Seiten

poniedziałek, 5 grudnia 2011

KIKOwa paletka do konturowania z bliska :)

Dlugo sie zastanawialam czy ja sobie zostawic ale musze przyznac, ze ma w sobie tyle uroku osobistego, ze nie bylam w stanie sie jej pozbyc ;)



Light Impulse Face Palette to kolejny produkty z zimowej limitowanki. Paletka ma typowe dla tej LE fioletowe opakowanie i zabezpieczona jest dodatkowo (i tu sroka siedziala kolejne 5 min i zastanawiala sie jak sie to cholerstwo nazywa a jedyne co jej przychodzilo do glowy to kondom na paletke) ... doszukalam sie, ze jest to welurowy pokrowiec (co pewnie i tak zaraz zapomne).



Waga calkowita to 36 g i kosztuje to cudo 18,90 €. Puderniczka ma fajne duze lusterko ale ogolnie jest dosc poreczna. Wymiary to 10 x 10 cm.



Kolor, ktory posiadam... oczywiscie chlodny to 01 Cool Mauve Contouring. Druga z dostepnych paletek, byla w cieplych kolorach, wiec ja delikatnie mowiac pominelam :)



Na gornym zjdeciu mamy paletke w swietle dziennym, na dolnym dodatkowo z lampa.



Ogolnie mamy to bronzer, rozswietlacz i trojkolorowy roz.


  • Bronzer jak widac na zdjeciu jest w sumie matowy, moze z minimalna satyna. I jest to ladny braz idealny do konturowania, choc jakby sie uprzec to i cala twarz mozna nim potraktowac, to wiadomo zalezy od potrzeb. Na szczescie nie ma w nim ani sladu cegly lub czegos w tym kierunku.

  • Rozswietlacz jest bardzo delikatny. Bardzo jasny bez z malymi srebrnymi drobinkami, krzywdy raczej nie da sie nim sobie zrobic.

  • Najdluzej dumalam nad rozem, bo tak do konca nie jestem chyba do niego przekonana. I jak tylko bede mogla przetestuje go na twarzy, uzywajac pedzla.


Nie tyle, ze nie podoba mi sie kolor, bo jest jak najbardziej moj ale o ile bronzer i rozswietlacz sa miekkie i pudrowe, tak roz troche twardy i nie za mocno nasycony. Dlatego jestem ciekawa, czy po wymieszaniu tych kolorow, w ogole cos bedzie na twarzy widac.



Produkt sam w sobie ciekawy i praktyczny, cieszacy srocze oko i jak juz ja w koncu pomacalam o moge pouzywac i na pewno napisze a moze pokaze jak sie sie sprawuje w akcji.

21 komentarzy:

  1. moglabym cos takiego posiadac ;) czekam na blizsze starcie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna. Ostatnio zaopatrzyłam się w produkty do konturowania na mokro z Kryolan:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak będę w berlinie przyjrzę sie tej ciepło kolorystycznej paletce :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jak Ci sie znudzi, to ja chetnie zaadoptuje :]

    OdpowiedzUsuń
  5. kondom na paletkę :D

    sama paletka rzeczywiście cieszy oko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojj, śliczna, jak zwykle wyczarujesz coś pieknego.. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajny zestawik - chyba nie w moich kolorach - nie byłby pewnie wykorzystany :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Paletka wygląda bardzo ładnie .Niestety nie zamówiłam bo w ciemno to raczej nie będę ryzykować ,a tu nie ma jak pomacać :(

    OdpowiedzUsuń
  9. kondom na paletkę ;D rozweselił mnie w ten szary, deszczowy dzień ;D
    Kolorki cudne... jakbyś stwierdziła, że to jednak nie to, to mogę się nią zaopiekować ;P

    OdpowiedzUsuń
  10. "Kondom na paletkę"- padłam :). Śliczna jest

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładna. Mogłabym ją mieć tylko po to, żeby się na nią gapić :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne!!! Poprawiłaś mi tą paletką nastroj!!! Kocham ją dosłownie, szczególnie za rozświetlacz, bo chłodny. Takie cacka ciężko dorwać ;>

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ ładne wzorki na tej paletce - za sam wygląd duuuży plus :D

    OdpowiedzUsuń
  14. podooooba mi sie :d Gosia by chcialaaaaa :D:D

    OdpowiedzUsuń
  15. hahaha kondom na paletkę! :D rozwaliłaś mnie tym określeniem :D

    OdpowiedzUsuń
  16. heeh jak ja lubie czytac Twoje posty Maus:D ja to anzywam futeralik albo etui hehe ale kondom hehe
    Wyglada calkiem fajnie to cudo napisz jakie bedzie w uzytkowaniu, ale i tak marzy mi sie KIKO perelki

    OdpowiedzUsuń
  17. A ja nie za bardzo lubię takie zestawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo fajny zestaw :) i co najważniejszy chłodny.

    OdpowiedzUsuń