Seiten

niedziela, 18 grudnia 2011

Tag: Kosmetyczne Zachwyty 2011

Otagowana zostalam przez Pieknoscdnia, za co serdecznie dziekuje :)



Zasady:

1. Napisz skąd tag trafił do Ciebie.

2. Podaj 5 produktów, które zachwyciły Cię w 2011 roku.

3. Napisz dlaczego właśnie one.

3. Nominuj 5 blogerek, których zachwyty chcesz poznać.

***

Kolejnosc przypadkowa :)

1. Beautyblender



Coz moge jeszcze na temat tego jajka napisac. Zachwycilam sie od pierwszego uzycia i tak przez te 8 miesiecy uzywania pozostalam w zachwycie. Jak dla mnie najlepszy sposob nakladania podkladu, gdy chce uzyskac trwalosc i cienka ale rownomiernie kryjaca warstwe. Wszystko co do tej pory napisalam o jaju, poczytac mozna tutaj.

2. Skin 79 The Oriental Gold Plus BB Cream



Wybralam ten krem, ktory najbardziej lubie, bo ogolnie zachwycila mnie idea bb kremu, ktory wyparl z mojego kuferka podklady (aktualnie mam jeden, ktory bardzo lubie) ... ale za to mam 4 albo 5 bb kremow. Zachwycilo mnie to co potafia zrobic z moja cera a przy tym sa praktycznie niewidoczne, idealnie stapiaja sie ze skora i nie robia mi krzywdy. Sa takie ktore lubie bardziej i takie ktore lubie mniej ale nie wyobrazam sobie mojego kuferka bez nich. O tym i o innych bb kremach, ktore w ciagu tego roku uzywalam, mozna poczytac tutaj.

3. Gel Eyeliner



Pierwszym zelowym linerem, byl ten od Bobbi Brown... uzylam i pokochalam, aczkolwiek chwile to trwalo zanim kreski zaczely mi wychodzic takie jak chcialam. I jak dla mnie to najlepszy sposob na namalowanie kreski, ktora przy tym jest trwala i bez problemu wytrzyymuje caly dzien na powiece. Wsrod moich ulubiencow sa linery Bobbi Brown, MAC, Zoeva i od niedawna YSL.

4. pielegnacja Estee Lauder



Wzbudzila moj zachwyt co prawda niedawno ale za to doglebnie. Wiadomo nie pokocham wszystkich produktow tak samo, bo nie wszystkie produkty beda mi odpowiadac ale te co uzylam, bardzo mi odpowiadaja i zagoscily u mnie na stale. I bardzo chetnie zapoznam sie z innymi produktami tej firmy.

5. Kiko Exrta Volume Lipgloss



To jest zdecydowanie jeden z moich ulubionych blyszczykow. Wyparl moje ulubione fever glossy i addicty. Uwielbiam go za efekt jaki daje, ten akurat za kolor... zdecydowanie moj ulubiony. Oraz oczywiscie za cene, bo mamy swietna jakosc za raptem 3 €. Jak sie on prezentuje na ustach mozecie zobaczyc tutaj. I na pewno nie jest to ostatni blyszczyk z tej serii.

Nie wiem czy dziewczyny juz mialy ten tag u siebie
ale jezeli nie to chetnie poczytam o zachwytach:


:)

21 komentarzy:

  1. Gąbeczki nie mam, ten BB krem akurat ni nie podpasował wolę Triple Lioele ale sama idea popieram świetna, serum EL boskie będę również wielbić, eyelinerki zastąpiło u mnie Duraline a błyszczyk chętnie bym wypróbowała... Pokusiłaś ;) Fajny post!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bosko, że go zrobiłaś,to całkiem fajny tajg mi się wymyślił:)
    A Kiko niedługo wypróbuję dzięki Twojej uprzejmości:)

    OdpowiedzUsuń
  3. mama Stelli i Livii,
    z bb kremami tak jest, trzeba znalezc ten swoj :D a blyszczyki Kiko sa po prostu boskie :D

    simply_a_woman,
    staram sie byc twarda i nie kupowac wiecej, bo one jednak maja ograniczona zywotnosc :)

    Pieknoscdnia,
    pewnie ze fajny, takie mini podsumowanie tego roku i w sumie wiecej nie trzeba, bo inaczej to bym musiala ksiazke napisac ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Błyszczyk z Kiko marzy mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. rzeczywiście sporo tych eyelnerów ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. mogliby te eyelinery robić o połowę płytsze (i o połowe tańsze) bo chce się mieć dużo kolorów na różne okazje, a nie potem hurtowo wywalać te zaschnięte na kamień. Wydaje mi się że eyelinery są w stanie zużyć tylko wizażystki ;P

    OdpowiedzUsuń
  7. Bella,
    taki kolor czy inny :)

    Chochlik,
    no sporo ;)

    Abscysynka,
    to calkiem dobry pomysl, powinny byc plytsze i tansze wtedy moze udalo by sie je zuzywac przed zaschnieciem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Żelowe eyelinery prawdopodobnie też by trafiły na moją listę. Chyba muszę zrobić ten Tag na swoim blogi mimo tego, że nikt mnie nie otagował (kto by się przejmował takimi szczegółami ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. mi się marzy ten eyeliner Bobbi Brown:)
    a beauty blendera planuje zakupić po nowym roku

    OdpowiedzUsuń
  10. Fraise26,
    zaraz Cie dopisze u mnie i czuj sie otagowana :D

    JealousJelly,
    bardzo lubie linery BB i sentyment do nich mi pozostanie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie mają dziewczyny mieszkające w krajach, w których dostępna jest firma KIKO. Już się nie mogę doczekać mojego powrotu do Francji kiedy w końcu będę mogła się do nich "dorwać":))

    OdpowiedzUsuń
  12. eyelinerki mnniam mniam :D. Ja z KIKO musze poczekać do połowy stycznia... ale bedzie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. z beauty blenderem zdecydowanie się zgadzam - uwielbiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Edyta Joanna,
    musze przyznac, ze szalenie mnie to cieszy, ze Kiko jest u mnie dostepne, bo inaczej to bym sie zaplakala ;)

    Swirrusku,
    najwazniejsze, ze bedzie :D

    unappreciated,
    :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Estee i żelowe eyelinery to również moje zachwyty :) bardzo dziękuję za otagowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja tez zaluje, ze u mnie brak Kiko, bo kusza mnie te kosmetki bardzo. A moimi odkryciami byly tez kremy BB (a jakze by inaczej!!!) i kosmetyki do twarzy z wit C, ja akurat uzywalam produktow z Avalon, zrob sobie krem i Body shop. Wszystkie dzialaly rownie dobrze wiec chyba marka nie ma znaczenia.

    OdpowiedzUsuń
  17. smoky evening eyes,
    w takim razie czekam na Twojego posta :)

    Cherry Berry,
    a tak kosmetyki z wit. C tez mnie w tym roku zainteresowaly :)

    OdpowiedzUsuń
  18. chyba beauty blender w końcu mnie dopadnie, ciągle wymyślam coś, aby go nie kupić, ale zachwytów tyle nad tym, że chyba zrobię sobie gwiazdkę :D

    OdpowiedzUsuń
  19. eskafloreska,
    zawsze mozesz sprobowac z tym z talia z cosmo :) ... bo tez nie ma gwarancji, ze Ci jajo podejdzie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Przynajmniej raz na dwa dni, czytając blogi i przeglądając neta, kusi mnie Beautyblender. Aż wstyd, że go jeszcze nie mam.

    OdpowiedzUsuń