Seiten

sobota, 3 grudnia 2011

holo... Revvvolution ;)

Lakiery holograficzne chodzily juz za mna od jakiegos czasu ale jakos nie trafialam na takie coby mi sie spodobaly. Catrice/Essence nie ma nic takiego, Kiko z zimowej kolekcji tez wcale nie jest holo lakierem, bo to raczej typowy metalic. I tak ju sie zastanawialam nad lakierem Nfu Oh ale blakajac sie ktoregos dnia po necie, natrafilam na lakiery Color Club. Wsrod nich byl czarno - grafitowy holo lakier, ktory mnie od razu urzekl. I tak stalam sie posiadaczka pierwszego lakieru tego typu. Podoba mi sie niesamowicie a do tego poniewaz jest to starsza kolekcja, to mozna go dostac po calkiem przystepnych cenach. Za moj zaplacilam ca. 4 €, w buteleczce mamy 15 ml lakieru.



Color Club nail polish #852 Revvvolution, byl czescia kolekcji Femme Fatale.



Ciemy lakier iskrzacy sie milionem minidrobinek, jak dla mnie cudo. Bo nie jest za bardzo rzucajacy sie w oczy, w dziennym swietle bez slonca (a tego to juz nie widzialam od dluzszego czasu) albo jak jest ciemniej, to lakier lekko gasnie i prezentuje sie tak jak na ostatnim zdjeciu ale jak tylko padnie na niego swiatlo, to przy kazdym ruchu reka mamy cala palete kolorow :)



Tak sie prezentuje na pazurkach. Tu akurat dwie warstwy ale jedna w sumie tez wystarczajaco kryje. Pedzelek standardowy, wygodny. Lakier calkiem dobrze trzyma sie na paznokciach, aczkolwiek wiadomo, ze tu nie dosc, ze u kazdej z nas trzyma sie inaczej... to jeszcze u mnie pozostaje maksymalnie 2 - 3 dni jak mam wolne, bo ja do pracy z takim lakierem nie moglabym sie wybrac.



Spodobal mi sie na tyle, ze dwa kolejne lakiery sa w drodze.

:)

34 komentarze:

  1. świetny jest! uwielbiam taki efekt :)widze, ze Twoja kolekcja rozrasta sie i coraz wiecej w niej szalonych kolorkow

    OdpowiedzUsuń
  2. cudownie prezentuje się na pazaurkach, ale mnie kusi... achh :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Swirrusku,
    niestety hehe ;)

    Lady In Purplee,
    to samo pomyslalam, jak go pierwszy raz zobaczylam w necie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Piękny :)
    A jak się zmywa?

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio widziałam cały zestaw tych lakierów w TkMaxie, jednak były one popękane i dosłownie wylewały się z buteleczek. W związku z taką "mała" niedogodnością przeceniono je na 30zł. Szkoda, że ktoś je tak zmasakrował, bo z chęcią bym je przygarnęła ;(

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny lakier :) Też go mam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. AAA! Cudo =] Podoba mi się niezwykle.

    A ten peeling z Misshy skusił mnie dopiskiem Essence Peeling, no zobaczymy, bo tamten poprzedni jak do tej pory jest moim ulubionym =]

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny kolor! Też mam chrapkę na coś takiego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wow, boski efekt! =]=]

    OdpowiedzUsuń
  10. Zakochałam się w tym kolorze!!! Boski jest!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Osz cholerka !!!! cudooooo !!!! Tylko że w Polsce pewnie nie dostępny :(:(:(

    OdpowiedzUsuń
  12. Ahhh jaki kolor, mimo że się takimi nie maluję to wygląda świetnie

    OdpowiedzUsuń
  13. Polska Zima,
    u mnie tez on nie jest dostepny ;D

    kosodrzewina,
    uuuu... faktycznie szkoda...

    MiLi,
    bez problemu... bo te drobinki nie sa wyczuwalne, wiec zmywa sie latwo jak kazdy inny lakier :)

    Agata Ma Nosa,
    na ebayu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny!!! kurde nooooo.... czemu one mi sie tak szybko ścierają.... nie chcą siedzieć małpy na moich pazurach :(( a takie ładne...

    OdpowiedzUsuń
  15. Kasia,
    jak go topem potraktujesz tez ??

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudny jest! bardzo dlugo na niego chorowalam, kilka razy chcialam kupic i...ciagle byl niedostepny:(
    Powiedz gdzie go kupilas?:)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Hexx,
    jak zwykle na ebayu :P

    http://www.ebay.de/itm/180722189538?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649

    OdpowiedzUsuń
  18. Normalnie śnił mi się dziś w nocy :)muszę go zdobyć :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładnie wygląda. U mnie na paznokciach właśnie schnie Color Club Ulterior Motive. A ten Twój kojarzy mi się trochę z holo z essence z limitowanki hmm, glam rock.

    OdpowiedzUsuń
  20. Wyznania Kosmetykoholiczki,
    hehe :D

    Wszystko co mnie zachwyca,
    ten Twoj kolorek tez ciekawy, choc dla mnie chyba troche za mocny :)

    OdpowiedzUsuń
  21. mam ten lakier i go uwielbiam z kolor i efekt!

    OdpowiedzUsuń