drobinki ??? Gdzie Ty tam drobinki wydzisz :P ... bo w tej pomadce nie ma ani jednej... to sa kremowe pomadki o satynowym wykonczeniu... bezdrobinkowe !!

    Pilar,
    dziekuje :) lakieromaniaczka ze mnie srednia ale moze uda mi sie cos sklecic :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny kolor, który uwielbiam. Może i lepiej, że u nas w Pl nie ma tych kosmetyków, bo byśmy zbankrutowały? Przynajmniej ja :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Sliczna, ale... czy ty nie masz już sporo podobnych pomadek?! :D Od razu widać jakie najbardziej lubisz ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kiko tak bardzo mi się podoba, że mogłabym i w ciemno kupować, a i tak bym wykorzystała te kosmetyki^^
    Świetnie wygląda. Mnie również podobają się pastelowe róże, tylko nieco chłodniejsze a jednocześnie soczyste.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow! Idealny efekt! Bardzo naturalnie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  16. Maus, ja przepraszam, jak pisałam ten komentarz to miałam głowę w chmurach bo nic się kupy nie trzyma. Chodzi mi o taką poświatę złotą widoczną na Twojej łapie..

    OdpowiedzUsuń
  17. o mój Boże... C U D O 100% mój nudziakowy gust :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Lady In Purplee,
    wszystkie sa mniej lub bardziej podobne ale mimo wszystko sie roznia :P ... tak samo jak moje blyszczyki...

    Abscysynka,
    w zyciu nic co kupuje nie ma zlotych poswiat... to po prostu efekt jaki daje zdjecie z lampa, pomadka na rece byla tak delikatna, ze nie moglam zrobic innego zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń
  19. piękna !! jak najbardziej moj kolor :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Jezu!!!!!!!! a ja nie mam Kiko:(

    OdpowiedzUsuń
  21. boski kolorek,musze wspomnieć o niej siostrze :)
    fajne opakowania mają te szminki

    OdpowiedzUsuń