Seiten

niedziela, 18 grudnia 2011

look... male co nieco ;)

To, ze ja lubie mocniejsze makijaze to nic nowego. Z tym, ze takie makijaze wymagaja czesto wiecej czasu i pracy a do tego niestety nie kazdy nadaje sie na codzien.

A czasami trzeba lekko, dziennie i szybko. I dlatego wlasnie tak lubie diorowa paletke Moonlight, ktora wam ostatnio pokazywalam. Przy jej pomocy, mozna bardzo szybko wyczarowac male co nieco, co jest wystarczajaco ciemne a mimo wszystko jak najbardziej dzienne i w sumie nie rzucajace sie w oczy.



A to wszystko dzieki temu perlowemu czarnemu cieniowi, ktory jest posrodku paletki. Szukalam takiego cienia w pojedynczej wersji i do tej pory nie znalazlam.



Tak sie zwyklaczek prezentuje. I nawet jak to praktycznie nic, to zawsze oko podkresli.



A jest go glownie ten czarny roztarty jednym z tych jasniejszych.
Dolna powieka pojedynczy cien YSL z jesiennej kolekcji.




Na ustach moj kochany kikowy blaszczyk, po prostu najlepiej czuje sie w tym kolorze i najchetniej po niego siegam. Uwielbiam za kolor i ta tafle... oraz za to, ze usta wygladaja pelniej :P



Do utrwalenia makijazu uzylam spray z Kiko, ktory pokazywalam wam tutaj. I jest z niego bardzo zadowolona. Pozostale produkty, ktore uzylam mamy na zdjeciu u gory. Podklad to Guerlain Lingerie w odcieniu nr 12.



Bonusik :)

A wieczorem dosc szybko przerobilam go na makijaz do kina, dodajac odrobine fioletu YSL.
Swoja droga zadne cienie nie trzymaja mi sie tak dobrze na oku jak te z Diora.



:)

32 komentarze:

  1. nie takie znowu nic ;d dość wyrazisty, ale i prosty makijaż-super ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. boże jak ty to pięknie robisz zawsze...

    OdpowiedzUsuń
  3. ahhhhh super ta paletka i piekne oko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chochlik,
    tak sobie tez pomyslalam, ze taki makijaz jest bardzo prosto zrobic a oko podkresla :) ... wiec moze sie idea komus przyda ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny makijaż! Co do cieni Diora, muszę się w 100% zgodzić z Twoją opinią. Na moich oczach wyglądają cały dzień idealnie. MAC czasami nie radzi sobie tak dobrze jak one. PS. Dziękuję bardzo za otagowanie, zabieram się zaraz do pisania posta :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny.. Ja też lubię mocniej podkreślone oko.. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny, ale z tym, że to takie niewidoczne nic, się nie zgadzam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Haha, lubię takie "subtelne" makijaże hehe

    OdpowiedzUsuń
  9. dziekuje dziewczyny :*

    Let's Talk Beauty,
    samo tak wychodzi ;)

    Fraise26,
    ja co prawda pod wszystkie cienie musze uzywac bazy ale te diorowe po calym dniu wygladaja najlepiej :)

    Annathea,
    no nie... w koncu mial byc troche widoczny ale nie za mocny :D

    Greatdee,
    :)

    OdpowiedzUsuń
  10. muszę koniecznie w końcu skusić się na te piąteczki, bo łażą za mną już od nie wiem jak długiego czasu... :)

    OdpowiedzUsuń
  11. mogłabyś może kiedyś zrobić makijaż typu step by step? mi nigdy równo oczka nie wychodzą, a u Ciebie to jak rzut z kątomierzem w łapie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. smoky evening eyes,
    te to nie bedzie tak latwo dorwac :) ale co jakis czas pojawiaja sie na ebayu, przewaznie azjatyckim :)

    Abscysynka,
    jak juz wiele razy pisalam, bo stepow to ja nie mam swiatla ani cierpliwosci ;) ... mi tez czesto nie wychodzi rowno ale jak zrobie makijaz to ide ogladac sie w paru lustrach jak to wyglada i jak widze, ze jest krzywo to poprawiam. Najlepsze sa do tego patyczki takie jak do uszu, tylko te maja z jednej strony szpiczaste zakonczenie a z drugiej jak pacynka, kupic je mozna wszedzie i swietnie sie nadaja do poprawek :)

    OdpowiedzUsuń
  13. cienie i błyszczyk - bajka! :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. piękny makijażyk :)

    OdpowiedzUsuń
  15. oj tam -wcale nie jest , ze to nic nie widać .Jest bardzo wszytko wyważone i w sam raz jak na dzienniaczka .
    A co do KIKO kurcze coraz bliżej mi do opini , że te błyszczyki ,lakiery to najlepsze co proponują ... zawiodłam sie na maskarze , podkłady bardzo średnie , właśnie zaczelam uzywac korektor ( w pisaczku) i też bez szału ... o cieniach nic nie wiem ,ale te mazidłowe produkty marne jakieś jak na mój gust ... aha jeszcze pomadkę posiadam -ale kolor jakiś nietrafiony zamówiłam ( tak to jest jak sie ze stronki wybiera ) i w sumie też nie używam ...

    OdpowiedzUsuń
  16. fajnei się malujesz, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Faaajnie. I cienie, które trzymają się lepiej od Diora to Urban Decay :D

    OdpowiedzUsuń
  18. ukochałas Diora widze:)Piekne miszmasze makeupowe

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo podoba mi się to wieczorne przerobienie, też zawsze tak postępuje:D

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak zawsze makijaż perfekcyjny. Dziś w Sephorze mało co nie popełniłam zakupu meteorytów, jednak jak jeszcze trochę poczytam twojego bloga to się nie oprę pokusie:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Moje ukochane szarości :))) Sroczko , wyglądasz zjawiskowo w grafitach!

    OdpowiedzUsuń
  22. chcialabym zobaczyc Twoje paletki Diora razem, wszystkie :D:D:D

    a makijaz śliczny, z fioletem jeszcze bardziej :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak zwykle świetnie wyglądasz :d każdy maluje się jak chcę ;) aby tylko mu pasowało :D ta paletka Diora wygląda naprawdę świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  24. Mami,
    no tak mi latwiej bo ja moge pomacac i pewne rzeczy zostawiam, bo wiadomo ze nie wszystko jest dobre, jak kazda firma ma swoje lepsze i gorsze produkty. Ja bardzo lubie blyszczyki, choc szminki tez ale o tym wkrotce... kredki te z zimowej podwojne sa swietne i puder mineralny, ktory bardzo lubie :)z tuszy to tylko te top coaty mnie zainteresowaly, cienie sa niezle ale to tez zalezy od koloru/numeru. No i oczywiscie kulki z zimowej bardzo lubie :)

    Urbi,
    u mnie nie :P ... ale blisko im do diorowych :)

    4premiere,
    w przypadku paletek to od dawna, z jakiegos powodu mam ich najwiecej w moim kuferku ;)

    eskafloreska,
    to calkiem praktyczne, dzienniak z ktorego szybko mozna zrobic wieczorowy :)

    Magda,
    ja w ogole nie wiem jak mozna sie tak opierac ;D

    Idalia,
    moje tez :D

    Swirrusku,
    tu sa... prawie wszytkie, bo pewnie od tego czasu cos tam sie zmienilo ;) -> http://2.bp.blogspot.com/-iZ6cXWJD_ZQ/TaW3odyQZUI/AAAAAAAAFP4/R1obV14p8QQ/s1600/IMG_6287.JPG

    OdpowiedzUsuń
  25. te widzialam ;P :) Czy one na początku u Ciebie są strasznie twarde i jakby ta nawierzchnia byla slabo napigmentowana?

    OdpowiedzUsuń
  26. Lyna_sama,
    dziekuje :)

    Swirrusku,
    to przeciez sa praktycznie wszystkie razem :D ale prawde mowiac nie spotkalam sie jeszcze z paletka, ktora bylaby twarda...

    OdpowiedzUsuń
  27. no właśnie, mowie spytam bo mam mniejsze doświadczenie z tymi paletkami a kolezanka sie pytala... ale ta paletka u Ciebie fioletów mi się podoba!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Swirrusku,
    ktora z fioletami ??

    hmmm... te paletki w sumie zawsze sa miekkie i nasycenie jest ciagle takie samo a jaka paletke ona ma ??

    OdpowiedzUsuń
  29. także bardzo przepadam za diorkami :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Sroko- musiałam kupić podkład i padło na MUFE HD- wygrała wyższa potrzeba:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Magda,
    ciekawa jestem czy bedziesz zadowolona, na mnie ten podklad nie zrobil specjalnego wrazenia :P

    OdpowiedzUsuń